https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and
У цьому випадку я хотів би втрутитися тут від імені гравця, тому що він не знайомий з юридичною термінологією, і він знаходиться в надзвичайно невигідному становищі, не в змозі зрозуміти юридичні терміни, і я думаю, що ця перешкода спричиняє непорозуміння між ним і оператора, де оператор вважає, що він намагається їх обдурити, однак це не так, і я хотів би допомогти вирішити це якнайдружнішим способом, оскільки я працюю як з оператором як партнером, так і з гравцем як мій друг, я начебто добре розумію обмеження між учасниками суперечки
https://casino.guru/gamba-casino-player-s-account-has-been-closed-and
I would like to interject here in this case on behalf of the player because he is unfamiliar with legal terminology, and he is at a extreme disadvantage, not being able to comprehend legal terms, and I think that this barrier is causing miscommunication between him and the operator where the operator believes he is trying to deceive them however, this is just not the case and I would like to work helping resolve this in the most amicable way possible being that I work with both the operator as a partner and with the player as my friend so I kind of have a good understanding of the limitations between the dispute participants