1 рік тому
Тут ви можете обговорити Wild.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив свій перший депозит у розмірі 50 доларів з бонусом, і я виграв після ставки.
KYC займає 12 днів, але після цього все було нормально, тому я міг зняти свій баланс 1,2 тис.
Я маю на увазі час, коли я отримав кілька пропозицій від казино поштою 200% бонус.
Я сказав, що тепер усе буде добре, мій рахунок заповнений, тому я спробую.
Зробив мій другий депозит у розмірі 50 доларів з їхньою рекламою, і все було добре...
Поки я не зробив ставку і не завершив баланс 400$, все за правилами.
Я надсилаю запит на виведення свого балансу на той самий гаманець, що й депозит, але вони відхиляють його, засмучуються, що їм потрібно щось перевірити, і я кажу, що добре, без проблем.
На наступний день отримав електронний лист, де служба підтримки повідомляє мені, що вони ЗАКРИВАЮТЬ МІЙ АККАУНТ І КОНФІСКУЮТЬ УСІ ГРОШІ!??
Просто скажіть, що я обманюю, і граю проти умов????
WTF.
Я робив невеликі ставки, і мені пощастило, але, схоже, ви виграли, тому ми вас заблокували!!!
Мені навіть депозит не повертають!!!
шахрайство!
I made my first 50$ deposit with bonus, and I win, after wager.
KYC takes 12 days, but after it was OK, so I could withdraw my balance 1.2 k.
I mean time I got some offers from casino on mail 200%bonus.
I said now it's gonna be OK, my account is full veriyd so I'll try.
Made my 2nd deposit of 50$ with their promo and it was all fine...
Until I done wager and finish with balance 400$, all with the rules.
I send request for withdrawal my ballance on the same wallet as deposit, but they reject it, and sad that they need to check something, and I say ok no problem.
On the next day got email where support inform me that they CLOSING MY ACCOUNT AND CONFISCATE ALL MONEY!??
Just say that I'm cheating, and play against terms and conditions????
WTF.
I palayd small bets and have luck, but looks like you winning so we block you!!!
They don't even give back my deposit!!!
SCAM!
Привіт.
Це погано. Будемо сподіватися, що казино пояснить, що все це означає, за допомогою скарги . Я, чесно кажучи, не знаю, що може піти не так. Я думаю, ви теж не маєте уявлення, чи не так? 🤔
Hello there.
That sucks - Let's hope the casino will explain what all this means via the complaint. I'm honestly not sure what could go wrong. I guess you have no idea either, right? 🤔
Я прочитав частину знімка екрана, доступного в скарзі , і, схоже, казино знущалося над вами, зловживаючи бонусами та застосовуючи заборонені стратегії, щоб отримати готівку з бонусів - коротше кажучи.
Він містить деякі підказки, хоча все ще залишається питання справедливості. Нам точно знадобиться більше деталей від казино. Мені просто цікаво, ви коли-небудь робили депозит у цьому казино?
I read part of the screenshot available in the complaint, and it seems the casino abused you by misusing bonuses and applying forbidden strategies to gain cash from bonuses - in short.
It provides some hints though there is still the question of fairness. We would definitely need more details from the casino. I'm just wondering, have you ever deposited in this casino?
Я зробив 2 депозити, обидва з бонусом від їхнього казино.
Якщо казино надсилає мені пропозицію зробити депозит і вони дають мені бонус, я завжди його приймаю.
Я отримав лист із пропозицією 200% бонусу, і я вношу свої гроші, використовуючи його.
Пізніше я зробив ставку.
Ось як працює бонус казино.?
Я робив це багато разів і грав чесно.
I made 2 deposits, both of them with bonus from their casino.
If casino send me offer to deposit and they give me a bonus I alway accept it.
I got mail with offer 200% bonus, and I deposit my money using it.
Later I wagerd.
This is how casino bonus works.?
I made it many times and I played fair.
Дякуємо за оновлення! Я не думаю, що бонус за депозит має бути таким, хоча я не є частиною команди, яка розглядає скарги – це лише моє припущення на даний момент.
Як я вже сказав, сподіваюся, казино пояснить проблему через скаргу, інакше все було б лише припущеннями.
Ми вважаємо, що такі терміни, як «заборонені стратегії», є досить заплутаними та потребують належного пояснення.
Будь ласка, дайте скаргі деякий час, я б сказав, що необхідно зв’язатися з казино та отримати пояснення.
Thank you for the update! I do not think the deposit bonus should be the case, though I'm not part of the complaint team - this is just my guess, at the moment.
As I said, hopefully, the casino will explain the problem through the complaint, otherwise, all would only be speculations.
We believe terms like "forbidden strategies" are pretty confusing and require a proper explanation.
Kindly give the complaint some time, I'd say, it is necessary to get in touch with the casino and gain an explanation.
Брате, вони шахраї, вони відключили мій обліковий запис після того, як я заробив 6200 доларів.
У мене було 1900 доларів на моєму рахунку.. це казино — шахрайське казино. Всі тримайтеся подалі.
Bro they are scammer, the disabled my account after I wegared 6200$ ..
I had 1900$ in my account.. this casino is a scam casino everyone.. stay away .
Я вніс промах і грав із цим балансом. Я також отримав 200% бонусу, який я добре використав.. Ми не можемо порушити будь-який термін бонусу, оскільки вони є обмеженнями щодо максимальної ставки...
Мені вдалося отримати 1900 доларів на свій рахунок. Я подав запит на виведення 100 доларів, і це було успішно. Щойно я отримав 100 доларів, я подав ще один запит на виведення 1313 доларів, і вони заблокували мій обліковий запис. вам також слід змінити рейтинг казино.. це казино - чисте шахрайство.. дякую
I deposited miss and played with that balance..I got 200% bonus too which I wegared fairly.. we can't brake any bonus term there as they as max bet restriction all thing...
I hit some big there on slot and manage to get 1900$ in my account.. I requested for 100$ cashout and it was successful.. just after I got 100$ , I requested another 1313$ cashout and they disabled my account .. you should change the casino rating too.. that casino is pure scam.. thanks
Привіт.
Це звучить підозріло, хоча в деяких випадках казино не повністю пояснюють такі дії, наприклад, коли йдеться про внутрішню політику чи боротьбу з відмиванням грошей. Вони просто не хочуть розкривати свої методи.
Не кажучи, що це ваш випадок. По-перше, дайте скаргі просуватися далі. Розслідування завжди проводиться до того, як буде зроблено висновок. Будь ласка, наберіться терпіння та співпрацюйте, якщо це необхідно.
Hello there.
That sounds suspicious, though in some cases, casinos do not fully explain such actions when for example internal policy or antimoney laundering gets involved. They just do not want to uncover their methods.
Not saying this is your case. First, let the complaint progress further. The investigation goes always before the conclusion is made. Try to be patient and cooperate if necessary, please.
Wild.io — це криптовалютне онлайн-казино, яке приймає лише криптовалюту, без фіатних опцій для внесення чи зняття коштів.
Немає KYC
Гроші повертаються на ваш гаманець за лічені секунди
Обслуговування клієнтів на найвищому рівні.
США потрібно буде використовувати VPN – приймається AUS
Зареєструйтеся та поговоріть із командою обслуговування клієнтів, скажіть їм, що вас надіслав RedMan9169, зробіть депозит, і ви отримаєте 250 безкоштовних обертань на додаток до будь-якого іншого бонусу за 1-й депозит.
Wild.io is a Cryptocurrency Online Casino that only accepts Cryptocurrency, no Fiat options to deposit or withdraw.
No KYC
Money straight back to you wallet within seconds
Customer service is top notch.
USA will need to use a VPN - AUS is accepted
Sign up and talk to the customer care team tell them RedMan9169 sent you, make a Deposit and you will get 250 free spins on top of any other 1st Deposit bonus.
Привіт,
Як ви можете гарантувати, що користувачі дійсно отримають ці 250 безкоштовних обертань? Для мене це також звучить як реклама, якщо бути абсолютно чесним.
Дайте мені знати, як це насправді.
Hey There,
How can you assure that users will actually receive those 250 Free spins? It also sounds like an advertisement to me to be completely honest.
Do let me know how it really is.
Він мат не додає Я реальний гравець VIP Рівень 6 з 20
Бонус за рекомендацію друга становить 250 безкоштовних обертань по 10 центів за ставку лише на 3 слоти.
Якщо ви зареєструєтесь і зробите будь-який депозит у будь-якій криптовалюті та натиснете кнопку цілодобового чату, згадайте мене, і ми обидва отримаємо безкоштовні обертання. Мало того, що на перші 4 є пристойні депозитні бонуси.
Я, як і всі інші, намагаюся продовжувати суєту.
He mate not an add I'm a real player VIP Level 6 out of 20
The refer a friend bonus is 250 free spins at 10cents a bet on 3 slots only.
If you sign up and make any sort of deposit on any cryptocurrency and click the 24/h chat button, mention me and we both get the free spins. Not only that there decent deposit bonuses for the first 4.
I'm just like everyone else trying to keep the hussle going.
29.10.23 р. Замовив гроші для виведення, грошей не отримав.
Відразу відправила всі документи, які вимагали, пройшла перевірку по скайпу.
Це не допомагає.
Підтримка в чаті не допомагає. Кажуть, пишіть листи на електронну пошту і чекайте.
У відповідь просто почекайте і все.
Минуло більше 14 днів, цього цілком достатньо для будь-якої верифікації та виведення запитаних грошей
16 днів очікування + негативний відгук (подача скарги) + допомога Casino Guru= я отримав гроші
29.10.23. I ordered money for withdrawal, I have not received money.
I immediately sent all the documents that were requested, passed verification via Skype.
It doesn't help.
Chat support doesn't help. They say write letters to e-mail, and wait.
In response, just wait and that's it.
More than 14 days have passed, this is quite enough for any verification and to make a withdrawal of the requested money
16 days of waiting + negative feedback (filing a complaint)+ help Casino Guru= I got the money
Привіт.
Маю сказати, що я радий, що ви подали скаргу, оскільки питання виглядає дуже незрозумілим. 🤔
Чи вам коли-небудь говорили щось, що могло б пояснити ускладнення?
Як я бачу, поки що немає ніяких підказок. Я впевнений, що Томас докладе всіх зусиль, щоб допомогти тобі. 🙏
Hello.
I have to say I'm glad you submitted the complaint since the issue seems very unclear. 🤔
Have you ever been told anything that might explain the complications?
The way I see it, there are no clues so far. Well, I'm sure Tomas will do his best to help you. 🙏
Завдяки вашій допомозі мені повернули гроші. Дякую тобі. 16 днів очікування + негативний відгук (подача скарги) + ваша допомога = гроші отримали
Thanks to your help, I got the money back. Thank you. 16 days of waiting + negative feedback (filing a complaint)+your help = got the money
Привіт! Ми раді, що ви нарешті отримали свої гроші. 16 днів - це досить довго чекати. У всякому разі, все добре, що добре закінчується.
Однак я припускаю, що цього разу ви б віддали перевагу грати в іншому казино, чи не так?
Hi, and we're glad you finally got your money. 16 days is quite a long time to wait. Anyway, all's well that ends well.
However, I suppose you'd rather play in another casino this time, right?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.