ФорумОбговорення скаргКористувач заблокований Mystake

Користувач заблокований Mystake

2 р. тому від agustinzegarraZ
|
5566 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я хотів би повідомити вам, що мій рахунок Mystake був заблокований після зняття коштів, яке так і не надійшло, мій обліковий запис перевірено, гроші введені на рахунок були через binance, я хотів би знати відповідь, чому це сталося було зроблено, і якщо вже є рішення, яке було першою транзакцією на 80 доларів

Автоматичний переклад.
agustinzegarraZ
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але я не можу сказати вам причину, можливо, ваш обліковий запис зараз розслідується. Я б запитав у казино. Якщо хтось закрив ваш обліковий запис, вам слід повідомити причину.

80 доларів було внесено, будь ласка?

У будь-якому разі спробуйте запитати їх у чаті або скористайтеся цією електронною поштою: Support@Mystake.Com

Це пристойне казино, тож я очікую, що ви отримаєте пояснення.

Повідомте нам, що ви дізналися.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку, якщо це електронна адреса: support@mystake.com, я надіслав електронний лист 5 днів тому, але я досі не отримав відповіді, підтвердьте, чи правильний електронний лист, і я можу пояснити, як я можу подати запит на чат , я був би вдячний

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
agustinzegarraZ
2 р. тому

Привіт,

На жаль, я подумав, що цей електронний лист вам не дуже допоможе.

У будь-якому випадку, щоб увійти в чат, просто натисніть на синій символ «повідомлення» в правому нижньому куті та заповніть форму, щоб почати чат:

file

Повідомте мені, чи вдалося вам зв’язатися з персоналом, будь ласка.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я зміг зв’язатися з ними і розповісти їм, і вони сказали мені зачекати, поки їхня група підтримки відповість мені, тому мені доведеться почекати, все одно дуже дякую

Автоматичний переклад.
agustinzegarraZ
2 р. тому

Привіт,

добре.

Якщо у вас виникнуть проблеми, просто поверніться сюди і повідомте нам про це. Я сподіваюся, що все буде добре. 😉

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я знову звертаюся до вас, щоб дізнатися, чи можете ви допомогти мені з цією проблемою, яка досі не вирішена. Протягом 6 місяців ви завжди казали мені, що ваша команда збирається перевірити мою проблему, бути терплячими, але минуло 6 місяців! Як справи йдуть, я віддаю перевагу відшкодуванню своїх 20 доларів США

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
agustinzegarraZ
2 р. тому

Якщо проблема не зникає навіть через 6 місяців, чи розглядали ви можливість подати скаргу на нашому веб-сайті?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розглянув це, якщо я подаю скаргу, як це допоможе моїй справі?

Автоматичний переклад.
agustinzegarraZ
2 р. тому

Ну а без скарги нема справи.

Процес досить простий. Якщо вам потрібна допомога, як, я думаю, ви це робите зараз, надішліть скаргу тут, і до неї буде призначено члена нашої групи розгляду скарг, яка спробує розслідувати справу. Якщо ви не подасте скаргу, жодних дій не буде вжито. Будь ласка, зверніть увагу, що це форум, ми тут просто спілкуємося, а не вирішуємо жодних скарг. 🙂


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я теж, мій акаунт також заблокували без причини


Автоматичний переклад.
Vdc_28
8 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Я бачив, що ви подали скаргу нашій команді, і це було дуже мудро. Вони, безумовно, зроблять усе можливе, щоб допомогти вам у міру своїх можливостей. Звичайно, це не повністю в їхніх руках, оскільки казино має виявити бажання, я б сказав, співпрацювати. З вашої скарги я розумію, що вам ніхто не пояснив, чому насправді заблокували ваш обліковий запис. Можна сказати, що це не дуже відповідально з боку служби підтримки, хоча онлайн-казино досить часто працюють у такий спосіб, коли доходять додаткові перевірки чи якесь розслідування. Наразі, на жаль, робити нічого особливого, потрібно лише чекати будь-яких оновлень від нашої групи розгляду скарг або навіть, сподіваємось, від казино. Якщо у вас є будь-яка нова інформація щодо справи, повідомте нам 🙏.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, Ромі, я хотів знати, чи можете ви мені допомогти, минуло 6 місяців, а я досі не отримав оновлень від казино. Що я можу зробити? Ви відхилили мою скаргу, оскільки вона стосувалася спортивних ставок. Але всі мої виграші нібито були законними. Добре, що я не розумію. Допоможи мені

Автоматичний переклад.
Vdc_28
5 міс. тому

Привіт. Вибачте, що нам довелося відхилити вашу скаргу. У нас ще немає відділення, яке займається ставками на спорт, але я можу запропонувати три веб-сайти, які це роблять:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Будь ласка, зрозумійте, що ми не зможемо правильно порадити вам, оскільки ми не маємо достатнього знання про ставки на спорт і ми не зможемо компетентно оцінити всі плюси та мінуси.

Будь ласка, дайте нам знати, чи можете ви знайти будь-яке рішення вашої справи.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого