S#це іноді може «САМО СТАВАТИСЯ», однак репутація та довіра до онлайн-казино залежать від швидкої, правдивої та відкритої комунікації з боку казино та представників казино.
Навіть якщо це сторонній платіжний процесор, тоді відповідальність на 1000% несе казино, оскільки його бізнес вибрав послугу та потребує, щоб служба працювала. Будь-яке сучасне онлайн-казино повинне мати 2-3 резервних провайдера або аварійних провайдерів у випадку, якщо один з них зазнає невдачі. 3-4 дні залишати гравців у невіданні та не знімати кошти – це просто неприйнятно за жодними стандартами та, безсумнівно, призведе до значного падіння депозитів протягом наступних 1-3 місяців.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.