Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом KYC, тому я не думаю, що буде так погано почекати кілька днів. Казино уважно підходять до перевірки, тому іноді це може зайняти трохи більше часу. Але чи пробували ви запитати, чи є проблема, якщо це займе кілька днів? Чи все в порядку з іншими документами і чи їх прийняли?
Вам доведеться спочатку підтвердити, перш ніж ви зможете зняти кошти, тому вам, ймовірно, доведеться трохи терпіти.
Звичайно, якщо казино не має успіху і у вас є проблеми, тоді у вас є відкрита скарга , і ми спробуємо вам допомогти.
Hello, we give casinos 14 days to sort out the KYC process so I don't think it's too bad to wait a few days. Casinos are careful about verification, so sometimes it can take a bit longer. But have you tried asking the if there is a problem if it takes a couple of days ? Is everything okay with the other documents and have they been accepted ?
You will have to verify first before you can withdraw, so you will probably have to be a bit patient.
Of course, if the casino is unsuccessful and you have problems, then you have an open complaint and we will try to help you.
Я вважаю, що я відмовився від своїх попередніх заяв про казино Yabby. Насправді вони є законними та виплачуються протягом кількох хвилин. якщо ви виграєте приз. Я не впевнений, що сталося з моїм процесом KYC з ними, але він був розроблений і фактично на вершині мого списку зараз для онлайн-казино.
Буду дуже вдячний, якщо модератор видалить мої попередні заяви про казино Yabby. Мої попередні коментарі були незрілими щодо часу KYC і жодним чином не повинні відображати роботу цього казино.
I believe I recanted my statements before about Yabby casino. They are in fact legit and payout within mins. if you win a prize. I'm not sure what happened with my KYC process with them but it was worked out and in fact on the top of my list now for online casinos.
If a moderator would be so kind as to delete my previous statements about Yabby casino that would be greatly appreciated. My previous comments were immature as to timing of KYC and should not reflect the operation of this casino in any way.
Привіт, я розумію, що, можливо, ваша реакція була поспішною в минулому, але я думаю, що будь-який гравець почувався б так само у вашій ситуації, тому я не думаю, що ви написали щось не так. Це був ваш досвід, і іноді люди реагують трохи більш роздратовано в момент, що є природним у певні моменти. Звичайно, ви тримали все в межах норми і не вживали нецензурної мови та не лаялися в казино.
Навпаки, я вважаю, що було б гарною ідеєю залишити весь процес тут, як він розгортався для вас, і гравці, які це прочитають, зрозуміють, що ви зрештою все розібрали, і казино є одним із найкраще для вас. Для цілісності цієї теми, а також для розуміння всі ваші дописи, безперечно, буде доречно залишити. 🙂
Hi, I understand that maybe your reaction was hasty in the past, but I think any player would feel the same way in your situation, so I don't think you wrote something wrong. It was your experience that you had, and sometimes people react a little bit more irritably in the moment, which is natural in certain moments. Of course you kept everything within the norm and didn't use bad language or swear at the casino.
On the contrary, I think it would be a good idea to leave the whole process here as it unfolded for you, and the players who read it will get the idea that you sorted it all out in the end and the casino is one of the best for you. For the integrity of this thread and also for understanding, all your posts will certainly be appropriate to remain. 🙂
Суп Яро
Я насправді погоджуюся з цим, і це спало мені на думку раніше. Мене хвилювало лише те, що читач зупинявся на негативі, вважаючи, що він наситився, і приймав рішення виключно на цьому негативному твердженні.
Зважаючи на це, я також вірю, що особа, яка готова інвестувати в ретельні дослідження, не буде настільки поспішною у своєму рішенні на основі кількох, як дехто сказав би, тверджень Мегера.
Sup Jaro
I actually agree with this and it crossed my mind earlier. My only concern was if a reader stopped at the negative believing they've had their fill and based a decision solely off of said negative statement.
With that being said, I also trust that an individual readily invested in thorough research would not be so hasty in their decision from a few-as some would say-meger statements.
Я радий, що ми думаємо однаково щодо цього, тому що я вважаю, що це логічно.
Якби гравець зупинився лише на певному етапі й не побачив, чим це закінчилося, я б сказав, що він проводить недостатньо якісне дослідження, і це для мене не має значення. Тому що в повсякденному житті теж неодноразово буває, що спочатку щось може бути не позитивним, але з часом думка і ставлення можуть змінитися.
Тож я вважаю, що все добре, і бажаю тобі всього найкращого у майбутньому. 🙂
I am glad that we are thinking the same way on this because I think it is logical.
If a player would only stop at a certain point and not see how it ended, then he doesn't do enough quality research I would say and it wouldn't be relevant for me. Because in everyday life it also happens many times that something may not be positive at the first time, but over time the opinion and attitude can change.
So I think everything is fine and I wish you all the best in your future. 🙂
Привіт і дякую. У вас є досвід роботи з цим казино чи ні? Ви читали, через що пройшов гравець?
Не соромтеся написати щось самі, якщо вам це заманеться. 🙂
Hello and thank you. Do you have any experience with this casino or not so much ? Have you read what the player went through ?
Feel free to write something yourself if you feel like it. 🙂
У мене не було жодних проблем із Yabby, мій KYC був надзвичайно швидким, а їхні виплати неймовірно швидкими, вони також у верхній частині мого списку всіх моїх казино. Я ціную вашу пропозицію зберегти всі повідомлення, щоб усі могли прочитати, як розгортався весь процес.
I have had zero issues with Yabby, My KYC was super quick, and their payouts are ridiculously fast, they are also at the top of my list of all my casinos. I appreciate your suggestion to keep all the messages so everyone could read how the entire process unfolded.
Тому я радий, якщо у вас немає проблем. Який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів? Чи є в цьому казино щось таке, чого ви не можете знайти в іншому місці?
Що стосується розмови з іншим гравцем, я знаю, через що він пройшов, і оскільки його думка з часом змінилася, я вважав, що було б справедливо, щоб гравці побачили все. Важливо те, що в підсумку все вийшло добре. 🙂
So I'm glad if you don't have any problems. What payment method do you use for withdrawal ? Is there anything in this casino that you can't find elsewhere ?
As for the conversation with the other player, I know what he's been through and since his opinion has changed over time, I thought it would be fair for the players to see everything. The important thing was that it all worked out well in the end. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.