Служби розгляду скарг Casino.guru - це повний жарт. Ви можете забути про те, що вони вирішують усе, що ви не можете вирішити самі. Маю сказати, що мені дуже сподобався цей сайт, і з часом я довірився йому. Це виявилося абсолютно навпаки. Безсумнівно, вони підтримують казино.
Я подав скаргу на казино Slotmonster.
Спочатку я мав обліковий запис у Slotmonster, грав і багато програвав. Потім я відкрив рахунок на Instantcasino, дочірньому сайті Slotmonster. Я також грав там і багато програвав. Я написав електронний лист, у якому заявив, що я залежний від азартних ігор, і пояснив, який негативний вплив азартні ігри мали на моє життя. Я ПОПРОСИВ КАЗИНО НАЗАВЖДИ ЗАКРИТИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС НА INSTAWIN ТА ВСІХ ДОЧИННИХ САЙТАХ. Потім я отримав електронний лист про те, що облікові записи закрито. АЛЕ наступного дня я все одно можу відкрити свій рахунок на Slotmonster і продовжувати втрачати гроші. Ті з нас, хто грає в казино протягом кількох років, ЗНАЮТЬ, що якщо ви напишете в казино, вказуючи, що ви залежні від азартних ігор, і ПРОСИТЕ їх ЗАКРИТТИ ваш обліковий запис на ВСІХ їхніх партнерських сайтах, цього має бути достатньо. Це має бути кінець історії, і рахунки мають бути закриті.
Очевидно, Casino.guru вважає цього недостатньо. Мабуть, вам доведеться написати в кожне казино в їхній групі.
Я дуже рано помітив, що у мене є справа, яку вони не хочуть брати. Я маю на увазі, що це зайняло 1,5 тижні з великою кількістю запитань, на які вже було отримано відповіді.
Я просто хочу сказати, що у мене це цілком нормально. Гроші все одно пропадають. Але для тих із вас, хто думає про подання скарги через цей сайт, ви просто втрачаєте час. Я більше ніколи не відвідаю цей сайт. Я скопіюю те, як я писав у казино і як я мав писати згідно з Casino.guru.
Ось як я написав.
Привіт, друзі!
Я хотів би попросити вас закрити мій обліковий запис із вами та на всіх ваших дочірніх сайтах.
Я залежний від азартних ігор і граю в ігри казино з 2010 року. По дорозі я не лише втратив понад 300 тисяч євро, але й втратив друзів, родину, дітей і все, що має значення. Я граю в азартні ігри не для того, щоб виграти гроші, а через свою залежність. Навіть якби я виграв мільйон, я все одно продовжував би грати. Я втратив себе давно.
Чи не могли б ви закрити мій обліковий запис? Дякую тобі.
Дякую, що прочитали. З найкращими побажаннями.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.
Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.
I filed a complaint about Slotmonster Casino.
I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.
Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.
I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.
I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.
Here is how i wrote.
Hello friends!
I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.
I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.
Could you please close my account? Thank you.
Thank you for reading. Best regards.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.