ФорумКоментарі та порадиКазино. Служба скарг гуру

Казино. Служба скарг гуру

5 міс. тому від Anonymized641
|
2281 переглядів 15 відповідей |
|
5 міс. тому

Служби розгляду скарг Casino.guru - це повний жарт. Ви можете забути про те, що вони вирішують усе, що ви не можете вирішити самі. Маю сказати, що мені дуже сподобався цей сайт, і з часом я довірився йому. Це виявилося абсолютно навпаки. Безсумнівно, вони підтримують казино.


Я подав скаргу на казино Slotmonster.


Спочатку я мав обліковий запис у Slotmonster, грав і багато програвав. Потім я відкрив рахунок на Instantcasino, дочірньому сайті Slotmonster. Я також грав там і багато програвав. Я написав електронний лист, у якому заявив, що я залежний від азартних ігор, і пояснив, який негативний вплив азартні ігри мали на моє життя. Я ПОПРОСИВ КАЗИНО НАЗАВЖДИ ЗАКРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НА INSTAWIN ТА ВСІХ ДОЧИННИХ САЙТАХ. Потім я отримав електронний лист про те, що облікові записи закрито. АЛЕ наступного дня я все одно можу відкрити свій рахунок на Slotmonster і продовжувати втрачати гроші. Ті з нас, хто грає в казино протягом кількох років, ЗНАЮТЬ, що якщо ви напишете в казино, вказуючи, що ви залежні від азартних ігор, і ПРОСИТЕ їх ЗАКРИТТИ ваш обліковий запис на ВСІХ їхніх партнерських сайтах, цього має бути достатньо. Це має бути кінець історії, і рахунки мають бути закриті.


Очевидно, Casino.guru вважає цього недостатньо. Мабуть, вам доведеться написати в кожне казино в їхній групі.


Я дуже рано помітив, що у мене є справа, яку вони не хочуть брати. Я маю на увазі, що це зайняло 1,5 тижні з великою кількістю запитань, на які вже було отримано відповіді.


Я просто хочу сказати, що у мене це цілком нормально. Гроші все одно пропадають. Але для тих із вас, хто думає про подання скарги через цей сайт, ви просто втрачаєте час. Я більше ніколи не відвідаю цей сайт. Я скопіюю те, як я писав у казино і як я мав писати згідно з Casino.guru.


Ось як я написав.

Привіт, друзі!

Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах.

Я залежний від азартних ігор і граю в ігри казино з 2010 року. По дорозі я не лише втратив понад 300 тисяч євро, але й втратив друзів, родину, дітей і все, що має значення. Я граю в азартні ігри не для того, щоб виграти гроші, а через свою залежність. Навіть якби я виграв мільйон, я все одно продовжував би грати. Я втратив себе давно.

Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис? Дякую тобі.

Дякую, що прочитали. З найкращими побажаннями.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Така поведінка казино curaco у відповідальних азартних іграх незрозуміла, і я повністю згоден з вами, що коли ви просите заблокувати сайти-сестри, цього має бути достатньо. На мій погляд, casinoguru також варто поставитися до цього більш серйозно, якщо гравець запитує блокування сайтів-сестер, це також потрібно встановити.

однак казино curaco та casinoguru виправдовують, що казино curaco та дочірні сайти працюють з окремою ліцензією, це повна брехня. Усі дочірні сайти мають однакову ліцензію, тих самих співробітників, однакове керівництво, однакову поштову скриньку. Вони щойно знайшли лазівку, щоб взяти більше грошей у проблемних гравців, навіть якщо вони кричать і просять про допомогу.

У мене є власний особистий досвід із цим, я попросив curaco casino також заблокувати дочірній сайт, я опинився на дочірньому сайті, і мій обліковий запис було заблоковано, я запитав, чому обліковий запис було заблоковано? Я отримав відповідь «оскільки ви попросили наш дочірній сайт заблокувати вам доступ до всіх наших казино через проблеми з азартними іграми» Я чітко сказав, хто є вашим дочірнім сайтом» служба підтримки довго відповідала, і я отримав відповідь «ми не У вас немає дочірніх сайтів, ваш ігровий рахунок відкритий" Я був збентежений, тому що у них справді є дочірні сайти, і вони тісно співпрацюють, і повідомлення про блокування дійшло до них, поки вони не зрозуміли, що можуть отримати від мене гроші. Незрозуміло.

найсумніше в цьому те, що гуру казино ставиться до цього дуже легковажно. Кожен із нас знає, що ми, гравці, ніколи не зв’язуємося з органом ліцензування curaco, не кажучи вже про захист/безпеку гравців у наших проблемах. Казино завжди виграє.

давайте також згадаємо той факт, що в умовах використання кожного казино curaco є згадка про те, що ми можемо скасувати всі ваші депозити та виграші "ви не можете реєструватися, якщо ви залежні від азартних ігор"

Автоматичний переклад.
Glamors12
5 міс. тому

Я також знаю з досвіду багатьох років азартних ігор, що якби я виграв більше, ніж поклав, я б не отримав гроші. Winwin для казино. Я дуже розчарований цією «справою закрито», але коли щось звучить занадто добре, щоб бути правдою, це так і є.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не маю нічого особистого проти casinoguru, єдине, що мені хотілося б, це ставлення casinoguru до відповідальної гри в казино curaco. Коли одна скарга вирішується на користь гравця, де гравець просив блокувати сайти-сестрини, результати обов’язково почнуть спостерігатися в інших групах казино, і вони почнуть виконувати запити гравців.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Служби розгляду скарг Casino.guru - це повний жарт. Ви можете забути про те, що вони вирішують усе, що ви не можете вирішити самі. Маю сказати, що мені дуже сподобався цей сайт, і з часом я довірився йому. Це виявилося абсолютно навпаки. Безсумнівно, вони підтримують казино.


Я подав скаргу на казино Slotmonster.


Спочатку я мав обліковий запис у Slotmonster, грав і багато програвав. Потім я відкрив рахунок на Instantcasino, дочірньому сайті Slotmonster. Я також грав там і багато програвав. Я написав електронний лист, у якому заявив, що я залежний від азартних ігор, і пояснив, який негативний вплив азартні ігри мали на моє життя. Я ПОПРОСИВ КАЗИНО НАЗАВЖДИ ЗАКРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НА INSTAWIN ТА ВСІХ ДОЧИННИХ САЙТАХ. Потім я отримав електронний лист про те, що облікові записи закрито. АЛЕ наступного дня я все одно можу відкрити свій рахунок на Slotmonster і продовжувати втрачати гроші. Ті з нас, хто грає в казино протягом кількох років, ЗНАЮТЬ, що якщо ви напишете в казино, вказуючи, що ви залежні від азартних ігор, і ПРОСИТЕ їх ЗАКРИТТИ ваш обліковий запис на ВСІХ їхніх партнерських сайтах, цього має бути достатньо. Це має бути кінець історії, і рахунки мають бути закриті.


Очевидно, Casino.guru вважає цього недостатньо. Мабуть, вам доведеться написати в кожне казино в їхній групі.


Я дуже рано помітив, що у мене є справа, яку вони не хочуть брати. Я маю на увазі, що це зайняло 1,5 тижні з великою кількістю запитань, на які вже було отримано відповіді.


Я просто хочу сказати, що у мене це цілком нормально. Гроші все одно пропадають. Але для тих із вас, хто думає про подання скарги через цей сайт, ви просто втрачаєте час. Я більше ніколи не відвідаю цей сайт. Я скопіюю те, як я писав у казино і як я мав писати згідно з Casino.guru.


Ось як я написав.

Привіт, друзі!

Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах.

Я залежний від азартних ігор і граю в ігри казино з 2010 року. По дорозі я не лише втратив понад 300 тисяч євро, але й втратив друзів, родину, дітей і все, що має значення. Я граю в азартні ігри не для того, щоб виграти гроші, а через свою залежність. Навіть якби я виграв мільйон, я все одно продовжував би грати. Я втратив себе давно.

Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис? Дякую тобі.

Дякую, що прочитали. З найкращими побажаннями.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я б сказав, що Крістіна пояснила вам, які умови і як це тут працює. Відповідно до вашої скарги: «Ми визначили, що гравець безпосередньо не повідомив казино SlotMonster про свої проблеми з азартними іграми перед тим, як зробити депозит». Крім того, завжди необхідно самовиключатися в кожному казино, якщо тільки в Умовах не зазначено, що якщо ви робите це в одному казино, це також стосується дочірніх казино.

Друге, що мене вразило, це те, що ви говорите про закриття рахунку. Це відрізняється від самовиключення.

Зрештою, якщо ви закриєте свій рахунок, у деяких казино зовсім не важко відкрити новий, просто змінивши свою електронну пошту.

Тож у майбутньому я б однозначно рекомендував робити це правильно та завжди дізнаватися, як працює самовиключення, оскільки це не однаково в кожному казино.

Крім того, мені шкода, що ви так ставитеся до нас, тому що ми цінуємо кожного гравця, який тут і намагається спілкуватися з іншими гравцями про азартні ігри або допомогти.

Хотілося б, щоб все вийшло інакше.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Така поведінка казино curaco у відповідальних азартних іграх незрозуміла, і я повністю згоден з вами, що коли ви просите заблокувати сайти-сестри, цього має бути достатньо. На мій погляд, casinoguru також варто поставитися до цього більш серйозно, якщо гравець запитує блокування сайтів-сестер, це також потрібно встановити.

однак казино curaco та casinoguru виправдовують, що казино curaco та дочірні сайти працюють з окремою ліцензією, це повна брехня. Усі дочірні сайти мають однакову ліцензію, тих самих співробітників, однакове керівництво, однакову поштову скриньку. Вони щойно знайшли лазівку, щоб взяти більше грошей у проблемних гравців, навіть якщо вони кричать і просять про допомогу.

У мене є власний особистий досвід із цим, я попросив curaco casino також заблокувати дочірній сайт, я опинився на дочірньому сайті, і мій обліковий запис було заблоковано, я запитав, чому обліковий запис було заблоковано? Я отримав відповідь «оскільки ви попросили наш дочірній сайт заблокувати вам доступ до всіх наших казино через проблеми з азартними іграми» Я чітко сказав, хто є вашим дочірнім сайтом» служба підтримки довго відповідала, і я отримав відповідь «ми не У вас немає дочірніх сайтів, ваш ігровий рахунок відкритий" Я був збентежений, тому що у них справді є дочірні сайти, і вони тісно співпрацюють, і повідомлення про блокування дійшло до них, поки вони не зрозуміли, що можуть отримати від мене гроші. Незрозуміло.

найсумніше в цьому те, що гуру казино ставиться до цього дуже легковажно. Кожен із нас знає, що ми, гравці, ніколи не зв’язуємося з органом ліцензування curaco, не кажучи вже про захист/безпеку гравців у наших проблемах. Казино завжди виграє.

давайте також згадаємо той факт, що в умовах використання кожного казино curaco є згадка про те, що ми можемо скасувати всі ваші депозити та виграші "ви не можете реєструватися, якщо ви залежні від азартних ігор"

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо дочірні казино коли-небудь заманять вас до себе, щоб пограти, навіть якщо ви самі виключилися, це, звичайно, буде неприйнятно для нас. Я вважаю вашу ситуацію, яку ви описали, дивною з точки зору того, що спочатку казино каже, що ви заблокували самовиключення на дочірньому сайті, а потім каже, що у нього немає дочірніх сайтів. Це досить сумно.

У будь-якому випадку, ви навели чудовий приклад того, що в кожному казино це може працювати по-різному. Є багато з них, які не приймуть самовиключення, якщо ви не зробите це в цьому конкретному місці. Ми вважаємо, що недостатньо написати електронний лист одному з них, щоб самовиключити вас на іншому, доки в Умовах використання не буде чітко зазначено, що це також стосується дочірніх сайтів.

Тому важливо також дивитися на це з цієї точки зору. У нас є експерти, які щоденно займаються такими випадками, тож я можу вас запевнити, що ми не сприймаємо це легковажно. Відповідальна гра в азартні ігри є важливою для нас, але гравці також повинні дотримуватися деяких правил, і у нас є процедури, яких ми також дотримуємося.

Якщо у вас був досвід роботи з казино з цією ліцензією, і було більше випадків, коли виникали проблеми, я не розумію, чому ви повинні продовжувати там грати.

Це, напевно, я б додав.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую, Джаро, моя думка про casinoguru хороша. Я просто хотів би, щоб казино curaco серйозніше ставилися до відповідальної азартної гри. Але, звичайно, це моя власна думка. Я обговорив цю «думку» з юристом з Кюрасао, тому що можу коротко розповісти вам про одну зі своїх апеляцій, яку я виграв за допомогою юриста з Кюрасао.

  1. Я надіслав електронний лист до казино, що працює на Кюрасао, з проханням заборонити гру та заборонити дочірні казино через проблему з грою.
  2. казино заблокувало мене лише зі сторінки, де я просив заблокувати мене, не заблокувало сайти-сестри, незважаючи на мій запит.
  3. казино вже давно стверджує, що вони працюють за власною ліцензією і не мають дочірніх сайтів. (Як вони завжди кажуть), що є цілковитою брехнею, кожен повинен ближче познайомитися з казино curaco, їх компанією та дочірніми сайтами. Одна компанія керує кількома сайтами, з однаковим номером ліцензії, однією компанією, тим самим керівництвом. Це дочірній сайт. Це було легко доведено.
  4. Після цього казино почало винаходити нові речі, у нас не одна база даних. Незважаючи на те, що казино curaco мають власні умови, їхня ліцензія вимагає зв’язку з дочірніми сайтами та захисту гравців.
  5. тому, якщо ви просите заблокувати сайти-сестрини, вони також повинні дотримуватися умов ліцензії curaco та виконувати запит гравця. Ліцензія curaco відрізняється від ліцензії mga тим, що ліцензія mga автоматично вимагає автоматичного блокування одного казино через залежність від ігор з усіх казино оператора, curaco цього не робить, але якщо ви спеціально попросите curaco casino заблокувати вас також на дочірніх сайтах , як інтерпретувати правила, де сказано, що казино curaco повинні співпрацювати з дочірніми сайтами та мінімізувати залежність від ігор.
  6. Я виграв справу, звичайно, завдяки адвокату, і отримав від нього прямий коментар "це їхня лазівка, якою вони намагаються скористатися"

тепер я хотів би надати трохи ваги політиці casinoguru, де ви повинні запитувати кожне казино окремо, це теоретично неможливо, тому що гравець, який є проблемним гравцем, повинен сидіти в Інтернеті 24/7 і спостерігати, тому що нова сестра відкривається сайт, незалежно від того, чи достатньо сильний гравець, щоб надіслати запит на блокування, чи він хоче почати грати. Можу сказати, що останній варіант найпоширеніший і найреальніший.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Припустимо, ви заходите в Betsson, Unibet, Bet365 і говорите: «Я залежний від азартних ігор, я втратив усе сенс в житті».


Як ви думаєте, чи сприймуть ці казино одного разу це як «просто закриття», чи вони справді сприймуть це серйозно й зрозуміють, про що йдеться? Як ви думаєте, чи зможу я знову активувати там свій обліковий запис?


Здається, ви також маєте дуже спрощену особисту думку щодо мого використання слова «закрити» замість «виключити». Якщо це справді особиста думка, я вважаю, що їй не вистачає співчуття. Особисто я був би зачеплений таким повідомленням і зрозумів, що ця людина хоче і повинна припинити грати в азартні ігри. Я б просто зрозумів, що він має на увазі, що хоче закрити рахунок назавжди.


З іншого боку, якби я був зовсім позбавлений співчуття, я б потер руки і сказав: «Так, я знайшов причину ще більше скористатися цим хлопцем і взяти з нього ще трохи грошей, тому що він тільки сказав: закрити.'"


Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

без змін електронної пошти чи іншої інформації. У моєму випадку це не актуально.🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Jag kan knappt förstår att av allt detta


Привіт, друзі!

Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах.

Я залежний від азартних ігор і граю в ігри казино з 2010 року. По дорозі я не лише втратив понад 300 тисяч євро, але й втратив друзів, родину, дітей і все, що має значення. Я граю не для того, щоб виграти гроші, а через свою залежність. Навіть якби я виграв мільйон, я все одно продовжував би грати. Я втратив себе давно.

Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис? Дякую тобі.

Дякую, що прочитали. З найкращими побажаннями.


så var det 1 ord du reagerade på🤣 du förbisåg alla negativa sakerna. Jag kan helt ärligt inte förstå det..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую, Джаро, моя думка про casinoguru хороша. Я просто хотів би, щоб казино curaco серйозніше ставилися до відповідальної азартної гри. Але, звичайно, це моя власна думка. Я обговорив цю «думку» з юристом з Кюрасао, тому що можу коротко розповісти вам про одну зі своїх апеляцій, яку я виграв за допомогою юриста з Кюрасао.

  1. Я надіслав електронний лист до казино, що працює на Кюрасао, з проханням заборонити гру та заборонити дочірні казино через проблему з грою.
  2. казино заблокувало мене лише зі сторінки, де я просив заблокувати мене, не заблокувало сайти-сестри, незважаючи на мій запит.
  3. казино вже давно стверджує, що вони працюють за власною ліцензією і не мають дочірніх сайтів. (Як вони завжди кажуть), що є цілковитою брехнею, кожен повинен ближче познайомитися з казино curaco, їх компанією та дочірніми сайтами. Одна компанія керує кількома сайтами, з однаковим номером ліцензії, однією компанією, тим самим керівництвом. Це дочірній сайт. Це було легко доведено.
  4. Після цього казино почало винаходити нові речі, у нас не одна база даних. Незважаючи на те, що казино curaco мають власні умови, їхня ліцензія вимагає зв’язку з дочірніми сайтами та захисту гравців.
  5. тому, якщо ви просите заблокувати сайти-сестрини, вони також повинні дотримуватися умов ліцензії curaco та виконувати запит гравця. Ліцензія curaco відрізняється від ліцензії mga тим, що ліцензія mga автоматично вимагає автоматичного блокування одного казино через залежність від ігор з усіх казино оператора, curaco цього не робить, але якщо ви спеціально попросите curaco casino заблокувати вас також на дочірніх сайтах , як інтерпретувати правила, де сказано, що казино curaco повинні співпрацювати з дочірніми сайтами та мінімізувати залежність від ігор.
  6. Я виграв справу, звичайно, завдяки адвокату, і отримав від нього прямий коментар "це їхня лазівка, якою вони намагаються скористатися"

тепер я хотів би надати трохи ваги політиці casinoguru, де ви повинні запитувати кожне казино окремо, це теоретично неможливо, тому що гравець, який є проблемним гравцем, повинен сидіти в Інтернеті 24/7 і спостерігати, тому що нова сестра відкривається сайт, незалежно від того, чи достатньо сильний гравець, щоб надіслати запит на блокування, чи він хоче почати грати. Можу сказати, що останній варіант найпоширеніший і найреальніший.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я розумію, що ви кажете, і в деяких випадках це, ймовірно, буде не найпростішим.

Однак так багато казино в одній групі з’являється не щодня. Якщо таке з’явиться, і у вас є можливість самовиключитися з усієї групи, це буде простіше, тому що ця дія також має застосовуватися до нових казино.

Але якщо це не так, то, на жаль, гравець повинен практикувати цей процес один за іншим. Ми не можемо контролювати, хто має які Умови, як вони обробляють ці речі та наскільки серйозно вони їх сприймають.

Однак я точно знаю одне: якби у мене була така проблема з казино Кюрасао, я б ніколи не пішов у них грати, а грав би лише в тих, які надійні.

Ваш випадок, який ви описали, відрізняється від попереднього тим, що в основному ви були обмануті казино, щоб повірити, що вони не мають дочірніх сайтів, і це велика різниця. Ось чому я б сказав, що вам вдалося виграти за допомогою адвоката, і я впевнений, що радий.

Тим не менш, кожен випадок може бути різним, і іноді навіть невелика невідповідність може мати велике значення, особливо коли мова йде про відповідальну гру.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Припустимо, ви заходите в Betsson, Unibet, Bet365 і говорите: «Я залежний від азартних ігор, я втратив усе сенс в житті».


Як ви думаєте, чи сприймуть ці казино одного разу це як «просто закриття», чи вони справді сприймуть це серйозно й зрозуміють, про що йдеться? Як ви думаєте, чи зможу я знову активувати там свій обліковий запис?


Здається, ви також маєте дуже спрощену особисту думку щодо мого використання слова «закрити» замість «виключити». Якщо це справді особиста думка, я вважаю, що їй не вистачає співчуття. Особисто я був би зачеплений таким повідомленням і зрозумів, що ця людина хоче і повинна припинити грати в азартні ігри. Я б просто зрозумів, що він має на увазі, що хоче закрити рахунок назавжди.


З іншого боку, якби я був зовсім позбавлений співчуття, я б потер руки і сказав: «Так, я знайшов причину ще більше скористатися цим хлопцем і взяти з нього ще трохи грошей, тому що він тільки сказав: закрити.'"


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний гравець,

Мушу сказати, що в деяких випадках я з вами не згоден. Справедливо сказати, що вся проблема поточного стану самовиключення в цій галузі не є зручною. Існують величезні відмінності між національними законами та правилами, через що виключення з різних казино є досить складним.

Через це відповідальний гравець ніколи не повинен покладатися на свою думку чи почуття, а повинен прийняти те, як все насправді працює. Яро вже пояснив це, і я не бачу жодних проблем у його відповідях до вас.

Чим раніше ви зрозумієте, як вам потрібно поводитися, коли самовиключаєтеся з казино, тим швидше ви досягнете успіху в цьому. З нашої точки зору, було б дуже безвідповідально не інформувати вас про те, що ви зробили неправильно.

Ми тут не для того, щоб сліпо погоджуватися, ми тут, щоб пояснити речі. Решта залежить від вас.

Тож ні, у деяких казино недостатньо сказати «Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах». Це не так просто, у більшості випадків ви повинні інформувати кожне казино окремо - це залежить, серед іншого, від їхніх правил та ліцензії.


Я не бажаю вам більше зла, просто спробуйте винести уроки з цієї ситуації, будь ласка.


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Припустимо, ви заходите в Betsson, Unibet, Bet365 і говорите: «Я залежний від азартних ігор, я втратив усе сенс в житті».


Як ви думаєте, чи сприймуть ці казино одного разу це як «просто закриття», чи вони справді сприймуть це серйозно й зрозуміють, про що йдеться? Як ви думаєте, чи зможу я знову активувати там свій обліковий запис?


Здається, ви також маєте дуже спрощену особисту думку щодо мого використання слова «закрити» замість «виключити». Якщо це справді особиста думка, я вважаю, що їй не вистачає співчуття. Особисто я був би зачеплений таким повідомленням і зрозумів, що ця людина хоче і повинна припинити грати в азартні ігри. Я б просто зрозумів, що він має на увазі, що хоче закрити рахунок назавжди.


З іншого боку, якби я був зовсім позбавлений співчуття, я б потер руки і сказав: «Так, я знайшов причину ще більше скористатися цим хлопцем і взяти з нього ще трохи грошей, тому що він тільки сказав: закрити.'"


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вам співчуваю, і я точно не хотів вірити вам на слово. Однак у цьому випадку існує різниця між закриттям облікового запису та самовиключенням.

Я б сказав, що в чесних казино у вас з цим не повинно бути проблем. Якщо ви хочете, щоб вас виключили, ви повинні це зробити, і вони повинні поставитися до цього з усією серйозністю. Не питайте, чому ви хочете це зробити і чи зміниться ваша думка, наприклад, із бонусом тощо. Існує дуже тонка грань, якщо гравець є залежним, і жодне казино не повинно отримати від цього прибутку. Так само, як повторне відкриття рахунку.

Хоча, будучи в цьому бізнесі деякий час, я бачу, що не в кожному казино ви зустрінете те саме рішення. Це ніколи не буде виправданням, що якщо казино не сприймає це серйозно, для нас це нормально, тому що це не так.

Але важливо розуміти, що не всі казино однакові, і не всі казино однаково ставляться до відповідальної гри. Ось чому я говорив про те, що, на жаль, іноді вам доводиться самовиключатися з кожного казино окремо, навіть якщо ви пишете, щоб зробити це для всієї групи. Звичайно, якщо це неможливо зробити для всієї групи, то казино також може сказати вам, що це заборонено і що ви повинні робити це вручну всюди.

Я не хочу, щоб ви сприйняли це як напад на себе, я просто намагаюся пояснити, з якими випадками я стикався і що є стандартним у більшості казино.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний гравець,

Мушу сказати, що в деяких випадках я з вами не згоден. Справедливо сказати, що вся проблема поточного стану самовиключення в цій галузі не є зручною. Існують величезні відмінності між національними законами та правилами, через що виключення з різних казино є досить складним.

Через це відповідальний гравець ніколи не повинен покладатися на свою думку чи почуття, а повинен прийняти те, як все насправді працює. Яро вже пояснив це, і я не бачу жодних проблем у його відповідях до вас.

Чим раніше ви зрозумієте, як вам потрібно поводитися, коли самовиключаєтеся з казино, тим швидше ви досягнете успіху в цьому. З нашої точки зору, було б дуже безвідповідально не інформувати вас про те, що ви зробили неправильно.

Ми тут не для того, щоб сліпо погоджуватися, ми тут, щоб пояснити речі. Решта залежить від вас.

Тож ні, у деяких казино недостатньо сказати «Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах». Це не так просто, у більшості випадків ви повинні інформувати кожне казино окремо - це залежить, серед іншого, від їхніх правил та ліцензії.


Я не бажаю вам більше зла, просто спробуйте винести уроки з цієї ситуації, будь ласка.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

🤣🤣🤣🤣🤣

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Тож ні, у деяких казино недостатньо сказати «Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах». Це не так просто, у більшості випадків ви повинні інформувати кожне казино окремо - це залежить, серед іншого, від їхніх правил та ліцензії.



Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах.

Я залежний від азартних ігор і граю в ігри казино з 2010 року. По дорозі я не лише втратив понад 300 тисяч євро, але й втратив друзів, родину, дітей і все, що має значення. Я граю в азартні ігри не для того, щоб виграти гроші, а через свою залежність. Навіть якби я виграв мільйон, я все одно продовжував би грати. Я втратив себе давно.

Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис? Дякую тобі.

Дякую, що прочитали. З найкращими побажаннями.



Думаєте, цього недостатньо? Гаразд, я розумію, я поважаю вашу думку. Я просто краще розумію вашу позицію. З чистим сумлінням ви цілком можете бути одним із цих сирих казино. Мене більше не хвилює ця скарга. Мені просто сумно бачити, що ти такий самий, як ці люди в Коста-Ріці.. Ти більше не бачиш мене тут. Дякую і гарного літа

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized641
5 міс. тому

Я б сказав, що особисто мені цього було б достатньо. Але для казино, очевидно, ні, і деякі стандарти та процедури та за яких умов вони повинні мати в контексті самовиключення. Тому я написав те, що написав, тому що це досвід більшості гравців.

Для мене це було б зрозуміло, але я не працюю в казино, і якби я працював, і вони сказали б, що це занадто слабко для виключення з slef, мені, ймовірно, довелося б послухати. Завжди краще шукати інформацію про це в казино та про те, як самовиключитися, і ви побачите, що не кожне казино має однакову політику.

Звичайно, найкраще було б взяти його під контроль і більше не грати.

Ви завжди повинні винести уроки з такої сумної ситуації, і тепер ви зрозумієте, що не завжди те, що ми вважаємо зрозумілим, насправді настільки зрозуміло для всіх. 🙁

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого