Від цих шахрайств я збираюся зробити щонайменше головний біль у yabby Silveredge та Yukon. Rtp - це абсолютно лайно. Коли бонус вмирає, ви взагалі перестаєте грати на виграш, постійні відмови від будь-яких платежів, завжди якісь виправдання
I’m about to make yabby silveredge and Yukon at least a headache, sick of these scams. Rtp is absolutely crap. When bonus dies you stop playing winning at all, constant refusals of any payment, always some excuse
Ваш 100% thertz91, якби ви побачили, що я маю на них, ви б 🤮🤮, але я сам випустив кілька місяців тому, це було легко, їм просто байдуже, і що для них найгірше? Нічого не приймайте те, що їм посилають манекени! Без гуру ці місця були б набагато гіршими, тому чудово, що ми можемо обговорити наші проблеми, тому моє запитання полягає в тому, яке онлайн-казино є справедливим і приносить користь? Це 1 000 000 доларів? Тому що я витратив понад 200 тисяч, намагаючись знайти такий, і поки що жодного! Чи є хтось, хто може допомогти мені і скинути одну для цього старого? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ Бажаємо всім вам удачі, але має бути кращий і чесніший спосіб гри
Your 100% thertz91 if you saw what I have on them you would 🤮🤮 but I self outed months ago this one was easy they just flat out don’t care and what’s the worst case for them? Nothing take what the dummies send them ! Without the guru these places would be way worse so it’s great we get to discuss our concerns so my question is what online casino is fair and pays out ? This is the $1,000,000 ? Because I’ve spent over 200k trying to find one and so far not one ! Is there anyone who can help me and throw one out there for this old guy ? 🤣✌️👍🤷🏼♂️ best of luck to you all but there has to be a better more honest way to play
Я підтримую те, що обидва ці люди говорять, кілька разів вони робили не брудно, і тепер збираються вимагати історію ігор від усіх них
I’m backing what both of these people are saying, multiple times they have done ne dirty and now in goin to be requesting game history from all of them
так, вони сказали, що мені потрібно підтвердити, що я надіслав усі свої документи, але потім вони надсилають електронний лист із написом ii депозит і виведення за допомогою криптовалюти, мені не потрібно підтверджувати, що вони забрали мій бонус, але мене не хвилює, що вони все ще винні мені після того, як вони надіслали електронний лист Я все ще надсилаю свої документи будь-якими способами, але вони надсилають електронний лист зі словами: «Дозвольте, я вам покажу».
yeah they said i need to verify i sent all my documents in but then they send an email that says i i deposit and withdraw using crypto i dont need to verify they took away my bonus but i dont care they still owe me after they send the email i still send in my documents any ways but they send the email saying well let me show you
Що я маю сказати?
Якщо ви вважаєте, що казино тіньове, надішліть скаргу. Я нічого не можу зробити – я адміністратор форуму, а не обробник скарг чи працівник казино – вибачте.
Було б добре надати свою історію ігор, якщо ви вирішите подати скаргу щодо RTP.
What am I supposed to say?
If you feel the casino is shady, submit a complaint. There is nothing I can do - I'm the forum admin, not a complaint handler or casino employee - I'm sorry.
Would be good to present your gaming history if you decide to submit a complaint about the RTP.
Зараз я зовсім розгубився
Ви повинні пройти перевірку чи ні? 😀 Я маю на увазі, що стандартно спочатку пройти перевірку, щоб вивести виграш. Але, наскільки я можу судити з цього електронного листа, вони працюють по-різному.
У будь-якому випадку, ми говоримо про перевірку KYC чи просто перевірку способу оплати? Ти можеш сказати?
I'm quite lost now
Are you supposed to get verified or not? 😀 I mean, it's standard to get verified first in order to withdraw the winnings. But as far as I can tell based on this email, they operate differently.
Anyway, are we talking about the KYC verification or just a payment option verification? Can you tell?
добре, це те, що я зробив, я пішов на Trustpilot, пройшов огляди, я знайшов один, який мав відповідь для них, щоб надіслати це повідомлення на pitboss@yabbycasino.com, тож я написав туди електронний лист і сказав, що трапилося, ваші умови для вас, якщо ви пропонуєте робіть те, що хочете, ви відстоюєте людей чи шахраї, здається, одразу після цього вони схвалили мене, тож я пішов вивести гроші, все здавалося добре, але я знав, що щось буде, тож я перевірив свою небажану пошту та побачив електронний лист із повідомленням, якщо я збираюся завершити відповідь на зняття коштів на цей електронний лист, що смішно, тому що він не приймає відповіді, тому мені довелося піти в чат і не отримати жодного аунсера, але я думаю, що вони нарешті щойно надіслали його. У мене ніколи не було стільки проблем, крім казино під назвою betbigdollar погано, і я граю на багатьох платформах, я повинен зробити YouTube, щоб показувати початок і кінець усіх казино
ok this is what i did i went on trustpilot went thru reviews i found one that had a response for them to message this pitboss@yabbycasino.com so i wrote an email to there saying whats up are your terms just for you at your bidding to do what you want are you stand up people or scammers it seems like right after that they approved me so i went to do my withdrawl everything seemed fine but i knew there would be something so i checked my junkmail and saw an email that said if im going to finalize the withdrawl reply to this email which is funny because it dosent accept replys so i had to go to chat and get no awnsers but i guess they finally just sent it i have never had so many problems except with a casino called betbigdollar there bad to and i play on alot of platforms i should ,make a youtube showing start to finish all casinos
немає проблем, вони кажуть, що його оброблено, але він не з’явився в блокчейні, і я отримав ці електронні листи, я дійсно повинен надіслати їх сюди, це зовсім незрозуміло, це не допомагає, і вам потрібно боротися, щоб отримати те, що є вашим, це жахливо, вони брешуть там тіньові вони всьому суперечать
no still having issues they say its been processed but it hasnt shown up on blockchain and i got theseemails i should really send them in this place is not clear at all doesnt help and you have to fight to get what is your s its horrible they lie there shady they contridict everything
Дозвольте сказати, що я нарешті бачу це в блокчейні, але чувак, я знаю, як це працює, я грав онлайн роками, я пробував усілякі місця, яббі настільки не корисний, незрозуміло, що це змусило мене майже повністю втратити самосвідомість, що все це могло бути уникав, щоб я витрачав години на те, щоб вияснити це, ніби вони не хотіли платити, вони змусили мене стрибати крізь обручі, сваритися, надсилати багато скріншотів, прикидаючись, що вони не знають і не можуть з кимось зв’язатися, що, на мою думку, напевно правда, вони, ймовірно, роблять це, щоб підтримати, мені шкода принесіть це так, як я зробив, але я сподіваюся, що інші бачать це і готові до того, через що вони пройдуть, я відчуваю, що вони знущалися мене використовувати сайт, є набагато кращі місця, щоб ви відвідали, не ставтеся до платних патронів таким чином, дякую за вашу допомогу і ця послуга 🙂 так багато
lemme say i finally see it on the blockchain but man i know how this works ive been playing online for years ive tried all kinds of places yabby is so not helpful unclear that it made me almost lose my cool completely which all of this could have been avoided me spending hours trying to get it straight its like they did not want to pay they had me jumping through hoops fighting sending screenshots galore pretending they dont know and cant contact anyone which i believe is probobly true they probobaly do that to support im sorry for bring this the way i did but i hope others see this and are prepared for what they will go through i feel like they hazed me to use there site theres much better places to go to you dont treat paying patrons this way thank youy for your help and this service 🙂 so much
Зрештою, вся історія має щасливий кінець, чи не так? 🙂
Заради інших гравців я дякую, що поділилися з нами цим досвідом! Чесно кажучи, я б віддав перевагу повному поясненню, наданому казино, але так чи інакше, справа в тому, що ви отримали виграш!
Якщо ви коли-небудь зустрінете щось незвичайне - бажано в позитивному настрої - приходьте і поділіться з нами! 😉
Well, the whole story has the happy end, after all, right? 🙂
For the other players' sake, I thank you for sharing this experience with us! Honestly, I would prefer a full-scalled explanition provided by the casino, but one way or other, the point is you got the winnings!
If you ever come across anyrthing unusual - preferably in a positive tune - come and share with us! 😉
так, цей сайт не найкращий, я все одно пройшов крізь пекло, а потім спробував ще раз, і нічого хорошого, я граю на багатьох сайтах, я вважаю, що найкращий, мені ніколи навіть не доводилося звертатися в службу підтримки, це ignition, мені ніколи не доводилося спілкуватися з будь-яка підтримка, я вважаю, що це величезний плюс, але людина bitbetwin просто обдурила мене, перевірте це
yeah that site is not the best i still went through hell then i gave them another try and blah no good i play alot of sites i think the best one ive had never even once had to contact support is ignition ive never ever had to talk to support ever i think that a huge plus but man bitbetwin just ripped me off check this out
Я розумію ваш гнів і мені шкода, що ви мали подібний негативний досвід. У нашій країні є прислів’я, яке говорить: «в одну річку не ввійдеш двічі», і я думаю, що його можна влучно застосувати в цьому випадку.
Я бачу, що на скріншотах ви натрапили на проблему з BitBetWin. Вам вдалося її успішно вирішити чи у вас все ще є проблема? Якщо проблема не зникає, чи думали ви надсилати скаргу? Якщо так, ви можете зробити це тут: https://casino.guru/complaints. Не соромтеся оновлювати нас, як ви вирішите.
З іншого боку, я радий, що у вас хороша історія із запалюванням. Чи є інші казино, з якими ви маєте більш позитивний досвід?
Якщо так, то можете поділитися з нами. Дайте нам знати.
I understand your anger and I am sorry that you have had similar negative experiences. We have a saying in our country that says, 'you don't step in the same river twice', and I think it could be aptly applied in this case.
I see that in the screenshots you came across a problem with BitBetWin. Did you manage to solve it successfully or do you still have a problem ? If it still persists, have you thought about opening a complaint ? If so, you can do so here: https://casino.guru/complaints. Feel free to update us as you decide.
On the bright side, I'm glad you have a good history with ignition. Are there any other casinos you have more positive experiences with ?
If you do, then you can share with us. Let us know.
УВАГА ⛔️
За останні 24-48 годин Yabby не обробив жодних вилучень.
УВАГА!!!!! НЕ РОБІТЬ ЖОДНИХ ДЕПОЗИТІВ У ЦИХ КАЗИНО!!!! ЗНЯТТЯ НЕ ОБРОБЛЯЛИСЯ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 24-48 ГОДИН!!!
Я вважаю, що це має бути ВЕЛИКИЙ ЧЕРВОНИЙ ПРАПОР і його слід відзначати в усіх темах форуму, пов’язаних із Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless і Firefox.
Оскільки BTC впав на 3%, можливо, власники песиків намагаються максимізувати прибуток і мінімізувати збитки? Або ми всі бачили ці червоні прапори раніше, коли казино готуються зробити великий ВИХІД і забрати гроші у всіх......
Наскільки я бачу, у них немає проблем зі своїми валлатами в блокчейні, вони володіють стороннім процесором, яким і є вони, тому, чесно кажучи, у них не повинно бути причин, щоб вони не могли зняти гроші. Тепер він становить понад 24 години та наближається до 48 годин без вихідних платежів.
Будь-яке онлайн-казино, яке витратило стільки на маркетинг і розбудову бренду, просто використало б свою резервну систему обробки платежів, замість того, щоб спалювати гравців протягом 24-48 годин брехнею та дурними виправданнями.
Немає сенсу...
Важливо, що цю інформацію потрібно швидко поширити, НЕ ВНОШУЙТЕ ДЕПОЗИТ В ЖОДНОМУ З ЦИХ КАЗИНО!!!!!! ТРИМАЙТЕ ВСІ ДЕПОЗИТИ!!
WARNING ⛔️
Yabby has not processed any withdrawals in last 24-48 hours.
WARNING!!!!! DO NOT MAKE ANY DEPOSITS TO THESE CASINOS!!!!WITHDRAWALS HAVE NOT BEEN PROCESSED FOR LAST 24-48 HOURS!!!
I think this should be a MASSIVE BIG RED FLAG and should be noted on all forum topics related to Yabby, Brango, Extreme, Limitless, Timeless and Firefox.
WIth BTC taking a 3% drop, perhaps the doggy owners are trying to maximize profits and minimize losses? Or we have all seen these red flags before when casinos are getting ready to do the big EXIT and take everyone money......
As far as I can see they have no issues with their wallats on the blockchain., they own the third party processor which is them, so in all fairness their should be no reason they cant make any withdrawls. Its now bee over 24 hours and approaching 48 hours with no outgoing payments.
Any online casino that has spent so much on marketing and building up a brand would simply use their back up payment processor system, instead of burning players for 24-48 hours with lies and rubbish excuses.
Dosnt make any sense...
Importantly thie word needs to be spread fast, DO NOT DEPOSIT AT ANY OF THESE CASINOS!!!!!! HOLD ON ALL DEPOSITS!!
Я можу підтвердити це - я чекаю невеликого зняття 200,00 - спочатку це буде кілька годин, потім електронний лист із повідомленням протягом 8 годин, потім знову протягом кількох годин, тепер сьогодні кажуть протягом 24 годин... лише кажуть, що їхній процесор не працює. Я скажу, що в минулому Yabby і Extreme були дуже хорошими і швидкими.
Сьогодні вони не відповіли на мої електронні листи.
I can verify this - I am waiting small withdraw 200.00 - first it would be a couple of hours, then an email saying within 8 hours, then again within a couple of hours, now today saying withing 24 hours....only saying their processor is not working. I will say in the past Yabby and Extreme were very good and fast.
They have not responded to my emails today.
Відповідно до іншої інформації про гравців, пов’язаної з Casino Extreme, усі варіанти оплати зникли. Казино підтвердило, що у них проблеми.
Це тема:
З моєї точки зору та досвіду, причиною цього насправді може бути стороння компанія-постачальник платежів, зазвичай спільні послуги в групі, що обробляє всі транзакції.
Якщо це так, проблема не в казино. 🙁
У всякому разі, як я зараз бачу, плеєр нещодавно оновив проблему:
«Це зайняло трохи більше 24 годин, але нарешті опції зняття коштів у казино повернулися, і я зміг зібрати всю заборговану мені суму через Litecoin. Виведення коштів зайняло пару годин»
According to other player info related to Casino Extreme, all payment options have vanished. Casino approved they're having trouble.
This is the thread:
From my point of view and experiences the reason for this may actually be a third-party payment provider company, usually shared services across the group handling all transactions.
If this is the case, the issue is not on the casino side. 🙁
Anyway, as I see now, the player just recently updated the issue:
"Things took a bit over 24 hours, but the Casino withdrawal options finally returned and I was able to collect the full amount owed me, via Litecoin. The withdrawal took a couple hours to receive"
Так, процесор. Це те, що я думав.
Але все ж я вважаю, що це лише тимчасова проблема, оскільки ця група казино добре зарекомендувала себе. Як ми всі знаємо, ч**ть просто іноді трапляється.
Сподіваюся, тепер це справа часу!
Я буду чекати на ваше оновлення.
Yes, the processor. That's what I thought.
But still, I believe it is just a temporary issue this group of casinos is well established. As we all know, S**t just happens sometimes.
I hope it is a matter of time now!
I'll wait for your update.
S#це іноді може «САМО СТАВАТИСЯ», однак репутація та довіра до онлайн-казино залежать від швидкої, правдивої та відкритої комунікації з боку казино та представників казино.
Навіть якщо це сторонній платіжний процесор, тоді відповідальність на 1000% несе казино, оскільки його бізнес вибрав послугу та потребує, щоб служба працювала. Будь-яке сучасне онлайн-казино повинне мати 2-3 резервних провайдера або аварійних провайдерів у випадку, якщо один з них зазнає невдачі. 3-4 дні залишати гравців у невіданні та не знімати кошти – це просто неприйнятно за жодними стандартами та, безсумнівно, призведе до значного падіння депозитів протягом наступних 1-3 місяців.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.
Я бачу, що інші гравці отримують гроші (Casino Extreme), наразі жодних платежів і зв’язку немає. Дякую за розуміння...
I see other players are being paid (Casino Extreme), at this time no payment and no communication. Thank you for the insight...
актуальне спілкування...
Привіт, я дуже хвилююсь щодо мого вилучення
Я знаю, що щось трапляється, але я бачу, що іншим платять, і вони знялися після мого запиту
привіт стівен
привіт
Ми це перевіряємо
Дякую
Я пишу, щоб надати оновлену інформацію про статус вашого запиту на зняття коштів. Після ретельного розгляду я можу підтвердити, що ваше відкликання було оброблено з нашої сторони. Проте, з жалем повідомляю вам, що зараз у нас виникають труднощі з отриманням підтвердження транзакції в мережі блокчейн.
Зараз мережа блокчейну стикається з перевантаженнями та затримками через збільшення обсягу транзакцій, що впливає на процес підтвердження. Як наслідок, ваше зняття все ще очікує на підтвердження та не може бути оброблено на ваш гаманець на даний момент.
Будьте впевнені, що під час цього процесу ваші кошти в безпеці. Наша команда уважно стежить за ситуацією та активно працює над якнайшвидшим отриманням необхідних підтверджень.
Дякуємо за розуміння, і ми будемо інформувати вас про хід вашого виведення.
up to date communication...
hi there, getting prety concerned about my withdraw
i know things happen but i see otehr being paid, that withdrew after my request
hi stephen
hello
We are checking it
thank you
I am writing to provide an update on the status of your withdrawal request. After a thorough review, I can confirm that your withdrawal has been processed from our end. However, I regret to inform you that we are currently experiencing difficulties in obtaining confirmation for the transaction on the blockchain network.
The blockchain network is currently facing congestion and delays due to an increased volume of transactions, which is affecting the confirmation process. As a result, your withdrawal is still pending confirmation and cannot be processed to your wallet at this moment.
Please rest assured that your funds are safe and secured during this process. Our team is closely monitoring the situation and actively working to obtain the necessary confirmations as quickly as possible.
Thank you for your understanding, and we will keep you updated on the progress of your withdrawal.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.