Привіт, дуже шкода, що ти потрапив у таку незручну ситуацію. Дозвольте запитати, ви грали на бонус чи просто на реальні гроші? Чи назвали казино причину, чому вони хотіли закрити ваш рахунок?
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що це вина казино, і ви не зробили нічого поганого, я рекомендую вам подати скаргу, просто натисніть це посилання та відкрийте його тут: https://es.casino.guru/quejas
Як частину скарги, ось ще одне корисне посилання на посібник, який може бути вам корисним: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію, і докази, які ви маєте, обов’язково будуть оцінені.
Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться, і ви більше не матимете негативного досвіду. Чи можете ви повідомити нам, як розвивається ваша ситуація? Удачі поки що.
Hi, that's unfortunate that you got into such an uncomfortable situation. May I ask, did you play with the bonus or just with real money ? Did the casino give you a reason why they wanted to close your account ?
Anyway, if you think it is the casino's fault and you did nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://es.casino.guru/quejas
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Our team will try to help you solve your situation and the evidence you have will be definitely appreciated.
I hope your situation will be resolved and you will not have any more negative experiences. Do you think you could update us on how your situation is going ? Good luck for now.
Автоматичний переклад.