Привіт всім,
Хочу попередити гравців тут і попередити гуру казино. Наразі соліситори розпочали роботу через суди Carribjustice проти Techoptions BV (Ivibet/Hellspin) від мого імені.
Мій обліковий запис у Ivibet було повністю підтверджено, а коли я подав запит на зняття коштів, вони попросили надати додаткове посвідчення особи. Я надав своє свідоцтво про народження (на додаток до мого водійського посвідчення), яке було прийнято, а потім відмовно неприйнято. Тоді я надав свою картку віку. Потім мені сказали, що потрібен четвертий документ, що засвідчує особу. Мені сказали, що якби я полетів додому до своїх матерів (вона 3 години в іншій країні) і отримав свої старі права (термін дії закінчується через рік), все було б добре. Через два дні та 140 євро на квитки на літак і подорож я надіслав це, і без будь-яких пояснень мені сказали наступне:
«Шановний гравець,
На жаль, ваш запит на повторне відкриття облікового запису було відхилено відділом безпеки.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою,
Команда підтримки казино'
Казино порушило свої власні умови та навмисно викликало у мене стрес і витрати, і явно не має бажання відкривати мій рахунок знову. Мої зняті 350 євро досі не оброблено, тому мої адвокати Dave Parker розпочали проти мене судовий позов.
Я попереджаю всіх гравців і казиногуру про свій досвід, я дивився в Інтернеті, і я не унікальний, цей caisno демонструє поведінку Scatterhall, Madmoney (який казиногуру все ще має на своєму сайті без попередження) та інші, які вкрали у гравців.
Далі я зв’яжуся з усіма партнерами.
Hello all,
Want to warn players here and give casino guru a heads up. Currently solicitors have begun work through Carribjustice courts against Techoptions B.V (Ivibet/Hellspin) on my behalf.
My account at Ivibet was fully verified, then when i requested a withdrawal they asked for additional ID. I supplied my birth certificate (in addition to my driving licence) which was accepted then retoractively unacceptaed. I then supplied my age card. I was then told then need a fourth ID document. I was told if I flew home to my mothers (shes 3 hours and a different country away) and got my old license (expires in a year) everything would be fine. Two days and €140 on plane tickets and travel later I sent this in and without any explaination i was told the following:
'Dear Player,
Unfortunately, your request for the account to be reopened has been denied by the security department.
We are hoping for your understanding.
Kind regards,
Casino support team'
The casino has breached their own terms and deliberately caused me stress and expense and clearly has no desire to reopen my account. My withdrawla of €350 euros has still not been processed and as such my solicitors at dave parker have begun legal action for me.
I am warning all players and casinoguru of my experience, i have looked online and i am not unique, this caisno is exhibiting behaviours of scatterhall, madmoney (whom casinoguru still have on their site with no warning) and others that have stolen from players.
I will contact all affiliates next.