ФорумКазиноYabby Casino - загальне обговорення

Yabby Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від vince1
|
24843 переглядів 128 відповідей |
|
12 3 4...7
y8cdt4ww82
1 рік тому

Ви запитували в оператора чату?

Я б так зробив. Зазвичай кажуть, що бонуси дають не дуже вдалим гравцям як компенсацію за втрати. Показ турбот про казино. Якщо ви виграли, це вам не потрібно 😀, чи не так?

Це не моя думка, просто досвід...

Автоматичний переклад.
y8cdt4ww82
1 рік тому

Тому що вони всі криві, і я можу це довести, у мене є понад 9000 скріншотів, і стає все гірше, тримайтеся подалі

Автоматичний переклад.
y8cdt4ww82
1 рік тому

Або ви маєте на увазі, що вони вираховують бонус $$!?

Автоматичний переклад.
y8cdt4ww82
1 рік тому

До речі, Yabby жахливий, я грав у них лише 10 разів або близько того, але там нікого немає. Ви робите депозит у п’ятницю, суботу чи неділю, і вгадайте, що вони не дозволяють вам додати свій бонус, якщо вони цього не зроблять, тому я вношу 100 доларів і тоді я бачу 300% відповідність лише через два-три дні? І якщо ви граєте один оберт, вони втрачають бонус, тому ви не отримуєте його зараз, вони не сказали мені спочатку, а потім, я думаю, через два тижні вони сказали, що, ви можете це зробити, але ви повинні це зрозуміти самі, лол, це місце ти правдоподібне, я не думаю, що вони коли-небудь платили одній людині або коли-небудь виправляли чи повертали електронний лист

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Або ви маєте на увазі, що вони вираховують бонус $$!?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

"випадкове забирання ВСІХ БОНУСНИХ КОДІВ, коли ви виграєте"

Я б не сказав, що це стосується відрахованих бонусних грошей.🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також згоден з Gregory1230, Yabby Casino робив це зі мною кілька разів. Створення сценарію для скасування умов. Виграш гравців – це абсолютно огидно, і вони роблять це постійно. Правила щодо умов є несправедливими та несправедливими для гравця. У жодному разі вони не є дуже рекомендованим казино, а насправді їм навіть не можна дозволяти грати в більшості країн, оскільки вони не мають ліцензії. Я б нікому не рекомендував це казино.

Автоматичний переклад.
thertz961
1 рік тому

Ваш 100% thertz91, якби ви побачили, що я маю на них, ви б 🤮🤮, але я сам випустив кілька місяців тому, це було легко, їм просто байдуже, і що для них найгірше? Нічого не приймайте те, що їм посилають манекени! Без гуру ці місця були б набагато гіршими, тому чудово, що ми можемо обговорити наші проблеми, тому моє запитання полягає в тому, яке онлайн-казино є справедливим і приносить користь? Це 1 000 000 доларів? Тому що я витратив понад 200 тисяч, намагаючись знайти такий, і поки що жодного! Чи є хтось, хто може допомогти мені і скинути одну для цього старого? 🤣✌️👍🤷🏼‍♂️ Бажаємо всім вам удачі, але має бути кращий і чесніший спосіб гри

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це мій перший пост. Я був користувачем Yabby Casino вже пару місяців. Минулої ночі я скористався їхнім бонусом безкоштовних обертань, отримав до 50 доларів і пішов вивести гроші. Але спочатку ви повинні надіслати їм документи для підтвердження, якщо ви вперше знімаєте готівку.

Я надіслав їм документи, які вони просили, а потім через кілька годин я отримав електронний лист із повідомленням, що вони вибачаються, але вони не можуть знайти активний обліковий запис, пов’язаний з моєю адресою електронної пошти, увесь зв’язок із казино має здійснюватися виключно через зареєстровану адресу електронної пошти . Це не має сенсу, я зареєструвався лише з однією електронною адресою, і вони надсилають мені електронні листи майже щодня. Тож я надіслав їм додаткові зображення свого профілю Yabby, на якому показано мою адресу електронної пошти, і я надіслав мені знімок екрана їхньої електронної пошти зі своєю електронною адресою. Я чекаю відповіді від них, якщо я коли-небудь почую від них відповідь. Я знаю, що це казино має високий рейтинг, але зараз я збентежений.

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Мені це здалося досить дивним. Сподіваємось, це просто якась помилка, і вона більше не вплине на ваш обліковий запис.

Надішліть наступний відгук найближчим часом, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за відповідь, Радко, я отримав від них електронний лист, у якому повідомляється, що вони змогли зіставити документи з моєю інформацією. Я підтверджений і невдовзі зміг миттєво вийти. Мені було дуже дивно, що вони не змогли знайти мій обліковий запис, але зараз я щасливий. Знову дякую!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Добре...

Незважаючи ні на що, я радий, що ти це зробив! 😁👍✨

Як я бачу це зараз, ми можемо лише здогадуватися, що стало причиною цього безладу. Особисто я був би не проти, ви отримали виграш - забудемо. Що ти сказав? 😊

Насолоджуйтесь виграшами, якісь особливі плани? Відповідати, звичайно, не потрібно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую! Я начебто вже повернув його назад у lol. Мої улюблені бонуси – це бонуси без правил.

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

Гаразд, без правил - хороші правила! 😀 У цьому випадку нехай удача буде з вами!

Дайте нам знати, як у вас справи, якщо у вас настрій. 🙌

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну, я повернув свій виграш Яббі та програв його, лол. Але я пішов в інше казино, яке мало високий бонус без правил, і там було дуже добре, поки я його не повернув. На моїй сторінці акцій більше немає купонів. Цього тижня я часто використовував купон, і коли сьогодні спробував код, він сказав щось на зразок «Цей купон недоступний у вашому класі гравців».

Автоматичний переклад.
CoolBlue
1 рік тому

ааа!

Чим довше ви граєте, тим більша ймовірність, що ви втратите рівновагу 🙁, боюся.

Ви також втратили якийсь VIP-статус? Можливо, вас вважають досвідченим гравцем, тому що ви справилися дуже добре. 😀

Я знаю, це не смішно. На жаль, бонусами та купонами керує виключно кожне казино/керівництво, і ніхто не може вплинути на рішення казино поза казино.

Занадто часто гравці змінюють казино, щоб знову отримати бонус. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино — це суцільне шахрайство, у вас є електронні листи туди й назад із сміттєвою службою обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.
chadwkerr
1 рік тому

Щодо якого питання? Якщо ви хочете поділитися, звичайно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я придбав модифікатори на суму 50 доларів для моїх безкоштовних обертань і отримав 0 pn 9 обертань і кілька центів під час останнього обертання. Я обертаю сторінки й сторінки ne по 10 разів і нічого не отримую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені важко підтвердити, що я надсилав усі свої документи кілька разів. Чат на сайті не допомагає, і вони не показують, до кого звертатися. Зовсім не допомагають у процесі. Вони найдовші. Найгірший сайт для перевірки, коли вони навіть надіслали мені надіслали електронний лист із повідомленням, що якщо я використовую криптовалюту для депозиту та виведення коштів, мені не потрібно верифікувати, навіть якщо я все одно надіслав документи, а потім сказав ні, це не кошмар

Автоматичний переклад.
y8cdt4ww82
1 рік тому

вони також зробили це зі мною

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого