Звичайно, ви маєте рацію, на мій погляд, все ніколи не буває так легко, і ознаки, що вказують на те, що якість вашого ділового партнера повільно розвалюється, ніколи не можна чітко прочитати. Зважаючи на поточний світовий геополітичний безлад, навіть найстабільніші постачальники платежів відчувають ускладнення. Казино не в цій сфері...
Але, звісно, для гравців це не має жодного значення. Згоден.
(Поки ви не почуєте це від самого казино 😀)
Так чи інакше, знати, як все працює насправді, ніколи не завадить.
Гравці повинні бути проінформовані, і тому я їх проінформував. Я надавав інформацію, а не знаходив виправдань.
У будь-якому випадку, мій пост був не для вас, я відповів cim152 щодо прогресу, досягнутого щодо відсутніх варіантів оплати та відкладеного виведення. 🙂
Sure, you are correct, in my opinion, things are never so easy, and the signs showing the quality of your business partner is slowly falling apart are never perfectly readable. Based on the current world geopolitical mess, even the steadiest payment providers are experiencing complications. Casinos are out of that field...
But of course, for players, it does not matter at all. Agreed.
(Untill you hear that from the casino itself 😀)
One way or another, knowing how things work in reality never hurts.
Players should be informed, and that's why I informed them. I was providing information, not finding excuses.
Anyway, my post was not for you, I replied to cim152 regarding the progress made regarding the missing payment options and delayed withdrawal. 🙂
Автоматичний переклад.