ФорумКазиноЗміна пошти в 1win

Зміна пошти в 1win

1 рік тому від enriqueorozcoaranda
|
2735 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт! Чи може хтось підказати мені, як подати запит на зміну облікового запису електронної пошти в 1win? Я зареєстрував обліковий запис у Hotmail, але не можу зняти гроші... Я звернувся до допомоги казино, і вони сказали мені перейти на обліковий запис Gmail. Я просив змінити, але мені не відповіли...

Автоматичний переклад.
enriqueorozcoaranda
1 рік тому

Привіт! Оскільки ми не казино, я не можу точно сказати, як це робити. Незважаючи на те, що ви написали, що звернулися до казино, я думаю, що вони найкраще підкажуть вам. Отже, ви досі не отримали відповідь від казино в рамках зміни електронної пошти? Я вважаю, що це досить просте завдання, яке не повинно бути для них проблемою.

Якщо я можу запитати, чи проблема з вилученням зберігається довше? Чи сказали вам у казино, чому вам потрібно змінити електронну адресу, щоб зняти гроші?

Я сподіваюся, що хтось із гравців зможе допомогти вам, якщо ваша проблема не зникне, або казино відповість і допоможе вам.

Чи могли б ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт!

У мене досі немає змін, сьогодні я знову надіслав те, що вони просили, і вони прокоментували, що будуть слідувати...

Перший аргумент, який вони надали мені, полягав у тому, що їхня платформа несумісна з Hotmail, і я дивуюся тому, що якщо вона несумісна, то як вони дозволили реєстрацію...

Сьогодні особа, яка надає допомогу, була добрішою та чуйнішою, я сказав, що він надасть моєму запиту високий пріоритет протягом днів, що минули, і що зміна залишиться через кілька годин... Це було сьогодні вранці, тому я буду дивитися.


Автоматичний переклад.
enriqueorozcoaranda
1 рік тому

Я розумію. Однак, як і ви, мені також здається дивним, що під час реєстрації електронна адреса була без проблем, а пізніше під час вилучення вона інша.

У будь-якому випадку, я радий, що казино нарешті співпрацює з вами і спробує вирішити вашу ситуацію. Я також вважаю, що їм не потрібно втрачати гравця через таку дрібницю.

Оскільки ваша справа має високий пріоритет, я сподіваюся, що її незабаром буде розглянуто. Якщо так, не соромтеся повідомити нам про це. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого