ФорумОбговорення скаргХІТНСПІН ПОЗИЧИ МЕНЕ

ХІТНСПІН ПОЗИЧИ МЕНЕ

8 міс. тому від alexmirinciuc
|
1302 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Привіт, я отримав від них бонус із 50 fs і заробив 5 тис. RON, І ЦЕ КАЗИНО сказало мені, що я порушив їхні правила. Натомість це виправдання тому, що я не зміг внести 2 дні після того, як день закриття мого рахунку, а також вони надали мої особисті дані зараз. Що я можу зробити? Вони не хочуть повертати мені мої гроші

Автоматичний переклад.
alexmirinciuc
8 міс. тому

Привіт. По-перше, я хотів би попросити вас про послугу.🙏 Немає необхідності писати пости англійською, якщо це не ваша «рідна мова», як ми кажемо. У нас є функція автоматичного перекладу, яка допомагає нам розуміти людей у всьому світі. Іноді трохи важко зрозуміти, що саме люди хотіли б сказати, якщо ви мене розумієте.

У будь-якому випадку, давайте розберемося в суті проблеми, яка виникла в цьому казино. Я бачу, що ви вже подали скаргу , і наша команда працює над цим. Якщо можна запитати, я не впевнений, чи правильно я це розумію, знаєте. Ви не внесли гроші в це казино, ви отримали кілька безкоштовних обертань і виграли на них гроші. Це так? Вони пояснили, які саме правила ви порушили до того, як казино заблокувало ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт так. З того моменту, як я створив свій обліковий запис, я отримав 50fs і виконав усі умови обігу, зробивши 50 мільйонів грошей, які можна було зняти з рахунку. Я згадую той факт, що вони збрехали мені в чаті, що перевірка знаходиться на останньому етапі, коли через 2 години я більше не міг отримати доступ до облікового запису та з’явився текст «ІТ користувача заблоковано». Я не міг зробити депозит, вони звинуватили свою систему, а інші люди могли зробити депозит у казино. Я також звернувся до чату для цього, і вони сказали, що гроші можна внести до того, як ви зробите перевірку, за допомогою будь-якої картки. Я твердо вірю, що вони брешуть і просто шукають виправдань, щоб не дати мені грошей. Сподіваюся, ви можете мені допомогти, я буду вдячний🙏 Вони сказали, що я порушив їхнє правило з бонусами та IP, це була їхня причина, і коли я сказав їм показати мені це та оголосити, вони вдавали, що не знають теми, і уникали цього

Автоматичний переклад.
alexmirinciuc
8 міс. тому

По-перше, я хотів би подякувати вам за те, що ви взяли до уваги мою пораду та почали використовувати тут автоматичний перекладач. Я вважаю, що все, що ви пишете, тепер стало зрозумілішим.👌

З того, що ви пишете, про те, що казино заблокувало вашу IP-адресу, я насправді можу зрозуміти причину. Як я прочитав у вашій скарзі , Вероніка це чудово пояснила. Вона написала: «Шановний alexmirinciuc, важливо розуміти, що створення кількох облікових записів у казино для використання бонусів суворо заборонено згідно з положеннями та умовами. Казино має право закрити всі ваші акаунти та конфіскувати будь-які виграші. Варто зазначити, що створення нового облікового запису не означає, що його буде виявлено негайно. Багато онлайн-казино проводять перевірку підтвердження лише після того, як зроблено запит на зняття коштів. Однак це не дає вам дозволу на створення кількох облікових записів».

Як я також читав, представник казино пояснив всю проблему. Подивимося, як далі буде справа, мені дуже хочеться цього побачити. 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого