ФорумОбговорення скаргМоє враження від процесу подання скарги

Моє враження від процесу подання скарги

3 р. тому від mumblesmountain
|
2643 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Я дуже оптимістично оцінив Гуру казино, коли вперше зареєструвався та подав скаргу. Я щиро вірив, що, можливо, це буде інший процес, ніж звичайні сайти, що фінансуються афілійованими особами, які використовують скарги як маркетингову тактику, але, схоже, це так.


Чесно кажучи, я думаю, що це має значення для того, проти кого ви подаєте скаргу.


Дозволь пояснити. Моя скарга "відкрита" і її можна знайти тут:

https://casino.guru/mbitcasino-player-s-attempts-to-close-the-account


Єдине, що робить мою скаргу унікальною від будь-якої іншої скарги? Це єдина інформація, де вся інформація робиться приватною / цензурованою,


Навіть мої подальші публікації є приватними, що є точно тим же, що я відчував в інших місцях. Очікування на огляд - це лише черговий спосіб відфільтрувати все, що може засмутити людей, які платять за цей сайт.


Це було остаточне резюме справи : гравець із США неодноразово намагався закрити рахунок. На жаль, усі запити були проігноровані.


Оскільки ви не можете побачити вміст мого допису, ви можете не зрозуміти, наскільки це мене бентежило читати. Моя скарга складалася з двох частин, перша - Mbit відмовився визнати мої спроби закрити мої рахунки через проблему азартних ігор.


Друга скарга, яка була більшою з двох, стосувалася того, як, підписавшись на мій рахунок у 2016 році, я не знав, що гравцям із США не дозволяється грати у своєму казино. Процес реєстрації був іншим, і вони ніколи мені цього не повідомляли або не вимагали, щоб я натискав умови, щоб погодитись. Наступного тижня мені довелося зробити KYC і надіслати паспорт США, водійські права в Міннесоті та знімок екрана моєї IP-адреси в Міннесоті.


Через деякий час мені довелося повторно перевірити свій обліковий запис, оскільки деяка інформація «відсутня» згідно mbit. Коли я поїхав обирати США, на мій подив, у списку не було. Я попросив підтримки, що робити, оскільки США відсутні, і вони дали мені вказівку "вибрати будь-яку іншу країну". У мене є все це задокументовано, це те, що Mbit порушує їх ліцензію, порушує їхні власні умови обслуговування і ставить мене в програш кожній ситуації, оскільки вони тепер будуть стверджувати, що я брехав про своє місцезнаходження.


Або той факт, що Mbit перетворився на мошенницьке казино, відмовляється відповідати документами, які вони повинні мати.

Нічого з цього не згадувалось взагалі у скарзі, яку було подано далі.


Відповідь, надіслану мені, була копією та вставлена в іншу відповідь на скаргу, перш ніж моя надійшла до рубильного блоку.

https://casino.guru/harry-s-casino-player-s-attempts-to-close-the-account


Який чудовий афілійований веб-сайт скарги третіх сторін відфільтровує сайти, які платять їм більше, ніж інші. Для того, щоб дійти такого висновку, вам знадобилося чотири дні? Щоб не читати скаргу, а просто скопіювати / вставити та приховати інформацію мого допису або відреагувати від інших користувачів?


Мені також сказали, що через те, що Mbit заблокував мій рахунок, тепер їм доведеться відхилити мою скаргу. Цікаво, чому всі ці скарги можуть рухатись вперед, хоча їх і заблокували.

https://casino.guru/bet365-casino-it-player-s-account-has-been-blocked

https://casino.guru/black-diamond-casino-player-s-account-has-been-blocked-3

https://casino.guru/unibet-casino-uk-player-s-account-has-been-suspended

https://casino.guru/slotty-slots-casino-player-s-account-has-been-blocked


Я хотів, щоб хтось допоміг посередництву та відкрив розмову між цим казино, але зрозуміло, що мій пост ще раз буде захищений від того, щоб люди його бачили, оскільки відіграють інші інтереси.


На щастя, я вже дуже ретельно дотримувався протоколу, який вимагає Antillephone NV, і, перевіривши всі вимоги та той факт, що Mbit не відповість, я подав офіційну скаргу, прийняту проти Mbit Casino.


Я завантажую це на Pastebin, оскільки вони, можливо, заборонять мене незабаром після розміщення, що може бути першим, чесним оглядом на цьому сайті.


Не соромтеся надсилати мені повідомлення за адресою mumblesmountain@gmail.com, якщо ви хочете отримати повну копію мого звіту, щоб ви могли зрозуміти, наскільки образливою була відповідь від них.


Подібно до того, як Mbit робив з моїми спробами закрити свій рахунок від проблемних азартних ігор, Casino Guru вирішив ігнорувати всі розділи моєї скарги, які

1) Надані фактичні дані, докази через скріншоти

2) Зроблено, щоб Mbit виглядав як казино-мошенник, яким вони вирішили поводитись

3) Впливають на прибуток їхніх афілійованих осіб.


Pastebin Копія цього повідомлення: https://pastebin.com/2rNtt6qq


Електронна адреса: mumblesmountain@gmail.com




Автоматичний переклад.
mumblesmountain
3 р. тому

"Єдине, що робить мою скаргу унікальною від будь-якої іншої скарги? Це єдине, де вся інформація робиться приватною / піддається цензурі ..."

Справді? Лише ваше перше повідомлення є приватним, оскільки воно містить приватну інформацію, і ми просто не хочемо ділитися вашою приватною інформацією з усіма іншими. Два інших пости чекають затвердження. Це означає, що їх ще ніхто не бачив, і їх потрібно затвердити вручну та переглянути. Якщо вони містять приватну інформацію, вони встановлюються як приватні, якщо ні - вони встановлюються як загальнодоступні.


"Я щиро вірив, що, можливо, це буде інший процес, ніж звичайні сайти, що фінансуються афілійованими особами, які використовують скарги як маркетингову тактику, але, схоже, це так".

У мене справді алергія на ці заяви. Ви справді думаєте, що ми боїмося покарати казино, яке вже має рейтинг 6,3 / 10, а їхня репутація позначена як "сумнівна"? Ви справді вірите, що це одне з казино, звідки береться наш основний дохід, тому нам потрібно захищати їх усіма способами? Дійсно ??? 😑

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.