Привіт, це мій перший пост. Я був користувачем Yabby Casino вже пару місяців. Минулої ночі я скористався їхнім бонусом безкоштовних обертань, отримав до 50 доларів і пішов вивести гроші. Але спочатку ви повинні надіслати їм документи для підтвердження, якщо ви вперше знімаєте готівку.
Я надіслав їм документи, які вони просили, а потім через кілька годин я отримав електронний лист із повідомленням, що вони вибачаються, але вони не можуть знайти активний обліковий запис, пов’язаний з моєю адресою електронної пошти, увесь зв’язок із казино має здійснюватися виключно через зареєстровану адресу електронної пошти . Це не має сенсу, я зареєструвався лише з однією електронною адресою, і вони надсилають мені електронні листи майже щодня. Тож я надіслав їм додаткові зображення свого профілю Yabby, на якому показано мою адресу електронної пошти, і я надіслав мені знімок екрана їхньої електронної пошти зі своєю електронною адресою. Я чекаю відповіді від них, якщо я коли-небудь почую від них відповідь. Я знаю, що це казино має високий рейтинг, але зараз я збентежений.
Hello, this is my first post. I’ve been a user of Yabby Casino for a couple months now. I used their free spins bonus last night and got up to $50 and went to cash out. But first, you have to send verification documents to them if you’re cashing out for the first time.
I sent them the documents they asked for, then I get an email hours later saying they’re sorry but they cannot find an active account linked to my email address, all communication with the casino must be done exclusively via a registered e-mail address. This doesn’t make sense, I’ve signed up with only one email and they send me emails almost every day. So I sent them additional pictures of my Yabby profile that shows my email address, and I sent a screenshot of their email to me with my email address. I’m waiting to hear back from them, if I ever do hear back from them. I know this casino has a high rating but I’m feeling discouraged now.
Автоматичний переклад.