ФорумКазиноYabby Casino - загальне обговорення

Yabby Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від vince1
|
24776 переглядів 128 відповідей |
|
1...3 4 5...7
1 рік тому

Щодо якого питання? Якщо ви хочете поділитися, звичайно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так якесь слово?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Від цих шахрайств я збираюся зробити щонайменше головний біль у yabby Silveredge та Yukon. Rtp - це абсолютно лайно. Коли бонус вмирає, ви взагалі перестаєте грати на виграш, постійні відмови від будь-яких платежів, завжди якісь виправдання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ваш 100% thertz91, якби ви побачили, що я маю на них, ви б 🤮🤮, але я сам випустив кілька місяців тому, це було легко, їм просто байдуже, і що для них найгірше? Нічого не приймайте те, що їм посилають манекени! Без гуру ці місця були б набагато гіршими, тому чудово, що ми можемо обговорити наші проблеми, тому моє запитання полягає в тому, яке онлайн-казино є справедливим і приносить користь? Це 1 000 000 доларів? Тому що я витратив понад 200 тисяч, намагаючись знайти такий, і поки що жодного! Чи є хтось, хто може допомогти мені і скинути одну для цього старого? 🤣✌️👍🤷🏼‍♂️ Бажаємо всім вам удачі, але має бути кращий і чесніший спосіб гри

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я підтримую те, що обидва ці люди говорять, кілька разів вони робили не брудно, і тепер збираються вимагати історію ігор від усіх них

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щодо якого питання? Якщо ви хочете поділитися, звичайно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь-яка відповідь чи? Тому що зараз багато людей скаржаться на це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, вони сказали, що мені потрібно підтвердити, що я надіслав усі свої документи, але потім вони надсилають електронний лист із написом ii депозит і виведення за допомогою криптовалюти, мені не потрібно підтверджувати, що вони забрали мій бонус, але мене не хвилює, що вони все ще винні мені після того, як вони надіслали електронний лист Я все ще надсилаю свої документи будь-якими способами, але вони надсилають електронний лист зі словами: «Дозвольте, я вам покажу». file

Автоматичний переклад.
chadwkerr
1 рік тому

Що я маю сказати?

Якщо ви вважаєте, що казино тіньове, надішліть скаргу. Я нічого не можу зробити – я адміністратор форуму, а не обробник скарг чи працівник казино – вибачте.

Було б добре надати свою історію ігор, якщо ви вирішите подати скаргу щодо RTP.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fantomas
1 рік тому

Зараз я зовсім розгубився

Ви повинні пройти перевірку чи ні? 😀 Я маю на увазі, що стандартно спочатку пройти перевірку, щоб вивести виграш. Але, наскільки я можу судити з цього електронного листа, вони працюють по-різному.

У будь-якому випадку, ми говоримо про перевірку KYC чи просто перевірку способу оплати? Ти можеш сказати?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

добре, це те, що я зробив, я пішов на Trustpilot, пройшов огляди, я знайшов один, який мав відповідь для них, щоб надіслати це повідомлення на pitboss@yabbycasino.com, тож я написав туди електронний лист і сказав, що трапилося, ваші умови для вас, якщо ви пропонуєте робіть те, що хочете, ви відстоюєте людей чи шахраї, здається, одразу після цього вони схвалили мене, тож я пішов вивести гроші, все здавалося добре, але я знав, що щось буде, тож я перевірив свою небажану пошту та побачив електронний лист із повідомленням, якщо я збираюся завершити відповідь на зняття коштів на цей електронний лист, що смішно, тому що він не приймає відповіді, тому мені довелося піти в чат і не отримати жодного аунсера, але я думаю, що вони нарешті щойно надіслали його. У мене ніколи не було стільки проблем, крім казино під назвою betbigdollar погано, і я граю на багатьох платформах, я повинен зробити YouTube, щоб показувати початок і кінець усіх казино

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

немає проблем, вони кажуть, що його оброблено, але він не з’явився в блокчейні, і я отримав ці електронні листи, я дійсно повинен надіслати їх сюди, це зовсім незрозуміло, це не допомагає, і вам потрібно боротися, щоб отримати те, що є вашим, це жахливо, вони брешуть там тіньові вони всьому суперечать

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дозвольте сказати, що я нарешті бачу це в блокчейні, але чувак, я знаю, як це працює, я грав онлайн роками, я пробував усілякі місця, яббі настільки не корисний, незрозуміло, що це змусило мене майже повністю втратити самосвідомість, що все це могло бути уникав, щоб я витрачав години на те, щоб вияснити це, ніби вони не хотіли платити, вони змусили мене стрибати крізь обручі, сваритися, надсилати багато скріншотів, прикидаючись, що вони не знають і не можуть з кимось зв’язатися, що, на мою думку, напевно правда, вони, ймовірно, роблять це, щоб підтримати, мені шкода принесіть це так, як я зробив, але я сподіваюся, що інші бачать це і готові до того, через що вони пройдуть, я відчуваю, що вони знущалися мене використовувати сайт, є набагато кращі місця, щоб ви відвідали, не ставтеся до платних патронів таким чином, дякую за вашу допомогу і ця послуга 🙂 так багато

Автоматичний переклад.
fantomas
1 рік тому

Зрештою, вся історія має щасливий кінець, чи не так? 🙂

Заради інших гравців я дякую, що поділилися з нами цим досвідом! Чесно кажучи, я б віддав перевагу повному поясненню, наданому казино, але так чи інакше, справа в тому, що ви отримали виграш!

Якщо ви коли-небудь зустрінете щось незвичайне - бажано в позитивному настрої - приходьте і поділіться з нами! 😉


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, цей сайт не найкращий, я все одно пройшов крізь пекло, а потім спробував ще раз, і нічого хорошого, я граю на багатьох сайтах, я вважаю, що найкращий, мені ніколи навіть не доводилося звертатися в службу підтримки, це ignition, мені ніколи не доводилося спілкуватися з будь-яка підтримка, я вважаю, що це величезний плюс, але людина bitbetwin просто обдурила мене, перевірте це filefile

Автоматичний переклад.
fantomas
1 рік тому

Я розумію ваш гнів і мені шкода, що ви мали подібний негативний досвід. У нашій країні є прислів’я, яке говорить: «в одну річку не ввійдеш двічі», і я думаю, що його можна влучно застосувати в цьому випадку.

Я бачу, що на скріншотах ви натрапили на проблему з BitBetWin. Вам вдалося її успішно вирішити чи у вас все ще є проблема? Якщо проблема не зникає, чи думали ви надсилати скаргу? Якщо так, ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints. Не соромтеся оновлювати нас, як ви вирішите.

З іншого боку, я радий, що у вас хороша історія із запалюванням. Чи є інші казино, з якими ви маєте більш позитивний досвід?

Якщо так, то можете поділитися з нами. Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

УВАГА ⛔️

За останні 24-48 годин Yabby не обробив жодних вилучень.

УВАГА!!!!! НЕ РОБІТЬ ЖОДНИХ ДЕПОЗИТІВ У ЦИХ КАЗИНО!!!! ЗНЯТТЯ НЕ ОБРОБЛЯЛИСЯ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 24-48 ГОДИН!!!


Я вважаю, що це має бути ВЕЛИКИЙ ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР і його слід відзначати в усіх темах форуму, пов’язаних із Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless і Firefox.


Оскільки BTC впав на 3%, можливо, власники песиків намагаються максимізувати прибуток і мінімізувати збитки? Або ми всі бачили ці червоні прапори раніше, коли казино готуються зробити великий ВИХІД і забрати гроші у всіх......


Наскільки я бачу, у них немає проблем зі своїми валлатами в блокчейні, вони володіють стороннім процесором, яким і є вони, тому, чесно кажучи, у них не повинно бути причин, щоб вони не могли зняти гроші. Тепер він становить понад 24 години та наближається до 48 годин без вихідних платежів.


Будь-яке онлайн-казино, яке витратило стільки на маркетинг і розбудову бренду, просто використало б свою резервну систему обробки платежів, замість того, щоб спалювати гравців протягом 24-48 годин брехнею та дурними виправданнями.


Немає сенсу...


Важливо, що цю інформацію потрібно швидко поширити, НЕ ВНОШУЙТЕ ДЕПОЗИТ В ЖОДНОМУ З ЦИХ КАЗИНО!!!!!! ТРИМАЙТЕ ВСІ ДЕПОЗИТИ!!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я можу підтвердити це - я чекаю невеликого зняття 200,00 - спочатку це буде кілька годин, потім електронний лист із повідомленням протягом 8 годин, потім знову протягом кількох годин, тепер сьогодні кажуть протягом 24 годин... лише кажуть, що їхній процесор не працює. Я скажу, що в минулому Yabby і Extreme були дуже хорошими і швидкими.


Сьогодні вони не відповіли на мої електронні листи.

Автоматичний переклад.
vince1
1 рік тому

Відповідно до іншої інформації про гравців, пов’язаної з Casino Extreme, усі варіанти оплати зникли. Казино підтвердило, що у них проблеми.

Це тема:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/casino-extreme-suddenly-has-no-withdrawal-options-after-winning#post-64965

З моєї точки зору та досвіду, причиною цього насправді може бути стороння компанія-постачальник платежів, зазвичай спільні послуги в групі, що обробляє всі транзакції.

Якщо це так, проблема не в казино. 🙁

У всякому разі, як я зараз бачу, плеєр нещодавно оновив проблему:

«Це зайняло трохи більше 24 годин, але нарешті опції зняття коштів у казино повернулися, і я зміг зібрати всю заборговану мені суму через Litecoin. Виведення коштів зайняло пару годин»

Автоматичний переклад.
cim152
1 рік тому

Так, процесор. Це те, що я думав.

Але все ж я вважаю, що це лише тимчасова проблема, оскільки ця група казино добре зарекомендувала себе. Як ми всі знаємо, ч**ть просто іноді трапляється.

Сподіваюся, тепер це справа часу!

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

S#це іноді може «САМО СТАВАТИСЯ», однак репутація та довіра до онлайн-казино залежать від швидкої, правдивої та відкритої комунікації з боку казино та представників казино.

Навіть якщо це сторонній платіжний процесор, тоді відповідальність на 1000% несе казино, оскільки його бізнес вибрав послугу та потребує, щоб служба працювала. Будь-яке сучасне онлайн-казино повинне мати 2-3 резервних провайдера або аварійних провайдерів у випадку, якщо один з них зазнає невдачі. 3-4 дні залишати гравців у невіданні та не знімати кошти – це просто неприйнятно за жодними стандартами та, безсумнівно, призведе до значного падіння депозитів протягом наступних 1-3 місяців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що інші гравці отримують гроші (Casino Extreme), наразі жодних платежів і зв’язку немає. Дякую за розуміння...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

актуальне спілкування...

Привіт, я дуже хвилююсь щодо мого вилучення

Я знаю, що щось трапляється, але я бачу, що іншим платять, і вони знялися після мого запиту

привіт стівен

привіт


Ми це перевіряємо

Дякую


Я пишу, щоб надати оновлену інформацію про статус вашого запиту на зняття коштів. Після ретельного розгляду я можу підтвердити, що ваше відкликання було оброблено з нашої сторони. Проте, з жалем повідомляю вам, що зараз у нас виникають труднощі з отриманням підтвердження транзакції в мережі блокчейн.

Зараз мережа блокчейну стикається з перевантаженнями та затримками через збільшення обсягу транзакцій, що впливає на процес підтвердження. Як наслідок, ваше зняття все ще очікує на підтвердження та не може бути оброблено на ваш гаманець на даний момент.

Будьте впевнені, що під час цього процесу ваші кошти в безпеці. Наша команда уважно стежить за ситуацією та активно працює над якнайшвидшим отриманням необхідних підтверджень.

Дякуємо за розуміння, і ми будемо інформувати вас про хід вашого виведення.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого