Я цілком вам співчуваю, тому що я знаю, що є казино, які, ймовірно, закриють ваш обліковий запис або самовиключать вас і не дозволять вам грати без вашого запиту.
Однак казино не повинні робити це за власним бажанням. Але я завжди кажу, що в таких випадках добре спілкуватися з гравцем на дещо іншому рівні, якщо він бачить, що пише. Я згоден з вами в цьому, і я не думаю, що онлайн-казино чи хтось інший повинні заохочувати гру та запитувати, що відбувається, якщо гравець демонструє явні ознаки залежності.
З іншого боку, як я вже згадував, це також має бути чітко повідомлено з вашого боку.
З приводу вашого запитання скажу лише те, що влітку, мабуть, вирішила влада, не означає, що ви внесені до чорного списку, а щодо скарги вона була відхилена, тому що вона в принципі така ж, як і раніше.
I totally sympathize with you because I know there are casinos that would probably close your account or self-exclude you and not let you play without you asking.
However, casinos don't have to do that of their own accord. But I would always say in these cases, it's good to communicate with the player on a slightly different level if they see what they're writing. I agree with you on that, and I don't think that live chat casinos or anyone else should be encouraging the game and asking what's going on if the player is showing clear signs of being addicted.
On the other hand, it has to be clearly communicated from your side too as I mentioned.
Regarding your question, I will just say that what the authority apparently decided in the summer does not mean that you are blacklisted and as far as the complaint is concerned it was rejected, because it is basically the same as before.
Автоматичний переклад.