ФорумОбговорення скаргБонусні проблеми в Talismania!

Бонусні проблеми в Talismania!

1 місяць тому від Justice
|
1007 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт,


казино настільки нове, що його ще немає в списку Casino Guru, але ним керує Adonio NV (оператор на заміну Rabidi NV) з 2024 року!


Оскільки з самого початку у мене був дуже негативний досвід, я хотів би попередити всіх користувачів, які цікавляться чесними бонусами:


Я активував бонус «100% до €200» на свій перший депозит, але після переказу бонус не з’явився на моєму рахунку.

Лише звернувшись у службу підтримки, ви дізнаєтеся (про це НІЧОГО не йдеться в положеннях та умовах бонусу), що вам потрібно зв’язатися з чатом лише ПІСЛЯ того, як ви втратите свої реальні гроші, щоб отримати бонус!


Окрім того, що це більш ніж сумнівно, мій обліковий запис заблокували через помилку перекладу співробітника чату без жодної заяви щодо бонусу!


Після цього було ще кілька контактів у чаті та два електронні листи до служби підтримки з проханням повторно відкрити обліковий запис і активувати бонус, але вони навмисно ігнорують мене!


Тому УВАГА всім тим, хто очікує бонусу, тому що якщо такі проблеми з бонусами з самого початку, я навіть не хочу знати, як працює виведення грошей в Talismania (різні скарги на це вже є на інших платформах казино) !

Автоматичний переклад.
Justice
1 місяць тому

Дякую, що описали свій досвід, і мені дуже шкода, що у вас був такий важкий початок у казино. Повний огляд його буде опубліковано незабаром, і дозвольте мені сказати вам зараз, що він виглядає не надто багатообіцяючим. Індекс безпеки оцінюється в 5,7 і це сумнівно.🤷‍♀️

Чи випадково у вас на рахунку залишилися реальні гроші? Чи може наша команда зі скарг чимось допомогти вам? Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібно.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Ромі,


Дякуємо за відповідь.

Я точно можу підтвердити низький індекс безпеки, тому що підтримка - це ганьба!

Якщо казино не пропонує підтримку рідною мовою користувача, можна скористатися перекладачем. Однак, якщо агент чату неправильно інтерпретує повідомлення через помилку перекладу та обліковий запис заблоковано, очевидно, що винне казино, і вони зобов’язані визнати помилку та виправити її якомога швидше!

Казино поки нічого цього не зробило, оскільки, очевидно, хоче уникнути бонусу!


Talismania також пропонує бонус казино БЕЗ СТАВ (200% до 500 євро), але я абсолютно впевнений, що він також не підлягає готівці!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую, що описали свій досвід, і мені дуже шкода, що у вас був такий важкий початок у казино. Повний огляд його буде опубліковано незабаром, і дозвольте мені сказати вам зараз, що він виглядає не надто багатообіцяючим. Індекс безпеки оцінюється в 5,7 і це сумнівно.🤷‍♀️

Чи випадково у вас на рахунку залишилися реальні гроші? Чи може наша команда зі скарг чимось допомогти вам? Не соромтеся звертатися до нас, якщо вам потрібно.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

На ваше запитання:

Команда зі скарг могла б допомогти мені нарешті отримати мій бонус, але оскільки казино ще не зазначено у вашому списку, я, на жаль, не можу/не можу подати скаргу (поки що)... :-(

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Ромі,


Дякуємо за відповідь.

Я точно можу підтвердити низький індекс безпеки, тому що підтримка - це ганьба!

Якщо казино не пропонує підтримку рідною мовою користувача, можна скористатися перекладачем. Однак, якщо агент чату неправильно інтерпретує повідомлення через помилку перекладу та обліковий запис заблоковано, очевидно, що винне казино, і вони зобов’язані визнати помилку та виправити її якомога швидше!

Казино поки нічого цього не зробило, оскільки, очевидно, хоче уникнути бонусу!


Talismania також пропонує бонус казино БЕЗ СТАВ (200% до 500 євро), але я абсолютно впевнений, що він також не підлягає готівці!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це ніколи не добре, якщо немає допомоги від служби підтримки, і я розумію ваше розчарування. Чи думали ви про перехід у краще казино?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

На ваше запитання:

Команда зі скарг могла б допомогти мені нарешті отримати мій бонус, але оскільки казино ще не зазначено у вашому списку, я, на жаль, не можу/не можу подати скаргу (поки що)... :-(

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Наша команда зі скарг може спробувати допомогти гравцям із деяких казино, яких немає в нашій базі даних. Не з бонусами, на жаль. Казино завжди вирішує, як і коли вони нададуть бонус, тому ми не можемо втручатися в таких випадках.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого