ФорумКазиноYabby Casino - загальне обговорення

Yabby Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від vince1
|
24893 переглядів 128 відповідей |
|
1 2 3...7
2 р. тому

Yabby must go вони шахраї, вони грабували мене на автоматах 15 разів поспіль, як тільки я зрозумів, що вони роблять, вони перейшли до чогось іншого. У мене є принаймні 50 способів, як вони обманюють людей, тримайтеся подалі від цього місця найгірше казино, яке я коли-небудь мав через 40 років я сам себе виключив і тестував, вони продовжували дозволяти мені грати і програвати понад 2 тисячі, вони вибивали вас із системи, але ви все ще можете продовжувати грати, але тоді ваші вимоги не змінюються Я грав годинами і години й години, і я так і не зміг виконати свою вимогу, не розорившись 97 бонусів В одній грі і ніколи нічого не виграв список такий довгий Я назавжди припишу грати онлайн, але я збираюся попросити у них принаймні гроші, які програв після того, як я попросив, щоб мене виключили, вони дали мені 333% збігу промо 15 або 20 разів поспіль, і я не наблизився до перемоги, плюс обслуговування клієнтів було приниженням і грубістю. Я пожертвую будь-які $$$ на благодійність, але Я попереджаю всіх, будьте обережні, це найгірше, що я коли-небудь бачив у своєму житті я хочу знати, де вони знаходяться, і я готовий найняти приватного детектива, від цього мене нудить так відверто. За останні кілька років у мене було більше годин гри в онлайн-слоти, ніж у всіх живих, скажімо так, я продовжував грати щоб довести те, вони обманюють? І я з упевненістю скажу, що так, і я готовий покласти на це своє життя, щоб інших не обдурили, цю історію потрібно розповісти будь-якою ціною, будь ласка, послухайте, що я говорю, тримайтеся подалі, це не так це якийсь системний збій, на який я сподівався, але є місце для таких шахраїв 😭😭🫣💵💵

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Georgey1230,

Мені шкода, що ви змогли зіграти знову. Чи можете ви підтвердити, як саме ви раніше самовиключалися? Я припускаю, що PrintScreen є відповіддю казино на вашу останню спробу самовиключення, чи правильно я сказав?

Будь ласка, зверніть увагу, що якщо ви просто попросите закрити свій рахунок, казино, швидше за все, запропонує вам деякі бонуси, щоб утримати вас як клієнта, тому, якщо ви відчуваєте себе вразливим, вам завжди слід згадувати залежність від азартних ігор. Чи згадували ви про це питання заздалегідь?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Радка дорога


Першим ділом сьогодні вранці вони визнали помилку і негайно надіслали мені біткойни на суму грошей, яку я втратив, оскільки попросив самовиключитися!!! $1217,20 Дякую за вашу старанність, це було для мене дуже важливо! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Я можу відповісти на ваше запитання на іншій платформі та маю запитання до вас щодо цієї публікації

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка дорога


Першим ділом сьогодні вранці вони визнали помилку і негайно надіслали мені біткойни на суму грошей, яку я втратив, оскільки попросив самовиключитися!!! $1217,20 Дякую за вашу старанність, це було для мене дуже важливо! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Я можу відповісти на ваше запитання на іншій платформі та маю запитання до вас щодо цієї публікації

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаємо, це справді гідне казино для гри.

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Нажаль немає місць для особистих повідомлень, ви все говорите на форумах.

А на форумах їх може почитати кожен!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка дорога


Першим ділом сьогодні вранці вони визнали помилку і негайно надіслали мені біткойни на суму грошей, яку я втратив, оскільки попросив самовиключитися!!! $1217,20 Дякую за вашу старанність, це було для мене дуже важливо! ❤️❤️❤️❤️✌️👍💯💵👏👏 Я можу відповісти на ваше запитання на іншій платформі та маю запитання до вас щодо цієї публікації

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радий це чути!!! 👏 Не соромтеся задавати свої запитання, я зроблю все можливе, щоб відповісти.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надсилав підтвердження свого облікового запису понад десяток разів понад 10 днів тому й нічого не почув. У чаті брешуть і кажуть, що вони не можуть отримати доступ до банківського відділу, банківський відділ не відповідає на ваші електронні листи, і все, що я намагаюся перевести, це 50 баксів. Не користуйтеся цим казино, вони шахраї і просто хочуть, щоб ви продовжували грати, але не дозволяють вам навіть надіслати зняття


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав свої документи у вівторок минулого тижня, я отримав акцію безкоштовних обертань, і закінчив ставкою через баланс. Я спробував надіслати електронний лист до банківського відділу. Я постійно отримую автоматичне повідомлення, тому я вирішив надіслати повідомлення команді платежів, і, мабуть, вони отримали доступ до електронних листів банківських команд. такого поганого казино ніколи в моєму житті

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що таке команда платежів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні я навіть зробив депозит у біткойнах у розмірі 10 доларів, і вони не зарахують його на мій баланс, доки момент, який я чекаю перевірки, не досягне 0, але той, хто взяв гроші, просто не опублікує їх. Абсолютні шахраї

Автоматичний переклад.
Battsman3234
2 р. тому

Привіт, я розумію вашу ситуацію. Добре, що ви подали скаргу . Я бачу, що ви навіть подали дві скарги щодо однієї проблеми з казино Yabby, чи не так? Краще залишитися на першій скарзі й оновити її, а не змішувати її з повідомленням іншого. Будь ласка, наберіться терпіння та зачекайте ще трохи, коли мине рівно 14 днів після того, як ви подали запит на зняття коштів, і подивимося, чи зміниться ситуація після цих двох тижнів. Для вашої інформації ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити перевірку та продовжити виплату.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я подав цю скаргу лише тому, що першу, яку я прочитав, було те, що ви допомогли своєму клієнту q на 5-й робочий день, а не через два тижні, і ви одразу отримали гроші

Автоматичний переклад.
Battsman3234
2 р. тому

Добре, а яку подану скаргу ви маєте на увазі? 🙂 Як правило, скарги відрізняються від випадку до випадку, і іноді скаргу вирішують раніше без спілкування з казино. Це дуже специфічно. Тоді може бути такий випадок.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблеми з процесом перевірки інформації. Я надіслав 3 електронні листи з моєю інформацією для підтвердження, але не отримав листа з підтвердженням від yabby. Я хотів би зняти свій виграш і надіслати його на мій банківський рахунок. Допоможіть, будь ласка. Моя електронна адреса sipoczsusan@gmail.com

Автоматичний переклад.
sipoczsusan
1 рік тому

Привіт,

Я можу уявити, що вам потрібна негайна допомога, але я повинен зазначити, що ми надаємо казино 14 повних днів для обробки документів, перевірки історії ігор і продовження виведення коштів. Лише якщо казино не виконує протягом зазначеного часу, рекомендується подати скаргу.

Тож чи можу я знати, коли саме почалася перевірка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

200 доларів США за 1,25 обертання. Найвища виграна рука була 4,00. НУЛЬ функцій. Зв’яжіться зі службою підтримки, щоб підтвердити RTP і залишив мене на читанні. Я втомився від усіх цих шахрайств і фальшивих оглядів. Більше 200 обертань і нуль функцій. Неймовірно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені сказали, що моє посвідчення особи вилучили 10 років тому, тому вони не можуть перевірити мій обліковий запис, що це?



Автоматичний переклад.
Teddy
1 рік тому

Привіт.

Я б сказав, що казино потребує новіших документів. У будь-якому випадку, чи має ваша ID-картка термін дії?

Я маю на увазі, чи він ще дійсний?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Південноафриканські посвідчення особи не закінчуються, якщо ви не померли. Так що це дійсно.

Автоматичний переклад.
Teddy
1 рік тому

Чи означає це, що казино, можливо, не любить застаріле зображення? Ця картка має довести, що це справді ви, тому це може бути так. Чесно кажучи, не знаю.

Так чи інакше, казино має знайти спосіб верифікувати вас. Вони запропонували альтернативу?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що відбувається з цими казино, які випадковим чином забирають УСІ БОНУСНІ КОДИ, коли ви виграєте

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого