Привіт усім! Я став жертвою минулої ночі шахрайства веб-сайту під назвою boomerang. Вони безсоромно обманули мене з моїм депозитом після того, як я зайшов на веб-сайт і вніс гроші через депозитний канал, який я покажу вам як доказ. Як завжди, це було через їхній веб-сайт. Після цього гроші не надійшли, тому я пішов запитати адміна, чому гроші досі не надійшли. Адмін відповів, що це займе деякий час, 2-3 години. Я чекав. Після цього, коли я знову запитав, вони змінили свою відповідь, сказавши, що ваш постачальник послуг скасував ваш депозит. Який постачальник послуг вам потрібен? Якщо ви не мій постачальник послуг, оскільки цей веб-сайт є вашим веб-сайтом, канал депозиту знаходиться на вашому веб-сайті. Куди мені звернутися до постачальника послуг? Вони сказали, що це не їхня справа, що вони не знають і що вони взагалі не причетні. Це нормально робити.
Гаразд, ви сказали мені звернутися до постачальника послуг. Як я можу знати будь-якого постачальника послуг, якщо постачальник послуг є на своєму веб-сайті, а канал депозиту – на нашому веб-сайті. Внесіть гроші через його веб-сайт, хіба вони не постачальники послуг, які повинні бути для нас сотнями дітей? Якщо ми повинні стежити за грошима клієнта, а вони залишаються байдужими, ніби нічого не сталося, це підозріло. Зазвичай, коли на веб-сайті виникають подібні проблеми, клієнти повинні швидко їх виправити, оскільки бояться зашкодити репутації свого веб-сайту. Але цього разу вони зробили це, нічого не знаючи, і сказали нам зв’язатися з ними, щоб надати послугу, звернутися до директора, куди нам звернутися? У нас немає можливості зв’язатися з ними, тому що вони мають спосіб зв’язатися з ними. Таким чином, вони повинні бути тим, хто з ними зв’яжеться, і вони повинні координувати дії, щоб відшкодувати клієнту. Чесно кажучи, вони мене обдурили. І я не хочу, щоб нікому знову довелося пережити щось подібне зі мною. Гроші вчорашнього вечора були справді останньою одноразовою сумою грошей, яку я вклав учора ввечері в надії отримати гроші на їжу. Зрештою, вчора ввечері я навіть не мав грошей, щоб поїсти. Я залишив його всім. Подумайте, скільки людей вже з цим стикалися. Вони не можуть вийти і сказати це. І я хочу бути тим, хто може запобігти тому, щоб багато людей знову стали жертвами таких людей. Я прошу розширити мою справу до 10 осіб на день, 20. Люди все ще хороші і не стають жертвами таких сайтів-бумерангів. Ви можете допомогти? Допоможіть поширити такі веб-сайти, щоб суспільство не користувалося їхніми послугами. Допоможіть їм витратити занадто багато грошей. Допоможіть їм розповісти іншим. Назва сайту - Boomerang. Нарешті я тут, щоб сказати це. Я не просто це кажу. Я надішлю докази у вигляді фотографій розмови та всіх грошей, внесених під цю розмову. Дякую всім. Давайте допомагати один одному. Не дозволяйте нікому стати такими жертвами. Пожалійте людей, яким так доводиться втрачати гроші.
Hello everyone, I am a victim of last night's scam by a website called boomerang. They shamelessly cheated me on my deposit after I went to the website and deposited money through a deposit channel, which I will show you as evidence. It was through their website as usual. After that, the money did not go in, so I went to ask the admin why the money had not gone in yet. The admin replied that it would take some time, 2-3 hours. I waited. After that, when I went to ask again, they changed their answer to say that your service provider has cancelled your deposit. Which service provider do you want? If you are not my service provider, because this website is your website, the deposit channel is on your website. Where should I contact the service provider? They said that it was not their business, that they did not know, and that they were not involved at all. It is okay to do this.
Okay, you told me to contact the service provider. How would I know any service provider when the service provider is on his website and the deposit channel is on our website. Deposit money through his website, aren't they the service providers who have to be hundreds of children for us? If we have to follow up on the money for the customer, but they remain indifferent as if nothing happened, it's suspicious. Normally, when a website has problems like this, they must quickly fix it for the customer because they are afraid of damaging the reputation of their website. But this time, they did it without knowing anything and told us to contact them to provide service, contact the director, where should we contact? There is no way for us to contact them because they have a way to contact them. Therefore, they must be the one to contact them and they must coordinate to refund the customer. To be honest, they cheated me. And I don't want anyone to have to experience something like this with me again. Last night's money was really the last lump sum of money that I invested last night in hopes of getting money to eat. In the end, I didn't even have money to eat last night. I left it with everyone. Think about how many people have already encountered this. They can't come out and say this. And I want to be someone who may prevent many people from falling victim to people like this again. I ask that my case be expanded to 10 people per day, 20. People are still good and don't fall victim to boomerang websites like this. Can you help? Help drive websites like this out so that society doesn't use their services. Help them spend too much money. Help them tell others. The name of the website is Boomerang. Finally, I'm here to say this. I'm not just saying it. I'll send evidence in the form of pictures of the conversation and all the money deposited under this conversation. Thank you everyone. Let's help each other. Don't let anyone fall victim like this. Have pity on the people who have to lose money like this.