ФорумОбговорення скаргАрбітр казино Gamba

Арбітр казино Gamba

1 місяць тому від SupItsJ
|
559 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and


У цьому випадку я хотів би втрутитися тут від імені гравця, тому що він не знайомий з юридичною термінологією, і він знаходиться в надзвичайно невигідному становищі, не в змозі зрозуміти юридичні терміни, і я думаю, що ця перешкода спричиняє непорозуміння між ним і оператора, де оператор вважає, що він намагається їх обдурити, однак це не так, і я хотів би допомогти вирішити це якнайдружнішим способом, оскільки я працюю як з оператором як партнером, так і з гравцем як мій друг, я начебто добре розумію обмеження між учасниками суперечки

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надіслав свої дані електронною поштою особі, яка розглядає справу, будь ласка, перевірте свою папку зі спамом, оскільки мій домен міг бути відфільтрований

Автоматичний переклад.
SupItsJ
1 місяць тому

Вибачте, але я дійсно не розумію ваших намірів тут.

Наша група розгляду скарг уже працює над цією справою, і якщо є щось, що гравець не може зрозуміти, ми тут, щоб відповісти на запитання.

На жаль, у цьому випадку схоже, що гравець взагалі перестав відповідати, тому зараз ми нічого не можемо з цим зробити.

Тож не могли б ви розповісти всім, які у вас тут були наміри?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого