Я нещодавно (і це майже категорично трапляється зі мною як норвезьким гравцем у той чи інший спосіб) мав досвід, яким я вважаю, що я повинен поділитися з іншими гравцями, і з повагою до платіжної системи «Intergiro» або «blixtpay», «In- заряд» тощо.
Днями я зробив кілька виграшів у казино Casumo (і це не має нічого спільного з Casumo, тому що вони були надзвичайно корисними та професійними в цій ситуації), і коли виводив їх на те саме джерело мого депозиту, на жаль, готовий до дивних і на межі дивних випадків.
Через день після зняття коштів на рахунок In-Charge я дізнався, що мій рахунок заблоковано. Звичайно, це було зроблено якимось суперсекретним фінансовим відділом, який не спілкується, який працює в якомусь вищому царстві.
Після тижня безглуздих і ледве здатних зупинити письмову заяву про завершення та якийсь доказ для відправника того, що мої кошти не потрапили до мене (і що я їх не витратив), здається, що кошти не було надіслано назад у всіх від In-char.
І тут настає вершина того, що викликає у мене неприємний смак у роті; Після всього цього я сьогодні отримав персональне запрошення до одного з їхніх інших брендів/додатків Quickbit.
Перш за все, я не можу передати, наскільки тривожною я вважаю цю ситуацію. По-друге, я вважаю тривожним те, що всі мої зняття з казино за останні два роки підлягають майже нульовій гарантії того, що вони врешті-решт будуть отримані через магічну силу та події неземного світу в різних платіжних службах.
Просто повідомте іншим гравцям про цю послугу. Нуль зірок.
І знову; CASUMO настільки професійні та корисні, з іншого боку, я не можу передати, як я вдячний за їхній персонал, коли "лайно потрапляє в вентилятор". П'ять зірок!
I have just recently (and this happens almost categorically with me as Norwegian player in one or another way) had an experience I feel that I should share with other players and regards to the payment provider "Intergiro" or "blixtpay", "In-charge" etc.
I made some wins at Casumo casino the other day (and this has nothing to do with Casumo because they have been outmost helpful and to the fingertips professional so far in this situation) and when withdrawing them to the same source of my deposit it is, sad to say, ready for some odd and on the verge of bizarre incident.
Day after withdrawing the funds to the In-Charge account i make the discovery that my account has been blocked. Of cours this has been done by some super secret and non-communicating financial department that operates in some sort of higher realm.
After a week of nonsense and barely being able to halt out a written end statement and some sort of proof to the sender that my funds didnt make it to me (and that i didnt spend them) it appears that the funds have not been sent back at all from In-charge.
And here comes the top of what gives me a bad taste in my mouth; After all this i today received a personalized invitation to one of their other brands/app Quickbit.
First of all I cannot express how alarming I find this situation alone. Second of all i find it worrying that so and say all my withdrawals from casinos the last two years is subject to almost zero guarantee of actually getting them in the end due to magical powers and happenings out of this world at different payment providers.
Just a heads up to you other players out there about this service. Zero stars.
And again; CASUMO are so professional and helpful in the other hand i cannot express how grateful I am over their staff when "shit hits the fan". Five stars!