ГоловнаФорумКазиноYabby Casino - загальне обговорення

Yabby Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від vince1
|
26 924 переглядів 128 відповідей |
|
1...5 6 7
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

казино дозволяє VPN, ви можете перевірити умови.

я вже схвалений у групі казино.

сайт заблоковано в Мексиці, тому, на вашу думку, він не дозволяє гравцям з Мексики.

Дякую

Автоматичний переклад.
nusmahti
1 рік тому

Привіт! Я перевірив умови, і ви маєте рацію; Мексика не входить до списку обмежених, але технічно обмежена, що те саме.

Ми повідомляємо, що VPN заборонено, і ви сказали: «Казино Yabby заблокувало мій обліковий запис після того, як дозволило мені використовувати VPN, оскільки моя країна заблокувала там веб-сайт».

Однак, надавши цей контекст, схоже, що ваш обліковий запис заблоковано через заборонене використання VPN.

Ви можете підтвердити це, будь ласка? У скарзі це сказано досить чітко, я б сказав.

У будь-якому разі: https://es.casino.guru/yabby-casino-resena

file

Це справді проблема:

«VPN вибрав мою країну, Люксембург, і ви не можете змінити жодну країну, поки відкриваєте обліковий запис».

Вибачте, але це порушення правил. Як ви могли пройти перевірку облікового запису? Чи думали ви про це, коли підтвердили Люксембург як свою країну проживання?

Я маю на увазі, що це, очевидно, проблема, тому запитати службу підтримки чи оператора чату буде набагато краще, ніж підтверджувати фальшиву країну.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Ви можете перевірити умови на yabbycasino.com, там ніде не сказано, що використання VPN заборонено.

Люксембург вибрано випадково, це може бути будь-яка інша країна, вони сказали використовувати VPN, що я можу використовувати там веб-сайт, вони знають, що я не можу відкрити обліковий запис у своїй країні, оскільки він заблокований.

З повагою

Амір



Автоматичний переклад.
nusmahti
1 рік тому

Я розумію вашу думку, але ви просто не можете зареєструватися в казино з певною випадково дозволеною країною і думати, що пройдете перевірку. Використання VPN заборонено в обхід обмежень.

Будь ласка, ви розумієте проблему?

Я просто не можу пригадати, чи запитували ви раніше в службу підтримки чи оператора чату?

Я цілком упевнений, що це не те рішення, яке б вам запропонували.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

це моя думка, вони сказали мені відкрити обліковий запис через VPN.

якщо робив це сам, ти правий на 100%.


Автоматичний переклад.
nusmahti
1 рік тому

Так, я розумію - це підводить мене до мого початкового запитання - можете ви це довести, будь ласка? Ви підписали знімок екрана?

Це найважливіша частина, але, на мій погляд, ви все одно зробили помилку, використавши підроблену країну для завершення реєстрації. Сподіваюся, ви зробили принтскрін, обов’язково надішліть його Вероніці якомога швидше. 🙏

Наступного разу, коли ви зустрінете іншу країну в реєстраційній формі, не продовжуйте далі, попросіть підтримки та проясніть ситуацію безпосередньо перед тим, як почати грати на реальні гроші.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є спосіб побачити, який насправді баланс бонусу? Отримав відмову у знятті через «суму бонусу не можна зняти», але мій обліковий запис показує 52,35 $ Реальний баланс 0 $ бонусний баланс і 0 $ за баланс. Чат у прямому ефірі не допоміг мені, і фактично закрив його 2 рази. Єдиною відповіддю, яку вони дають, є бонусний баланс у розмірі 174 доларів США, який бачать лише вони.

Автоматичний переклад.
beee882
1 рік тому

Привіт! Я не знаю, як вам із цим допомогти, оскільки ви описуєте, що це показує, що у вас немає бонусного балансу. Я хотів запитати, чи ви зв’язувалися зі службою підтримки чи в чаті, що, я бачу, ви вже зробили, але вам не вдалося.

Ви запитували їх, чому лише вони можуть бачити бонусний баланс? Мені це здається дурницею, адже ти не знаєш, куди тепер рухатися. Ви спробуєте зв’язатися з ними ще раз або надіслати їм електронний лист, щоб дізнатися, чи можуть вони вам допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені не вдалося дослідити це казино, оскільки воно має бути дочірнім сайтом Casino Extreme та Limitless (до речі, це чудові онлайн-казино). Нещодавно я пройшов безкоштовні обертання, і після зняття почалася вся драма, яка призвела до мого рішення щодо цього казино.

Почнемо з процесу перевірки, який одразу викликав у мене занепокоєння. Вони надіслали мені електронний лист із зазначенням, оскільки я нещодавно використовував кредитну картку для депозиту, що мою кредитну картку потрібно підтвердити, а також мою особу. Очевидно, я був налаштований скептично, але вони вимагали передніх і задніх зображень, а також мене, який тримав зображення картки з усіма номерами, окрім останніх чотирьох. Так я і зробив, і я використовував реальний матеріал, щоб охопити свої номери, а не редактор (оскільки досвідчені редактори можуть скасувати затемнення). Вимагали також норму мого посвідчення і мене, що я його тримаю.


Тож я отримую електронний лист, який я опублікую нижче, у якому стверджується, що вони отримали мої документи та все було очищено, і я був готовий насолоджуватися найшвидшим зняттям коштів..назавжди🙄. Ось коли все йде до 💩.

Я подав свій запит на зняття коштів і прикріпив свою адресу в лайткоїнах, і все пройшло гладко, тоді бум! Я отримую електронний лист про те, що мені потрібно знову підтвердити свою кредитну картку🤔. Я ніби чекаю, я зробив саме те, що вони запитали, чому моя картка знову перевіряється. Коротше кажучи, вони очікували, що я використаю редактора для охоплення цифр, а не реальних матеріалів, щоб вони могли зловживати моєю карткою.


Тепер раптом я більше не маю права на зняття, доки не підтверджу свою кредитну картку. Тож я кілька разів грав у їхню гру, щоб побачити, що буде. Я завантажую все точно так само, і знову отримую електронний лист, який дає мені зелене світло, тому я знову знімаю гроші, і, звичайно, трапилося те саме, що й раніше. Я зробив це тричі.


Скористайтеся моєю порадою УНИКАЙТЕ ЦЬОГО КАЗИНО ЗА ВСЯКУ ЦІНУ!! Зрозумівши, що їхній рейтинг такий високий, я вважаю, що армія позитивних відповідей ботів. Я не отримав виплату, і тепер у моєму обліковому записі є червоне поле під час виведення коштів із повідомленням, що мені потрібна перевірка. Це казино - жарт.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що ви потрапили в таке скрутне становище.

Що стосується перевірки вашої картки, я не бачу особливих причин для успішної перевірки тієї самої картки 3 рази і двічі, коли казино повідомляє вам, що ви можете зняти свої гроші, а потім знову виникає та сама проблема. Чи можна зробити що-небудь на даний момент, щоб завершити перевірку після 3 успішних перевірок? Або вам просто потрібно почекати?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви подали скаргу , і я вважаю, що це правильно, і давайте подивимося, до чого нас приведе команда. Я був би радий, якби ви повідомили нам про подальший розвиток подій, тому що мені дуже цікаво подивитися, як це відбувається. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро


Так, я буду тримати вас у курсі подій, щойно надійде більше інформації. Я востаннє спілкувався з ними вчора вдень . Вони надіслали два електронні листи з тим самим безглуздим підтвердженням кредитної картки, що й раніше. Я надсилав документи востаннє, перш ніж отримав ці два електронні листи.

Я відмовляюся повторно надсилати документи. На даний момент я надсилав необхідні документи понад 4 рази. Їх також надіслали саме так, як вони просили. Тож знову я просто чекаю.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

В порядку спасибі. Як я вже сказав, я не бачу сенсу в тому, щоб казино знову і знову запитувало одне й те саме, якщо це було надіслано їм кілька разів. Ви також запитали в казино, чому вони продовжують надсилати вам електронні листи про те саме, і що ви вже надіслали документи на картку?

Однак скарга все ще відкрита, і ми побачимо, до чого нас приведе команда. Я чекаю на оновлення, коли ви отримаєте нову інформацію.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я надіслав свій ідентифікатор, щоб мене можна було перевірити, минуло кілька днів, чи можете ви мені допомогти, що мені робити, щоб я міг зняти кошти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вважаю, що я відмовився від своїх попередніх заяв про казино Yabby. Насправді вони є законними та виплачуються протягом кількох хвилин. якщо ви виграєте приз. Я не впевнений, що сталося з моїм процесом KYC з ними, але він був розроблений і фактично на вершині мого списку зараз для онлайн-казино.


Буду дуже вдячний, якщо модератор видалить мої попередні заяви про казино Yabby. Мої попередні коментарі були незрілими щодо часу KYC і жодним чином не повинні відображати роботу цього казино.


Автоматичний переклад.
angelvelazquez4848
11 міс. тому

Я пропоную ще раз перевірити, чи ви надіслали всі підтверджувальні документи, які їм потрібні для проходження KYC. Вони законні, і перша виплата займає небагато часу, але не так багато в порівнянні з іншими казино.


Якщо ви використовували картку для внесення коштів, їм також знадобиться ця інформація.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я надіслав свій ідентифікатор, щоб мене можна було перевірити, минуло кілька днів, чи можете ви мені допомогти, що мені робити, щоб я міг зняти кошти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом KYC, тому я не думаю, що буде так погано почекати кілька днів. Казино уважно підходять до перевірки, тому іноді це може зайняти трохи більше часу. Але чи пробували ви запитати, чи є проблема, якщо це займе кілька днів? Чи все в порядку з іншими документами і чи їх прийняли?

Вам доведеться спочатку підтвердити, перш ніж ви зможете зняти кошти, тому вам, ймовірно, доведеться трохи терпіти.

Звичайно, якщо казино не має успіху і у вас є проблеми, тоді у вас є відкрита скарга , і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вважаю, що я відмовився від своїх попередніх заяв про казино Yabby. Насправді вони є законними та виплачуються протягом кількох хвилин. якщо ви виграєте приз. Я не впевнений, що сталося з моїм процесом KYC з ними, але він був розроблений і фактично на вершині мого списку зараз для онлайн-казино.


Буду дуже вдячний, якщо модератор видалить мої попередні заяви про казино Yabby. Мої попередні коментарі були незрілими щодо часу KYC і жодним чином не повинні відображати роботу цього казино.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я розумію, що, можливо, ваша реакція була поспішною в минулому, але я думаю, що будь-який гравець почувався б так само у вашій ситуації, тому я не думаю, що ви написали щось не так. Це був ваш досвід, і іноді люди реагують трохи більш роздратовано в момент, що є природним у певні моменти. Звичайно, ви тримали все в межах норми і не вживали нецензурної мови та не лаялися в казино.

Навпаки, я вважаю, що було б гарною ідеєю залишити весь процес тут, як він розгортався для вас, і гравці, які це прочитають, зрозуміють, що ви зрештою все розібрали, і казино є одним із найкраще для вас. Для цілісності цієї теми, а також для розуміння всі ваші дописи, безперечно, буде доречно залишити. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Суп Яро

Я насправді погоджуюся з цим, і це спало мені на думку раніше. Мене хвилювало лише те, що читач зупинявся на негативі, вважаючи, що він наситився, і приймав рішення виключно на цьому негативному твердженні.


Зважаючи на це, я також вірю, що особа, яка готова інвестувати в ретельні дослідження, не буде настільки поспішною у своєму рішенні на основі кількох, як дехто сказав би, тверджень Мегера.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
11 міс. тому

Я радий, що ми думаємо однаково щодо цього, тому що я вважаю, що це логічно.

Якби гравець зупинився лише на певному етапі й не побачив, чим це закінчилося, я б сказав, що він проводить недостатньо якісне дослідження, і це для мене не має значення. Тому що в повсякденному житті теж неодноразово буває, що спочатку щось може бути не позитивним, але з часом думка і ставлення можуть змінитися.

Тож я вважаю, що все добре, і бажаю тобі всього найкращого у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Добре сказано

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого