4 тиж. тому
Вибач, Павле. Я вказував на гуру казино. Вони відхилили мої скарги на maximum.casino
Sorry, Paul. I was pointing at casino guru. They rejected my complaints against maximum.casino
0
Вибач, Павле. Я вказував на гуру казино. Вони відхилили мої скарги на maximum.casino
Sorry, Paul. I was pointing at casino guru. They rejected my complaints against maximum.casino
Ви праві щодо хороших крипто-казино, але з отриманням крипто є певні клопоти, а зняття коштів важко для вашого банку з точки зору комісій.
Your right about the good crypto casinos but its some hassle getting crypto and withdrawals are difficult to your bank in terms of fees one I used took card for crypto but it was rogue in the end
Я отримав ті самі відповіді від Великобританії, я припускаю, що це дочірній сайт. Моя проблема полягає в тому, що мої найбільші торговці працюють із цими 2 казино. Я просто не знаю, який торговець із яким казино, оскільки мої транзакції не триватимуть більше 20 днів.
I got the exact same responses from GB I'm assuming a sister site. My issue is my biggest merchants are with these 2 casino I just don't know which merchant with which casino as my transactions won't go past 20days.
Ви можете переглянути лише один 20-денний період одночасно, але ви можете повернутися роками назад, просто налаштуйте параметри пошуку на 20-денний період, який вам потрібно переглянути (перехресні посилання на дати з вашими банківськими виписками), і ви зможете побачити, яке казино стоїть за кожною транзакцією. Мені довелося зробити те саме кілька днів тому, оскільки я не міг пригадати, чи були транзакції на MyStake чи VeloBet.
You can only view one 20-day period at once but you can go back years, just adjust the search parameters to the 20-day period you need to view (cross-reference the dates with your bank statements) and you should be able to see which casino is behind each transaction. I had to do the same a few days ago as couldn’t recall if the transactions were to MyStake or VeloBet.
Ну, обидва облікові записи заблоковано, тому зараз не можу ввійти, лол
Well both accounts are blocked so can't get in now lol
О ні, це відстой.
Можливо, подайте DSAR (запит на доступ суб’єкта даних), хоча вони настільки непрофесійні, що можуть не надати запитані дані.
Oh no, that sucks.
Perhaps file a DSAR (Data Subject Access Request) although they’re so unprofessional they may not provide the requested data.
Ну, минулого тижня я зв’язався з Великобританією, оскільки я сам виключив себе в грудні минулого року, і я сказав їм, що мені потрібно переглянути транзакції, і вони негайно видалили самовиключення, смішно, еге!
Well last week I contacted GB as I self excluded myself in December last year and I told them I needed to view transactions and they removed the self exclusion immediately, funny that eh!
Однак очевидно, що після вчорашньої скарги вони заблокували всі облікові записи цієї групи.
However obviously since complaining yesterday they've blocked any accounts under that group.
Привіт, я можу запитати, я знаю, що це стара публікація, але чи elegro повернув вам кошти для продавців Niko?
Hi can I ask I know this is an old post but was it for Niko merchants that elegro refunded you?
Ви праві щодо хороших крипто-казино, але з отриманням крипто є певні клопоти, а зняття коштів важко для вашого банку з точки зору комісій.
Your right about the good crypto casinos but its some hassle getting crypto and withdrawals are difficult to your bank in terms of fees one I used took card for crypto but it was rogue in the end
Гаразд, як я це зробив, було виведено на Coinbase, потім на PayPal, а потім у банк
Ok the way I did it was withdrew to Coinbase then to paypal then the bank
Привіт, хлопці! Я отримав електронний лист від одного з казино, у якому повідомлялося, що вони збираються зв’язатися з моєю роботою, щоб повідомити, що я вчиняв шахрайство, повертаючи платіж. Я припускаю, що це просто тактика залякування, але хотів би побачити, чи хтось ще мав таке?
Hi guys, I got an email from one of the casinos to say they were gonna contact my work to say I’ve been committing fraud by doing a chargeback. I’m guessing this is just scare tactics but wanted to see if anyone else has had this?
Привіт, хлопці! Я отримав електронний лист від одного з казино, у якому повідомлялося, що вони збираються зв’язатися з моєю роботою, щоб повідомити, що я вчиняв шахрайство, повертаючи платіж. Я припускаю, що це просто тактика залякування, але хотів би побачити, чи хтось ще мав таке?
Hi guys, I got an email from one of the casinos to say they were gonna contact my work to say I’ve been committing fraud by doing a chargeback. I’m guessing this is just scare tactics but wanted to see if anyone else has had this?
Ніколи не чув про це, це ап**с, ігноруйте їх
Never heard of that one it is a p**s take ignore them
Це можливо, якщо зарплата особи перераховується на той самий рахунок, що й її гральна діяльність, і вона надала банківські виписки.
Чесно кажучи, я б навіть не згадав про те, що ці жахливі злочинці фактично обшукують людей у соціальних мережах, щоб отримати «бруд» на нас, щоб вони могли погрожувати. Це ще одна причина, чому я гірко шкодую, що користувався цими хитромудрими сайтами.
It’s possible if the person has their salary paid into the same account as their gambling activity and they have provided bank statements.
To be honest I wouldn’t even put it past these ghastly criminals to actually search people on social media either to have ‘dirt’ on us so they can make these threats. That’s yet another reason I bitterly regret ever using these dodgy sites.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.