ФорумКазиноvulkan vegas - ПЕРЕВІРКА ОБЛІКУ ТА ЧАС ВИВЕДЕННЯ

vulkan vegas - ПЕРЕВІРКА ОБЛІКУ ТА ЧАС ВИВЕДЕННЯ

2 р. тому від fegas95
|
2617 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Надобраніч! Я зробив рахунок у vulkan vegas і отримав певну суму для виведення. Що ж, під час подачі документів на перевірку KYC, через кілька днів я отримав електронний лист після того, як зв’язався з ними через чат, у якому повідомлялося, що мій обліковий запис підтверджено. Я пішов туди, намагаючись вимагати зняття своїх кредитів, але він все ще мав статус «незавершений». Я вирішив зв’язатися з операторами ще раз, тому оператор повідомив мене, що мій обліковий запис ще не підтверджено, але я відповів, що в мене сталася помилка, оскільки я вже отримав електронний лист із підтвердженням підтвердження облікового запису. Я надіслав їй фотографію листа, вона пішла подивитися в систему і підтвердила, що мій обліковий запис підтверджено, і що мій запит на зняття коштів буде підтверджено через кілька годин або днів, добре. Минув ще один день, а статус запиту на зняття коштів не змінився. Я знову зв'язався з супроводжуючим, вона знову повідомила, що мій обліковий запис ще не верифікований. але знову я повідомив, що минуло 2 дні з моменту отримання електронного листа з підтвердженням. вона сказала, що статус мого облікового запису ще не перевірений і що вона збирається переслати мою справу до відповідального сектору, а я чекатиму, поки справа буде вирішена. Увечері я знову зв'язався з чатом, і, на мій подив, оператор повідомив, що мій обліковий запис ще не підтверджено, і що в електронному листі, який я отримав, була 1 помилка. Я хотів знати, чи зможу я колись підтвердити обліковий запис і чи зможу я здійснити виведення.

Автоматичний переклад.
fegas95
2 р. тому

Привіт,

Це, безперечно, дуже кумедна історія. 🙁

Мені здається, що нещодавно щось пішло не так, тому що, на мою думку, ви не перший, хто повідомив про подібну проблему.

Якщо ви зацікавлені, не соромтеся натиснути посилання та прокрутити вниз до списку пов’язаних дописів на форумі

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Будь ласка, тримайте нас в курсі свого прогресу. Якщо казино не зможе завершити перевірку незабаром (кілька днів), ми повинні допомогти у розгляді скарги, якщо це необхідно.

Ви також можете перевірити скарги, подані проти Vulkan Vegas:

https://casino.guru/complaints




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз я спробував увійти в обліковий запис, і з'явилося таке повідомлення: «Ой, цей користувач заблокований!». вони не надсилали мені електронного листа про це, вони нічого не сказали, і немає причин для блокування мого облікового запису! Я чекаю, і якщо ви можете мені допомогти, я буду вдячний!

Автоматичний переклад.
fegas95
2 р. тому

Що ж, ваш обліковий запис може бути заблоковано через перевірку, але, якщо пам’ятати про всі попередні перешкоди, з якими ви стикалися під час роботи в чаті, я лише здогадуюсь.

Останнім часом я помітив збільшення кількості скарг на Vulkan Vegas та процес його перевірки, більшість із цих справ вирішено зараз. Наша команда з розгляду скарг має бути в змозі допомогти.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого