ФорумКазиноYabby Casino - загальне обговорення

Yabby Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від vince1
|
20693 переглядів 122 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

S#це іноді може «САМО СТАВАТИСЯ», однак репутація та довіра до онлайн-казино залежать від швидкої, правдивої та відкритої комунікації з боку казино та представників казино.

Навіть якщо це сторонній платіжний процесор, тоді відповідальність на 1000% несе казино, оскільки його бізнес вибрав послугу та потребує, щоб служба працювала. Будь-яке сучасне онлайн-казино повинне мати 2-3 резервних провайдера або аварійних провайдерів у випадку, якщо один з них зазнає невдачі. 3-4 дні залишати гравців у невіданні та не знімати кошти – це просто неприйнятно за жодними стандартами та, безсумнівно, призведе до значного падіння депозитів протягом наступних 1-3 місяців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що інші гравці отримують гроші (Casino Extreme), наразі жодних платежів і зв’язку немає. Дякую за розуміння...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

актуальне спілкування...

Привіт, я дуже хвилююсь щодо мого вилучення

Я знаю, що щось трапляється, але я бачу, що іншим платять, і вони знялися після мого запиту

привіт стівен

привіт


Ми це перевіряємо

Дякую


Я пишу, щоб надати оновлену інформацію про статус вашого запиту на зняття коштів. Після ретельного розгляду я можу підтвердити, що ваше відкликання було оброблено з нашої сторони. Проте, з жалем повідомляю вам, що зараз у нас виникають труднощі з отриманням підтвердження транзакції в мережі блокчейн.

Зараз мережа блокчейну стикається з перевантаженнями та затримками через збільшення обсягу транзакцій, що впливає на процес підтвердження. Як наслідок, ваше зняття все ще очікує на підтвердження та не може бути оброблено на ваш гаманець на даний момент.

Будьте впевнені, що під час цього процесу ваші кошти в безпеці. Наша команда уважно стежить за ситуацією та активно працює над якнайшвидшим отриманням необхідних підтверджень.

Дякуємо за розуміння, і ми будемо інформувати вас про хід вашого виведення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

3:26 Східний

Ще не потрапив у мій гаманець... але, схоже, буде

Дорогий Кріс

Вашу виплату LTC-LTC у розмірі 200,05 доларів США для облікового запису з ідентифікатором XXX успішно оброблено.

Виплата оброблена API

Дякуємо за вашу постійну роботу




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій теж обробили, і я чекав із п’ятниці ввечері, тепер вони кажуть, що у них знову проблеми з обробкою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: виведення коштів на веб-сайті Yabby переміщено з очікування на завершення, а потім надіслано електронний лист із повідомленням, що його було надіслано о 3:26 за східним часом, але досі не потрапило до мого облікового запису. Я новачок у криптовалюті, тому не впевнений, чи 3 години це занадто довго чи ні. Я запитав хеш транзакції щойно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви повинні перевірити це з босом Піттом. Мій також був схвалений, і тепер сказано, що у них знову проблеми, і вони вирішать їх завтра.

Автоматичний переклад.
Ehop1009
1 рік тому

Пітт Бос? як мені це зробити... я лише бачуся в слотах (що насправді нерозумно), але ТАК, Я ХОТІВ би ЦЕ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Пітт Бос? як мені це зробити... я лише бачуся в слотах (що насправді нерозумно), але ТАК, Я ХОТІВ би ЦЕ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Pitboss@yabbycasino.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно надіслав електронний лист у службу підтримки та платежі, але також спробую, бос Пітт.


до:

support@yabbycasino.com

,Платежі Yabby


Вт, 25 липня о 19:33


Гаразд, дивіться, я знаю, що щось виникне, і був розумінням і терплячим, але це дуже хвилює. Я щиро вірю в Yabby і Extreme, у мене є референди 3 активних гравця навіть без реферальної програми. Я знаю, що моя гра була мінімальною, оскільки у мене були інші справи, і, чесно кажучи, я не отримую гроші з іншого сайту, він просто стоїть на розгляді. Одна з причин, чому я буду дуже лояльним у майбутньому... однак -


Якщо цей електронний лист правдивий, то мій платіж був у блокчейні більше 4 годин... Мені важко в це повірити, і мені не надали хеш транзакції? Немає відповіді на мої останні два листи.


Допоможіть мені зрозуміти, в чому проблема? Я збираюся розвернутися та зробити депозит, якщо я знаю, що я можу отримати гроші?


хеш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Удачі в отриманні відповіді

Автоматичний переклад.
1 рік тому

S#це іноді може «САМО СТАВАТИСЯ», однак репутація та довіра до онлайн-казино залежать від швидкої, правдивої та відкритої комунікації з боку казино та представників казино.

Навіть якщо це сторонній платіжний процесор, тоді відповідальність на 1000% несе казино, оскільки його бізнес вибрав послугу та потребує, щоб служба працювала. Будь-яке сучасне онлайн-казино повинне мати 2-3 резервних провайдера або аварійних провайдерів у випадку, якщо один з них зазнає невдачі. 3-4 дні залишати гравців у невіданні та не знімати кошти – це просто неприйнятно за жодними стандартами та, безсумнівно, призведе до значного падіння депозитів протягом наступних 1-3 місяців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, ви маєте рацію, на мій погляд, все ніколи не буває так легко, і ознаки, що вказують на те, що якість вашого ділового партнера повільно розвалюється, ніколи не можна чітко прочитати. Зважаючи на поточний світовий геополітичний безлад, навіть найстабільніші постачальники платежів відчувають ускладнення. Казино не в цій сфері...

Але, звісно, для гравців це не має жодного значення. Згоден.

(Поки ви не почуєте це від самого казино 😀)

Так чи інакше, знати, як все працює насправді, ніколи не завадить.

Гравці повинні бути проінформовані, і тому я їх проінформував. Я надавав інформацію, а не знаходив виправдань.

У будь-якому випадку, мій пост був не для вас, я відповів cim152 щодо прогресу, досягнутого щодо відсутніх варіантів оплати та відкладеного виведення. 🙂



Автоматичний переклад.
Ehop1009
1 рік тому

Оновлення - повністю сплачено о 6:36 цього ранку....

Автоматичний переклад.
Опубліковано aqchacho видалено
cim152
1 рік тому

Я теж отримав свою вчора вранці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я пішов зняти 50 доларів зі свого облікового запису гравця через біткойни в YABBY Casino (я не думав, що під час використання біткойнів існує перевірка, як тільки я попросив, щоб вони розмістили червону сторінку для підтвердження особи. Вони підтвердили мою електронну адресу та номер телефону, а потім я мав щоб завантажити передню та задню сторони посвідчення особи та посвідчення особи для селфі. Це було понад 8 днів тому, але досі немає жодної інформації про цей процес. Я вніс гроші через біткойни, які призупинено, тому я навіть не можу грати в нього, який було призупинено протягом кількох днів. Вони сказали, що коли я надішлю запит на виплату, мій депозит буде зараховано, тож не можу надіслати запит на виплату, оскільки ніхто не підтвердив мою особу. Я завантажував свої документи ще кілька разів, думаючи, що, можливо, вони їх просто не отримали, і все одно нічого. Я подумав, Яббі було швидким безпроблемним депозитом і зняттям біткойнів, але вони викликали у мене клопоти та багато стресу. Я дуже засмучений, я навіть не можу розіграти свій депозит, мені просто потрібно чекати, чекати і чекати. Це надмірно, я ніколи не у мене було стільки проблем, і мені дуже подобається грати в Yabby. Маю сказати, що і Wild casino, і Cafe Casino працювали блискавично швидко з моїми депозитами та зняттям коштів. Я ніколи не відчував таких проблем, вони негайно перевірили мене та мої документи разом із моїм телефоном та електронною поштою. Це так щоразу, коли ви граєте, вносите та знімаєте тут?. Просто цікаво. Хтось має бути в змозі виправити це десь, чому ніхто не відповідає мені, чому минуло більше 8 днів. Ідентифікатор користувача ReneeSlays

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
reneestrange2
1 рік тому

Привіт.

Прикро це чути!

Відверто кажучи, нема чого пояснювати, не залучаючи казино. Ви впевнені, що жоден із електронних листів не потрапив у кошик чи папку зі спамом? Я прошу не злити вас, але тому що зі мною це часто трапляється...

Справа в тому, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити особу гравця та надіслати виплату, і, на жаль, ми не можемо пропустити цю частину врешті-решт.

Чи можу я попросити вас нагадати про себе в службу підтримки або в чат і повідомити мені про будь-які оновлення, які ви отримуєте?

Автоматичний переклад.
reneestrange2
1 рік тому

Привіт! Я перемістив ваш допис сюди під казино, про яке йдеться. Підтвердження особи зазвичай відбувається вперше, коли ви знімаєте гроші, якщо ваш обліковий запис не було підтверджено раніше. Оскільки це дуже важливий процес, вам потрібно співпрацювати з казино, і ми даємо їм 14 днів для цього. Чи запитували ви службу підтримки, в чому проблема і чому це займає так багато часу, чи є проблеми з процесом перевірки?

Однак я не впевнений, як це працює в самому казино, тому я рекомендую відгуки користувачів або скарги , які відображають досвід гравців. Скарги, які я розглядав, також мали подібний характер, і гравці мали схожу проблему з вашою, і казино намагалося вирішити цю незручність.

Отже, якщо ваша ситуація триватиме протягом зазначеного вище періоду часу, я рекомендую подати скаргу.

Тим часом, спробуйте деякий час запастися терпінням і, якщо можливо, повідомте нам про вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Яббі повернувся зі мною сьогодні вранці в той самий час, коли й ти. Вони схвалили мене, і я отримав виплату. Вони сказали, що з цього моменту відкликання відбуватиметься швидко без проблем. Я дякую вам і ціную, що ви відповіли на мою публікацію.

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.