Привіт,
Дякую за думку!
Думаю, є сенс стежити за обома. Уявіть собі невеликі казино під тим же керівництвом, що й будь-яке інше казино, яке, наприклад, уже доведено як певну несправедливість. У цьому випадку рейтинг буде нижчим, ніж, наприклад, у більшого казино без відомостей для нечесної компанії. Не кажучи вже про те, що менші казино зазвичай вважаються менш платоспроможними, особливо коли групи гравців одночасно виграють великі гроші.
Кожного разу, коли скарга доводить, що казино діяло несправедливо, його індекс безпеки знижується, але пропорційно серйозності ситуації. Ось тут і виникає оскаржувана сума – однієї скарги з нижчою оскаржуваною сумою може бути недостатньо, щоб індекс безпеки настільки знизився.
Будь ласка, враховуйте цю інформацію, яку ми надаємо в посібнику. Це не лише видимий рейтинг:
«казино отримає від нас нижчий рейтинг, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу , тому є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Вибачте, але запропоноване значення 5 балів здається мені припущенням. З іншого боку, ми розраховуємо на точну математику.
Те, що ви називаєте жертвами, на мій погляд, на жаль, гравці, які відверто не приділяли належної уваги всій наданій інформації про казино. Просто подумайте про це на мить:
Неможливо класифікувати казино як хороше чи погане, без золотої середини. Перш ніж робити будь-які депозити, я б порадив усім дізнатися про казино, оскільки ніхто не може гарантувати позитивний чи негативний досвід. Не передбачте функцію; ми вчимося з минулого.
Кращої системи ми не зустрічали, вибачте.
Hello,
Thanks for the opinion!
I think it makes sense to keep an eye on both. Imagine smaller casinos under the same management as any other casino, already proven to be somewhat unfair, for instance. In this case the rating will be lower than, for example, a bigger casino without known tidings to an unfair company. Not to mention the smaller casinos are generally considered less capable of paying, especially when groups of players win big at the same time.
Every time the complaint proves the casino acted unfairly, its safety index decreases, yet in proportion to the severity of the situation. This is where the desputed amount comes in - one complaint with a lower disputed amount may not be enough for the Safety Index to decrease that much.
Please consider this information we provide in the guide.It's not just about visible rating:
"the casino will be punished with a lower rating from us, and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
I'm sorry to say that, but the suggested value of 5 points seems like a guess to me. We, on the other hand, count on precise math.
What you call victims are, in my opinion, sadly, players who frankly did not pay enough attention to all information provided about the casino. Just think about that for a moment:
It is impossible to categorize a casino as either good or bad, without a middle ground. Before making any deposits, I would advise everyone to educate themselves about the casino because no one can guarantee a positive or negative experience. Do not predict the feature; we learn from the past.
We have not come across any better system, I'm sorry.
Автоматичний переклад.