Надобраніч! Я зробив рахунок у vulkan vegas і отримав певну суму для виведення. Що ж, під час подачі документів на перевірку KYC, через кілька днів я отримав електронний лист після того, як зв’язався з ними через чат, у якому повідомлялося, що мій обліковий запис підтверджено. Я пішов туди, намагаючись вимагати зняття своїх кредитів, але він все ще мав статус «незавершений». Я вирішив зв’язатися з операторами ще раз, тому оператор повідомив мене, що мій обліковий запис ще не підтверджено, але я відповів, що в мене сталася помилка, оскільки я вже отримав електронний лист із підтвердженням підтвердження облікового запису. Я надіслав їй фотографію листа, вона пішла подивитися в систему і підтвердила, що мій обліковий запис підтверджено, і що мій запит на зняття коштів буде підтверджено через кілька годин або днів, добре. Минув ще один день, а статус запиту на зняття коштів не змінився. Я знову зв'язався з супроводжуючим, вона знову повідомила, що мій обліковий запис ще не верифікований. але знову я повідомив, що минуло 2 дні з моменту отримання електронного листа з підтвердженням. вона сказала, що статус мого облікового запису ще не перевірений і що вона збирається переслати мою справу до відповідального сектору, а я чекатиму, поки справа буде вирішена. Увечері я знову зв'язався з чатом, і, на мій подив, оператор повідомив, що мій обліковий запис ще не підтверджено, і що в електронному листі, який я отримав, була 1 помилка. Я хотів знати, чи зможу я колись підтвердити обліковий запис і чи зможу я здійснити виведення.
Goodnight! I made the account at vulkan vegas and got a certain amount to withdraw. well, when submitting my documents for KYC verification, after a few days I received an email after contacting them via chat, informing them that my account was verified. I went there, trying to request the withdrawal of my credits, but it was still with "incomplete" status. I decided to contact the attendants again, so the attendant informed me that my account was not yet verified, but I replied that I had an error, as I had already received the account verification confirmation email. I sent the photo of the email to her, she went to look in the system and verified that my account was verified, and that my withdrawal request would be confirmed in a few hours or days, ok. Another day has passed and no change in the status of the withdrawal request. I contacted the attendant again, she again informed me that my account was not verified yet. but again I informed that it had been 2 days since I had received the verification email. she said that my account status was not yet verified and that she was going to forward my case to the responsible sector and that I would wait for the case to be resolved. In the evening I contacted the chat again, and to my surprise, the attendant informed me that my account was not yet verified and that the email I received was 1 error. I wanted to know if I will be able to have the account verified someday and if I will be able to carry out my withdrawal.
Boa noite! fiz a conta na vulkan vegas e consegui certa quantia para sacar. pois bem, ao enviar meus documentos para verificação KYC, após alguns dias recebi email depois de entrar em contato com eles pelo chat, informando que minha conta foi verificada. fui lá, tentar solicitar o saque dos meus créditos, porém ainda estava com status "incompleto". decidi entrar em contato novamente com os atendentes, sendo assim, a atendente me informou que minha conta ainda não estava verificada, porém respondi que tinha algum erro, pois já havia recebido o email de confirmação da verificação da conta. enviei a foto do email para ela, a mesma foi olhar no sistema e comprovou que minha conta estava verificada, e que meu pedido de levantamento estaria sendo confirmado em algumas horas ou dias, ok. mais um dia se passou e nada de alteração no status do pedido de levantamento. entrei novamente em contato com a atendente, a mesma novamente me informou que minha conta não estava verificada ainda. porem novamente informei que ja fazia 2 dias que eu tinha recebido o email de verificação. ela disse que o status da minha conta ainda não estava como verificado e que ia encaminhar meu caso para o setor responsavel e que eu aguardasse a resolução do caso. pela noite entrei em contato com o chat novamente, e para minha surpresa, o atendente me informou que minha conta ainda não estava verificada e que o email que recebi foi 1 erro. queria saber se vou conseguir ter a conta verificada algum dia e se conseguirei realizar meu levantamento.