ФорумОбговорення скаргКешбек-казино в Інтернеті

Кешбек-казино в Інтернеті

4 р. тому від 9711680
|
6286 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
4 р. тому

Привіт, я тут новачок ...

Я хотів побачити вашу думку щодо проблеми повернення грошей в інтернет-казино.

Я отримав повернення коштів у розмірі 600 євро. Умови говорять, що максимальне відшкодування в цьому випадку в 10 разів перевищує 600. Наразі це правильно. Я заробив більше 6000 і попросив зняти гроші ... як максимум 6000, вони відняли 600, і я мав очікувати на зняття 5400 ... звідси, вони зробили мені перший внесок 400. Залишивши 5000 в очікуванні ... але потім, думаючи, що ці гроші вже мої, я повернув їх на баланс, щоб продовжувати грати ... з цим я виграв більше 10 000 євро ...

Тепер вони кажуть мені, що оскільки я грав з грошима, які раніше надходили з кешбеку з лімітом виграшу, вони не будуть платити мені нічого, що я виграв, повернувшись на баланс ...

Я тлумачу, що ці гроші вже були моїми, оскільки їх база знижена, і тепер вона доступна для інкасації ... вони не збираються платити мені нічого, що я заробив ... як ти бачиш це?

Автоматичний переклад.
9711680
4 р. тому

Привіт, ви отримали повернення грошей, що в основному є формою бонусу. Якби сказали макс. виведення коштів у 10 разів 600 за бонус, тоді ви можете зняти макс. 10 разів бонус. Вилучення, яке очікує на розгляд, не означає, що гроші є вашими. Правила відкликання завжди застосовуються до моменту обробки вилучення. Якщо ви зачекали, поки виплата буде оброблена (5000), а потім ви внесли б ці 5000 в казино і виграли 10 000, це було б добре, оскільки до вашого депозиту 5000 не застосовувалися правила.

Отже, згідно з тим, що ви тут описуєте, вони все одно повинні заплатити вам 5000, але не решту. Ось як я це бачу.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Щиро дякую, Даніелю, що ти оцінив і відповів мені ... у будь-якому випадку, я думаю, що казино не повинно дозволити повернути баланс на висновок, який не визнає можливий прибуток, а лише втратити його ... або попередити про це при поверненні балансувати, щоб уникнути ігрових годин, як це сталося зі мною.

Навіть незважаючи на це, у цій справі були дивні речі ... Я вчора не пояснив, що у мене було 2 запитані зняття коштів ... одне з 5400 (повернення готівки) і інше 2100 із депозиту без обмежень. Один із 5400 чекав на обробку більше тижня ... а 2100 - я щойно просив про це за кілька годин ... (вони ніколи не обробляють виведення коштів менше ніж за тиждень)

Я отримав 2500 на свій рахунок ... і я інтерпретував, що це було з найстарішого зняття ... і у мене був новий загальний залишок 5000, не вказавши, якому капіталу він відповідає ... Я думав, вони заплатили мені найстаріший ...

Потім вони відповідають мені, що спочатку вони заплатили мені останні години до (2100), а 400 старого ... ні в якому разі залишок, що очікував стягнення, не вказував, з якого зняття він надійшов, оскільки сума більше не відповідала будь-який із запитуваних ... коротше, 10 200 євро прибутку, який вони мені не виплачують (але вони платять 5 000 повернення грошей) ...

Ну, я бачу дивні практики у цій справі, але дякую за думку та зауваження

Автоматичний переклад.
9711680
4 р. тому

Я бачу, ви насправді ніколи не згадували бренд казино. Де ти грав, коли це сталося?

Я можу погодитися з тим, що дуже дивно, що ви вимагали 2 зняття коштів - 2100 та 5400, але ви отримали одне зняття в 2500. Коли я працював у казино, цього навіть не було б можливо. Ви або схвалюєте зняття коштів, або відмову, але ви не можете просто перенести гроші з одного вилучення на інший запит на зняття коштів.

Я просто думаю, що, можливо, їх макс. виведення - 2500, а оскільки 2100 + 5400 - 7500, це було б рівно 3x 2500. Було б непогано отримати попередження, які ви описали вище, але це те, що просто не є бізнес-стандартом. Я навіть не впевнений, чи існує якесь казино, яке б вас про це взагалі попередило. Є казино, які попереджають вас про втрату бонусних грошей, коли ви вимагаєте виведення коштів із позитивним бонусним балансом на своєму рахунку, але це вже інша історія.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Ще раз дякую Даніелю за вашу відповідь.

Дозвольте мені не згадувати на даний момент назву казино ... але я можу сказати, що це одне з найбільш авторитетних в чорних списках (дуже шкода, що я не знав, коли давно почав з ним) . Я не знаю, наскільки мої коментарі можуть дослухатися до них, і я давно читав, що вони закрили рахунки без причини гравцю і навіть погрози через негативні коментарі на форумах ... і вони мені все ще винні повернення грошей, які очікують на стягнення. Я чекаю на це.

Вони мають досить обмежені суми та час зняття коштів до того, що, граючи трохи високо, як я, я не можу вимагати зняття коштів навіть на депоновану суму, якщо я не роблю нові депозити (тему, яку я не міг побачити в його положення та положення). Я не бачу, що при депозитах без будь-якої акції та бонусів час виплат обумовлюється новими депозитами, але вони це роблять. Якщо ви не внесете більше, потрібно багато часу, щоб зібрати до того, що ви вклали.

А потім вони поступово відкривають для вас можливу суму зняття коштів під час внесення депозитів. Справа в тому, що накопичується кілька запитів на виведення коштів. Якщо у мене очікується вихід, напр. 1000 євро, а інший напр. 3000, різних дат, вони мені платять, наприклад, 2500 євро. враховуючи, зникнення двох вилучених спочатку запитів та залишення нового вилучення до 1500 євро на нову дату ... цього нового вилучення я не просив, але насправді це відповідає сумі, яка залишилася до сплати, і тому я ніколи не стверджував, що ...

До цього часу для цього не було жодних проблем, оскільки всі зняті гроші мали повні права і на них не впливав жодний ліміт на підвищення або бонуси. І в глибині душі мені було все одно, на який запит посилався платіж, оскільки суми були правильними. що сталося зараз? Ну, у мене був запит на відкликання понад тиждень тому, який вже мав максимальний ліміт виплат, а інший - через тиждень без будь-якого оперативного ліміту. У цьому випадку їх було 5400 з лімітом, а 2100 без ... але порядок запиту був 5400 за тиждень до цього ... Як вони хотіли лише заплатити мені за цей платіж 2500, вони кажуть, що вони заплатили мені в повна для 2100 та 400 повернення грошей ... зникають як запити на зняття коштів, так і

5000, що залишились на розгляді з каси, але вони мені про це не сказали. Я припустив, що мені спочатку заплатили за ту, яку я просив першою ...

Повертаючись, щоб збалансувати загальну суму, яку я залишив (я не міг розділити), я тлумачив, що повертаю частину капіталу, яка не має обмежень. І я йду і заробляю на цьому 10300 євро ... і тепер вони кажуть, що нічого не платять, тому що це прийшло з повернення грошей.

Той платіж, який вони зробили мені у 2500, був наступним днем після мого запиту на 2100 без обмеження ... Вони ще ніколи не платили виведення так швидко ... але тепер вони кажуть, що це було ... що вони заплатили мені відразу напередодні , але лише частина тижня тому ...

І при цьому я мушу залишитися, бо кажуть, що це так і крапка ... вони мені не заплатять.

Думаю, немає можливості, щоб хтось іззовні судив, що ...

Щиро дякую і пробачте мені те, що я пояснив, але для мене це було важливо, бо це великі гроші

Автоматичний переклад.
9711680
4 р. тому

Мені шкода це говорити, але оскільки ви кажете, що вони навіть у чорних списках, що ви очікуєте зараз? Я розумію, що вони не обробляли попередній запит на вилучення, але обробляли новий через день, що незвично. Можливо, вони зробили це навмисно, бо вони не хотіли платити вам решту виграшів, тому вони фактично створили можливість для порушення їхніх умов, що ви, мабуть, і зробили. З іншого боку, як ви скажете, вони вимагають від вас нових депозитів, хоча це не згадується в їхніх умовах.


Простіше кажучи, є хижі казино, які не дбають про свою репутацію чи задоволення гравців. Вони просто йдуть за грошима. Тому був створений проект Casino Guru. Ми не кажемо людям перестати грати в казино, але ми просто хочемо допомогти їм вибрати найкращі за нашим глибоким та регулярним тестуванням та уникнути поганих. Отже, яка ситуація зараз. Ви думаєте, вони вам заплатять повернення грошей?

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Привіт знову.

Я вважаю, що вони виплатять мені те, що я повернув на баланс відповідно до них із повернення грошей, і я припускаю, що досить повільними темпами, але жодної з 10300 переваг. На моєму балансі все ще є ці гроші, але я думаю, вони зникнуть при наступному платежі, який вони мені роблять ...

Автоматичний переклад.
9711680
4 р. тому

Тоді я можу лише побажати вам удачі в отриманні того, що ви заробили кешбеком 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, Даніеле, привітання після довгого часу ... вибач, я більше не писав, бо в підсумку я набрид від того, що зі мною сталося, що втратив будь-який інтерес ... дякую за твою допомогу в ті дні ...

Я опинився настільки одержимим, що зробив нові сильні депозити, після того, як вони заплатили мені лише частину того, що я мав ... але це стало гірше. Оскільки я багато програв, коли я виграв, вони не дозволили мені зняти навіть половину депозиту, чого було досить ... Я в кінцевому підсумку набрид, що скасував рахунок, заявляючи про проблеми з грою, що стало правдою, вказуючи що я не хотів отримувати жодного спілкування.

У ті часи я сказав вам, що наразі не хочу розголошувати назву казино. Зараз мені все одно, бо я думаю, що вони не можуть помститися, що впливає на мене.

Це play2win, який, незважаючи на вказівки на закриття облікового запису через проблеми з грою, продовжує надсилати мені, зрідка, електронні листи з акціями.

Я хочу подякувати вам за велику допомогу, отриману від вас у ті часи. І якщо це може комусь стати в нагоді, цього буде достатньо ...

Привітання

Автоматичний переклад.
9711680
3 р. тому

Мені шкода чути про ваш негативний досвід. У будь -якому випадку, дякую, що поділилися ним з нами, і я чесно сподіваюся, що вам сподобається місце, де ви будете набагато щасливіші. Дайте нам знати, якщо ви врешті -решт знайдете його.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я постійно читаю про подібні проблеми, коли справа стосується виплат. Чесних сайтів казино просто небагато. Раніше я завжди ходив у місцеве казино. Після пандемії це стало набагато складніше, особливо якщо ви не плануєте робити щеплення. Нещодавно мій колега по роботі порадив мені чудовий сайт, де можна отримати чудову онлайн-консультацію щодо будь-якої проблеми. Ми з колегою регулярно виграємо в казино, і з наступним виграшем ми нарешті можемо дозволити собі поїздку до Фінляндії.

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Велике спасибі. Ви повністю відповіли на всі мої запитання. Я вам за це дуже вдячний, тому що я дуже довго шукав відповіді на свої запитання, поки не натрапив на ваш пост.

Автоматичний переклад.
Bedolaga
6 міс. тому

Привіт, можу я також знати, кому ви відповідаєте і в чому була ваша проблема? На які запитання потрібно було відповісти? Якщо ви щось не розумієте або хочете переконатися, що ви праві, сміливо запитуйте.

Якщо ви хочете відповісти комусь конкретному, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», і особа, якій ви написали у відповідь, отримає сповіщення. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого