ГоловнаФорумКазиноWild.io Casino - загальне обговорення

Wild.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від mas19911
|
4 667 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
lkoleryl
1 рік тому

Хм, я думаю, вони заощадили вам роботу, тож вам не потрібно нічого мати справу. Гадаю, твій наступний вибір буде кращим і щасливішим. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт всім. Мою скаргу закрили як нерозглянуту. Але зараз я хочу додати нові деталі. Перегляньте всі скарги wild.io. Вони всі майже однакові. Спочатку забрали гроші, потім придумали зловживання без жодних доказів. Тепер вони додали Росію до чорного списку країн. Однак, коли я виграв, Росія не була в чорному списку (у мене є скріншот). А тепер кажуть, що я грав із забороненої країни. Будь ласка, зроби щось

Автоматичний переклад.
volarlord
11 міс. тому

Привіт! Я прочитав про вашу скаргу та побачив, що, як ви сказали, казино не надало достатньо доказів. Але вона вирішила продовжувати зберігати свою позицію. Як сказав Пітер наприкінці скарги, є можливість звернутися до влади та подати скаргу там, тому що поки казино твердо стоїть на своїй позиції, мало що можна зробити.

Отже, якщо ви вирішите це зробити, ось важлива інформація про те, чого очікувати та як діяти далі: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Як ви знаєте, Antillephone NV не реагує на скарги гравців.

І причина, чому я пишу, полягає в тому, що я вважаю, що у мене є докази того, що вони навмисно змінюють T&C, щоб не платити гравцям, тому я вважаю, що їх слід покарати суворіше, ніж лише чорну точку з моєї скарги.


Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

І я хочу, щоб ви поставили запитання. У чому суть ліцензії? Якщо Ліцензіар не відповідає на електронні листи. Він навіть не має стандартної форми скарги. Тому я вважаю, що ця ліцензія не має великої користі. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Як ви знаєте, Antillephone NV не реагує на скарги гравців.

І причина, чому я пишу, полягає в тому, що я вважаю, що у мене є докази того, що вони навмисно змінюють T&C, щоб не платити гравцям, тому я вважаю, що їх слід покарати суворіше, ніж лише чорну точку з моєї скарги.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Насправді є винятки. Ви можете знайти їх на форумі. І тому ми продовжуємо згадувати це як варіант.

Я маю на увазі, що ти ніколи не дізнаєшся, чого це варте, якщо не спробуєш. Ви звучите мені досить переконано, тому все одно розгляньте цей варіант.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

І я хочу, щоб ви поставили запитання. У чому суть ліцензії? Якщо Ліцензіар не відповідає на електронні листи. Він навіть не має стандартної форми скарги. Тому я вважаю, що ця ліцензія не має великої користі. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Справа в тому, що казино відповідає вимогам законодавства і виглядає більш пристойно для гравців. Ви коли-небудь чули, що ліцензії Кюрасао нічого не варті? Це тому, що вони найстаріші, і їх так легко порівняти з іншими. Але, як я вже сказав, це залежить від конкретної ситуації. Деяким гравцям пощастило.

Якщо ви хочете копати більше, цей цілеспрямований посібник 👈 може вам трохи допомогти.

Мені шкода через що ти пройшов.


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я вже надіслав скаргу. Але вони не реагують. І я не розумію, чому казино платить гравцям із такими ж скаргами, як я. але не мені. Вони збрехали. Вони створили правило і використовують його ретроспективно.

Автоматичний переклад.
volarlord
11 міс. тому

Дуже сумно, що все так склалося. У будь-якому випадку, коли ви подали скаргу до влади? Іноді може знадобитися деякий час, щоб зв’язатися з вами, і це не обов’язково відразу.

Тож наберіться терпіння, хоча я не обіцяю, що ви отримаєте відповідь. 😕

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це казино є шахрайством, я виграв 1150 доларів США, але вони відмовилися мені платити. Вони починають говорити мені фальшиві речі. Взагалі не рекомендую

Автоматичний переклад.
mohamedzwadghiri
10 міс. тому

Привіт. Дякуємо за ваш пост. Ми також отримали ваш електронний лист, але, на жаль, у нас ще недостатньо інформації щодо цього питання. Не могли б ви краще описати ситуацію, щоб ми могли краще зрозуміти проблему та спробувати вам допомогти? Коли саме ви подали запит на відкликання? Ваш рахунок у цьому казино повністю підтверджено? Чекатимемо на вашу відповідь, щоб спробувати вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вирішив внести 50 доларів на веб-сайт із пропозицією промо-акції бонусу до депозиту, провів пошук бонусів (отримав 5 ігор), зіграв у 3 з них, і мій баланс зник, зв’язався з їхньою службою підтримки, і вони закінчили тим, що сказали мені, що я порушив їхні правила, і забанили свій рахунок. Абсолютно огидна поведінка. В TOS немає нічого, що говорить про те, що ви не можете полювати за бонусами за свої гроші.

Автоматичний переклад.
GAMBAG
10 міс. тому

Привіт.

Ви коли-небудь чули, що пошук бонусів вважається нечесною практикою? Тому я б сказав, що якби казино довело, що ви порушили його умови, все б не закінчилося інакше.

Не могли б ви описати, як саме ви проводили це «полювання за бонусами»? Я прагну переконатися, що це не просто проблема поганого розуміння контексту. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я вніс свої гроші, почав грати в різні слоти, поки грошей не залишилося. отримав 5 бонусів за ці гроші. Почав їх відкривати, і мій баланс почав зникати, кожен бонус відкрився. Спочатку я подумав, що це помилка, оскільки раніше робив це на інших сайтах і ніколи не мав проблем.

Це те, що вони надіслали мені на мою електронну пошту, я навіть ніколи не відвідував цей сайт до того дня. І це не було у формі «виплати».


«11.1 Якщо Wild.io стане відомо про будь-якого користувача, який прийняв бонус або рекламну акцію з єдиною метою створення позитивної очікуваної вартості повернення бонусу, використовуючи відомі методи, спрямовані на отримання грошових коштів із зазначеного бонусу, або будь-яким способом намагаючись скористайтеся бонусами, отриманими Wild.io, тоді Wild.io негайно конфіскує виграш і закриє обліковий запис із правом утримати будь-які подальші зняття. Прикладом переваги може бути затримка будь-якого ігрового раунду в будь-якій грі, включно функції безкоштовних обертань і бонусні функції, на пізніший час, коли у вас більше не буде вимог щодо ставок і/або здійснення нового депозиту(ів), у той час як функції безкоштовних обертань або бонусні функції все ще доступні в грі, Wild.io залишає за собою право утримувати будь-які зняття коштів та/або конфіскувати всі виграші».


«12.1 Компанія має сувору політику боротьби з шахрайством і використовує різні засоби та методи боротьби з шахрайством. Якщо гравця підозрюють у шахрайських діях, включаючи, але не обмежуючись:

участь у будь-якому типі змови з іншими гравцями

розробка стратегій, спрямованих на отримання несправедливих виграшів

шахрайські дії проти інших онлайн-казино або платіжних постачальників

транзакції повернення коштів за допомогою кредитної картки або відмова від деяких здійснених платежів

створення двох або більше облікових записів

інші види обману

відмивання грошей"

«12.3 Wild.io не терпить переваги гри. Будь-який гравець, який намагатиметься отримати перевагу від вітальних пропозицій казино чи інших рекламних акцій, погоджується, що Компанія залишає за собою право анулювати бонуси та будь-які виграші від таких бонусів з таких причин:

повернення платежів і подвійні витрати;

створити більше одного облікового запису, щоб отримати переваги від акцій казино;

надання невірних реєстраційних даних;

надання підроблених документів;

будь-які інші дії, які можуть завдати шкоди Wild.io."

Автоматичний переклад.
GAMBAG
10 міс. тому

Привіт! Наскільки я знаю, у казино часто забороняється така практика: ви залишаєте свої бонуси відкритими, а потім граєте в них послідовно в різних іграх. Також згідно з поясненнями казино досить чітко написано, що це заборонено в пункті 11.1. Очевидно, що деякі казино можуть прийняти подібні речі і не мають з цим проблем, але я б сказав, що ви більше зустрінете підхід, який має це казино. І тому я б завжди заздалегідь перевіряв, чи можна зробити щось подібне в казино, щоб уникнути незручностей, які ви зараз відчуваєте. Тому щоразу, коли ви граєте з бонусом або отримуєте його, важливо прочитати Положення та умови щодо них.

У будь-якому разі у вас є скарга , і ми побачимо, що наша команда може зробити, навіть якщо я не маю надії в цьому випадку. У будь-якому випадку, я тримаю за вас кулаки, і якщо це не допоможе, це буде корисним уроком, щоб уникнути подібного в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт, Яро. Я хочу поділитися з вами своєю історією. У мене була скарга, але казино не надало достатніх доказів, і скаргу було вирішено не на їхню користь. Але потім вони повернулися і попросили повторно відкрити скаргу і попросили мене ще раз пройти перевірку. Я не бачив цього повідомлення і не відповів вчасно. Але потім, коли я побачив повідомлення, я попросив повторно відкрити скаргу, щоб пройти перевірку. Але ваші колеги відхилили моє прохання. В чому проблема?? Відповідно до вашої логіки казино може повторно відкрити скаргу в будь-який час, а я не можу?

Автоматичний переклад.
volarlord
7 міс. тому

Привіт volarlord! Було досить складно переконати казино надати вам ще одну можливість підтвердити свій обліковий запис, але, на жаль, ви втратили цей шанс. Боюся, ми більше не спробуємо. По-друге, казино надало нам докази підозрілої активності щодо вашого облікового запису. Ваша скарга не буде повторно відкрита. Будь ласка, зв’яжіться з гральним органом відповідно до інструкцій у скарзі та повідомте нам про результат.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ви жартуєте? Спочатку вони нічого не надали, і ви вирішили, що вони неправі. А потім знову відкрили скаргу і попросили повторну перевірку, хоча я вже проходив відеоперевірку. Отже, які докази ви отримали? Це була чесна перемога, мені просто пощастило. Я хочу чіткого та прозорого розслідування! І подивіться на їхні скарги.

Автоматичний переклад.
volarlord
6 міс. тому

На жаль, ми не можемо допомогти вам у цьому питанні, оскільки наша група розгляду скарг уже прийняла рішення. Ви все ще маєте шанс передати це до ігрового органу, як сказано, тож, можливо, ви збираєтеся це спробувати? Я сподіваюся, що ви отримаєте можливість отримати найкраще рішення. Будемо чекати на результат.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мене переслідує цей сайт казино через KYC. Вчора ми домовилися здійснити Skype-дзвінок для перевірки KYC. Однак, коли настав час розпочинати перевірку в той день, вони попросили відеоверифікацію замість дзвінка.


Мені показали Умови використання 13.1 і я погодився на перевірку дзвінків, але пізніше вони відкрили Умови використання 13.4 і пояснили це як відеопідтвердження. Мені не дали жодних пояснень наперед, і мені не дали часу перевірити, в тому числі, чи існують ці терміни насправді. Крім того, до досягнення домовленості я розумів, що це була перевірка дзвінка, і вони не відповіли на мій запит про те, чи пояснили вони мені це заздалегідь як відеоперевірку.


Коли я продовжив запитувати пояснення, вони збрехали і сказали мені, що я відмовляюся від перевірки, і закрили свій обліковий запис.

Я вважаю, що якість роботи операторів на цьому сайті дуже низька.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого