Привіт! Я створив цю тему, щоб повідомити вам, що Olybet Іспанія обдурила мене, залишивши мені половину чудового бонусу від слота Lucha Maniacs із максимальною ставкою 10 євро. Він залишився на п’ятому обертанні з 12, і я отримав вікно з помилкою, коли я не оновив жодного. Мені заплатили те, що я мав, і на додачу до всього підтримка відмовляється. Я грав у багатьох казино, і це перший випадок, коли зі мною стався жахливий досвід, і я хотів би, щоб усі взяли це до уваги, чітко пояснюючи важливість запису екрана під час гри, і таким чином мали більше доказів у разі скарга Сподіваюся, вам ніколи не знадобиться привітання
Hello, I created this topic to inform you that Olybet Spain has scammed me by leaving me half a superior bonus from the Lucha Maniacs slot at a maximum bet of €10. It was left on the fifth spin of 12 and I got an error window when I updated neither. They paid me what I had and on top of that the support refuses everything. I have played many casinos and it is the first time that a disastrous experience has happened to me and I would like everyone to take it into account, making it clear the importance of recording the screen when they play and thus have more proof in case of complaint I hope you never need a greeting
Buenas creo este tema para informar que Olybet España me ha estafado dejándome a medias un bono superior de la slot lucha maniacs a una apuesta max de 10€ se me quedó en el l quinto giro de 12 y me salió una ventana de error cuando actualice ni me pagaron lo que llevaba y encima soporte se niega de todo he jugado muchísimos casinos y es la primera vez que me ocurre experiencia nefasta y me gustaría que todo el mundo la tuviera en cuenta dejando claro la importancia de grabar la pantalla cuando jueguen y así tener más pruebas en caso de reclamar espero que no les haga falta nunca un saludo