ГоловнаФорумОбговорення скаргГравцями маніпулюють

Гравцями маніпулюють

2 тиж. тому від Ramona1987
|
522 переглядів 15 відповідей |
|
2 тиж. тому

Ви платите понад 14 000 євро протягом кількох днів, пишете, як погано себе почуваєте, і замість того, щоб негайно закривати свій рахунок, вас заохочують зіграти на вищих ставках, щоб повернути свої втрати. Я вважаю цілком очевидним, що у вас проблеми з грою?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому
Профілактика важлива, і постачальники з ліцензією Кюрасао також покладаються на це. Якщо є помітна ігрова поведінка, важливе послідовне блокування. Це реалізовано в казино з Німеччини, а також операторами з Кюрасао чи Мальти.
Достатньо лише підозри щодо незвичайної ігрової поведінки!
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У когось є досвід подібних ситуацій? Я спілкуюся з юристом.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мою скаргу Гуру відхилили через відсутність доказів. На мою думку, я надав дуже чіткі докази. Відповідно до законодавчих норм, оператору достатньо чіткої ігрової поведінки, щоб хоча б перевірити депозити. Моя поведінка була більш ніж зрозумілою. Є сторінки чатів, які показують, як погано я почувався і наскільки я був близький до межі. Вони могли принаймні встановити обмеження. Мій обліковий запис перевіряли щодня, і вони точно знали, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Ramona1987
1 тиждень тому

Вітаю, я прочитав вашу скаргу та чим вона закінчилася. На жаль, Вероніка пояснила, чому ми не можемо вам допомогти, і що важливо пам'ятати в таких випадках, так це те, що ви азартні ігри. Наші фахівці часто стикаються з такими справами, тому завжди намагаються якомога краще все оцінити і вникнути в кожну справу.

Очевидно, вам доведеться вивчити принаймні один урок на майбутнє, хоча з такими програшами, ймовірно, було б найрозумніше взагалі припинити гру.

У всякому разі, я бачив, що ви написали, що контактуєте з адвокатом, це все ще так? Якщо вам вдасться щось вирішити, повідомте мені, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

І чи вважаєте ви міркування обґрунтованими? Згідно з правилами ліцензування, ви повинні реагувати на підозрілу ігрову поведінку, лише якщо є підозра. У моєму випадку вони відреагували, порадивши мені зробити більші депозити, щоб повернути збитки. На їхньому сайті навіть написано, що грати потрібно для задоволення, і в моєму випадку було зрозуміло, що я вже багато втратив. Ви неупереджені, але, на жаль, не зацікавлені в чесній грі. Саме в таких випадках ви повинні реагувати і зупиняти темношкірих людей, які користуються такими проблемними ситуаціями.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Те, що вони зробили, є злочинним і ви навіть підтримуєте таку поведінку

Автоматичний переклад.
Ramona1987
1 тиждень тому

Я точно не став би проти такої практики казино. Неважливо, що це буде, ігроман не повинен отримати нічого подібного. Але, як я вже сказав, Вероніка оцінила все, що ви надіслали, і повідомила вам причину відмови. У цих випадках важливо повідомити казино, що ви залежні від азартних ігор. Ви жодного разу не згадали про це в розмові з казино. Крім того, згідно з тим, що я читав, ваш VIP-менеджер кілька разів запитував під час ваших програшів, чи хочете ви припинити гру або замість цього спробувати інші стратегії.

Якщо ви коли-небудь відчуваєте, що втрачаєте більше, ніж повинні, вам потрібно негайно вжити заходів або спробувати отримати допомогу.

Для нас такі справи дуже важливі, і, як я вже сказав, до кожної ми підходимо відповідально та глибоко.

Мені шкода, що все закінчилося.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

іншу стратегію, що я повинен робити більші депозити? Це відповідь для тих, хто вже втратив 7000 євро за кілька днів. Зняття було скасовано навмисно, щоб я знову їх програв. Це заслуговує довіри? Під час розмови стало більш ніж зрозуміло, що у мене проблема? Кожен, хто уважно читає це, може побачити проблему? В інших казино мене одразу блокували, якщо я хоча б віддалено писав щось подібне. Вони сказали, що я повинен грати на вищому рівні? Де в цьому логіка? Я чітко написав 26.11.24, що хочу, щоб мене заблокували, і відповіді не було. VIP-менеджер прочитав це і відповів, що відбувається? Таким чином він міг відповісти. Але нічого не було зроблено. Гравців, які мають проблеми, потрібно більше захищати, що, на жаль, зовсім не так. Все терплять. Я розорився і не отримую допомоги? Де в цьому справедливість? Казино знали дуже добре. Я навіть написав 19 листопада 2024 року, що я більше не можу, що я перевищив свій ліміт і що в мене не залишилося грошей, що тут не розуміти? Він мав мене заблокувати або запропонувати ліміт. Якщо просто сказати мені зробити перерву та повторити спробу наступного дня чи в інший час, це не відповідає. Я хочу, щоб його ще раз перевірили. Я також заблокований і в чорному списку, як я взагалі міг увійти? Як ми захищені?

Автоматичний переклад.
Ramona1987
1 тиждень тому

Ви маєте рацію, що це не має особливого сенсу, і менеджер не повинен підштовхувати вас або пропонувати внести більше. З іншого боку, коли у вас виникла така проблема, інколи краще звернутися до нас одразу. Для деяких казино те, що ви написали, є явним знаком, для деяких ні. Були гравці, які написали те саме, казино самовиключило їх, а потім прийшло скаржитися, що їх виключили. Тоді ви фактично не можете нікого прийняти. Ось чому я сказав, що завжди важливо писати чітко, а не ходити навколо куща.

Якщо ви думаєте, що хочете подати заявку на повторне відкриття, ви можете спробувати, але, очевидно, якщо ви не прийдете з чимось, що чітко вказує, що ви наркоман, буде важко отримати це схвалення.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені здається, вони могли принаймні запитати мене чи подивитися, звідки гроші. Я чітко сказав йому, що я наприкінці розуму і що я себе погубив. Треба було принаймні відреагувати. Як сказано всюди, обережність на першому місці. Як я маю це довести? Я перебуваю в чорному списку, і мене забанили в Oaisis протягом багатьох років. Можливо це доказ?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я отримав електронний лист від іншого казино про те, що мене забанили в Oasis, цього достатньо?

Також був випадок з dailyspin у червні, і було вирішено, що це був крик про допомогу лише тому, що я надіслав повідомлення. Так вирішила Антилопа. Це означає, що я з того часу в чорному списку? Реєстрація взагалі не повинна була прийматися. Мені потрібна відповідь

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я подав скаргу, але хочу її видалити. Ви можете зробити це? Ти все одно мені не допоможеш.

Автоматичний переклад.
Ramona1987
1 тиждень тому

Я цілком вам співчуваю, тому що я знаю, що є казино, які, ймовірно, закриють ваш обліковий запис або самовиключать вас і не дозволять вам грати без вашого запиту.

Однак казино не повинні робити це за власним бажанням. Але я завжди кажу, що в таких випадках добре спілкуватися з гравцем на дещо іншому рівні, якщо він бачить, що пише. Я згоден з вами в цьому, і я не думаю, що онлайн-казино чи хтось інший повинні заохочувати гру та запитувати, що відбувається, якщо гравець демонструє явні ознаки залежності.

З іншого боку, як я вже згадував, це також має бути чітко повідомлено з вашого боку.

З приводу вашого запитання скажу лише те, що влітку, мабуть, вирішила влада, не означає, що ви внесені до чорного списку, а щодо скарги вона була відхилена, тому що вона в принципі така ж, як і раніше.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У вас є залежність. Простий і простий. Звинувачувати казино в будь-якій поведінці, яка є галузевим стандартом і цілком передбачуваною, є униканням. Ви не закриєте алкогольний магазин через те, що поруч живе алкоголік. Це ваша проблема, і поки ви не визнаєте, що проблема у вас, і не отримаєте терапію в реальному житті, вам потрібно вирішити свою залежність... ну, нічого не стане краще, тільки гірше.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ні, але алкоголіку я б теж не пропонував пива. Проблема була більш ніж зрозуміла в чатах, і казино зобов’язане захищати людей, які мають з нею проблеми. На жаль, у моєму випадку цього не було зроблено. Замість того, щоб підтримати мене, мені навіть порадили змінити стратегію та внести більше, навіть якщо шкоди вже було завдано.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого