ФорумКоментарі та порадиМожливість коментарів безпосередньо до теми.

Можливість коментарів безпосередньо до теми.

2 р. тому від Frankey
|
2952 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Ви пишете багато та довгі пояснення про те, як обрали великі бренди, але не даєте можливості реагувати на них. Було б бажано більшої прозорості. Так, звичайно, ваш вибір найкращий. Адже це єдиний на цю тему.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Що ви маєте на увазі? Ми додали нову функцію, де кожен може написати свій власний відгук про казино, тому, якщо вам нічого не подобається в казино, яке має чудовий рейтинг на нашому веб -сайті, у вас є місце для обміну власним баченням.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не мав на увазі казино. Я маю на увазі ту частину, де ви пояснюєте, як ви обираєте казино великого бренду. Все добре пояснено, але немає можливості висловити думку інших.

Як би ви сказали: "Ось як ми це робимо, це найкращий спосіб, він ідеальний і буде назавжди".


Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Якби ми думали, що є кращий спосіб відрізнити великі бренди, ми б це зробили. Тож насправді "саме так ми робимо, і ми вважаємо, що це найкращий спосіб" 🙂, але це точно не ідеально і не буде назавжди. Якщо у вас є пропозиції, як це покращити, ми дуже вдячні за будь -які відгуки користувачів.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Це був мій відгук. Можливість залишати там коментарі. Кожен коментар може бути обмежений 30 словами.


Я знаю, що шлях від огляду до форуму недалекий, але я користуюся мобільним телефоном і бачу лише маленьку частинку.

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

Я маю на увазі ... справа в тому, що великі бренди - це єдине, що є на веб -сайті. Тоді ми повинні дозволити користувачам залишати відгуки під кожною сторінкою або інформацією. Наприклад, ми іноді отримуємо відгуки про різні способи оплати, доступні в казино, але немає можливості написати їх на вкладці платежів казино.

Але якщо ви скажете нам "Гей, я думаю, що це казино не повинно бути великим брендом, тому що ... або повинно бути, але його немає на вашому веб -сайті", ми подивимося на це. Тоді ми зазвичай звертаємося до наших тестувальників для даної країни та намагаємось вирішити, чи є зворотній зв'язок обґрунтованим. У більшості випадків наші користувачі мають рацію, і ми оновлюємо або редагуємо інформацію.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є одна порада: це стосується всіх сайтів для огляду, тому що всі ви маєте з цим справу. Інформація про те, заблоковано мені казино чи ні, не завжди голосує. Як я вже сказав, у всіх є проблема. Чи не було б корисно, якби у мене був варіант "казино. Приймає гравців з Німеччини" з "так" чи "ні" для підтвердження? Це також полегшило б велику роботу

Автоматичний переклад.
Frankey
2 р. тому

У нас є ця опція для бонусів, де гравці з різних країн можуть зробити палець вгору або вниз і сказати нам, чи спрацював бонус для них. Тоді ми просимо тестувальників із зазначених країн перевірити його ще раз, якщо побачимо забагато негативних відгуків.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого