ФорумОбговорення скаргказино вулкан лас вегас

казино вулкан лас вегас

1 рік тому від ugalderaul781
|
2186 переглядів 12 відповідей |
|
1 рік тому

Добрий день


Увійдіть, щоб зіграти в рекламну машину з гарячим декоа


У мене на балансі було 121 000 ц


Я зіграв кілька разів і зрозумів, що в мене баланс 26 000


Вони попросили мене переглянути записи ставок, і я був здивований, що першою транзакцією на цій машині була ставка на 100 000 CLP. Я подав претензію, а вони наполягали, що це було зроблено добровільно, і, можливо, я помилково ввів максимальну ставку, що неможливо. кілька причин


1. Якби так, я б отримав знижку 121 000. Що я мав?


2. У записах ігор є різниця в секундах між ставками, яка, якби мені здавалося під час першого кидка, перевищила суму другої ставки, і транзакція тривала б довше


Однак вони співвідносяться між собою, 100 000 перескакує до 200. 200 200 і так далі, а через деякий час з’являється інша транзакція для 1000 і повертається до 300 300 300. Це не дивно


Будь ласка, що я можу з цим зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

Привіт.

Мабуть я не розумію питання. Ви зробили ставку на 100 000 CLT, про що не знаєте.

Будь ласка, в чому проблема? Ви переконані, що це була якась помилка? До того моменту ви, можливо, грали з бонусом? Чи вважалася ця ставка порушенням правила максимальної ставки?

У будь-якому випадку, згідно з вашою скаргою , Ніку потрібна ваша історія ставок; Ви можете це надати?

Сподіваюся, ти зможеш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вперше зайшов, щоб грати на цій машині. Тому не логічно, що я добровільно захочу поставити 100 000 clp. Маючи загальний баланс 121000 цл.

Це були справжні гроші, які я попросив зняти два дні тому. Але мені довелося надіслати документи на перевірку, поки вони не будуть перевірені, мені довелося чекати.

Пару тижнів грав у казино

Щодо історії, я також попросив їх переглянути, оскільки я ніколи не робив ставки, яка перевищувала 450 цлп.

Я надішлю Ніку історію ставок якомога швидше.

Дякую


Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

Так я зрозумів. Я думаю, що така ставка була б занадто ризикованою, і коли ви пишете, що ніколи не робили ставку більше 450 CLP, це дивно.

Що стосується верифікації, вона вже була успішною?

У контексті історії ставок було б доцільно додати Ніка до скарги саме так, як ви написали.

Сподіваюся, що ця справа вирішиться і все буде добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Запитуйте історію в служби підтримки Vulkan, щойно я її отримаю, я завантажу її.

У всякому разі, я зайшов у це казино менше місяця тому. Ігри, в які я регулярно грав, були

Авіатор, піраміда король гараж. Фруктовий коктейль mustand gold.

І завжди jyego зі значеннями 25, 50 або 75. clp. Авіатор 100 або 200 песо максимум 75 песо.


вітаю







Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

Добре, Нік обов’язково використає історію з користю.

А як щодо перевірки? Ви пройшли? Сподіваюся, у вас є!

Ми будемо тут для оновлення.🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Чарівним чином усі документи, які я завантажив, більше не існують. І винен користувач, все дуже дивно

Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

Хм, це здається досить дивним навіть мені, якщо чесно. За словами scrennhsot, ви надіслали документи знову чи спробували запитати в казино, як це можливо, що коли ви їх завантажили, їх там немає?

Що стосується скарги, то Нік має прийти до вас найближчим часом, і ми побачимо, що буде далі. Сподіваюся, все владнається.

Якщо у вас знову буде щось нове, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Докази на виду


Зробіть запит на виведення 2 жовтня на загальну суму 130 000


Зараз у мене баланс 0

В історії гри востаннє я грав 28 числа.


Як ви втратили зароблені гроші, де транзакції це підтверджують.

filefilefile

Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

У мене таке відчуття, якось втрачається інформація. Ваші кошти зникли з рахунку? Ваше зняття очікує або навіть не відображається?

Я думаю, добре, що у вас є стільки доказів, і Ніку це стане в нагоді. Невдовзі він має приїхати до вас. Дуже сподіваюся, що все налагодиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Давно чекав відгуку цих мерзотників, вони тільки звинувачують клієнтів у своїх помилках і хваляться, що вони чесне казино

Хтось може сказати мені, яка інституція наглядає, регулює та дає ліцензії цим негідникам, щоб публічно їх засуджувати.

Я впевнений, що це звичайна практика, і я не заспокоюся, доки не розплутаю їх.



Автоматичний переклад.
ugalderaul781
1 рік тому

Я спостерігав за розвитком вашої скарги, і, схоже, Нік зрозумів, де був камінь спотикання.

Що стосується ліцензії, вони мають ліцензію Curaccao-Antillephone.

Я можу додати тут інструкцію, де ви зможете побачити, як і куди подати скаргу, якщо ви вважаєте це доречним: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Якщо ви спробуєте, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого