Хм ... схоже, вони намагаються звучати розумно і нахабно, але насправді вони просто грубі 😕 Щодо відповідей - чи відповідали вони конкретно вам, чи їх просто взяли за приклад з Trustpilot?
Hm...looks like they try to sound smart and cheeky, but in fact, they're just rude 😕 Regarding the replies - did they reply specifically to you or are they just taken as an example from Trustpilot?
Хтось може допомогти, ця компанія, пан Q, щойно вкрала мій виграш приблизно на 115 фунтів стерлінгів. Я грав по 20 пенсів за гру, коли раптом мої гроші зникли на моїх очах, коли я подивився на історію своїх ігор, останні 2 ігри були змінені на £ 60, який очистив мій обліковий запис, і квести, які мені ніхто не повертає.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Я впевнений, що якщо ви попросите їх переглянути вашу історію гри в цей слот, вони побачать, що ви грали лише на невеликі ставки, і це, мабуть, збій у грі. Повідомте про це на Trustpilot, там відповідають на всі повідомлення
I’m sure if you ask them to look at your playing history of that slot they will see you were only playing for small stakes and it must be a glitch in the game. Report it on Trustpilot they answer all posts in there
Хтось може допомогти, ця компанія, пан Q, щойно вкрала мій виграш приблизно на 115 фунтів стерлінгів. Я грав по 20 пенсів за гру, коли раптом мої гроші зникли на моїх очах, коли я подивився на історію своїх ігор, останні 2 ігри були змінені на £ 60, який очистив мій обліковий запис, і квести, які мені ніхто не повертає.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Привіт,
Я б сказав, що казино повинно мати можливість перевіряти вашу історію ігор і запитувати провайдера гри про те, що сталося. Деякі гравці випадково натиснули кнопку «максимальна ставка», і це призвело до очевидного результату — максимальна ставка була зроблена. Іноді так буває🙁. Будь ласка, ви впевнені, що це не так?
Однак найбільше мене хвилює той факт, що вас, здається, ігнорують.
Ви випадково зберегли якісь скріншоти?
Hello,
I would say that casino should be able to check your game history and alternatively asks the game provider about what has happened. Some players accidentally hit the "max bet" button and it resulted in the obvious outcome - that max bet was made. It sometimes happens 🙁. Are you sure that this is not the case, please?
The fact that you seem to be ignored concerns me the most, however.
Have you saved any screenshots by chance?
Привіт Радха,
дякую за ваші коментарі, я не можу зрозуміти, що мій екран став смішним, і коли він повернувся, гроші зникли, і коли я подивився, вони змінили суму, і що вони говорять про кнопку максимального значення, вона прямо з іншого боку ліворуч, також я зробив скріншот того, як це виглядає, коли ви змінюєте кріплення, вони думають, що я сліпий і дурний, я виграв приблизно 3 рази минулого тижня, і я думаю, що це був мотив.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
О, так, я відповів мені в п’ятницю, але сказав, що мені потрібно перейти до когось іншого, я чекав цілий вік, а потім нічого на вихідних. Крім того, я поставив неправильне ім’я користувача, це Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
Привіт Радха,
дякую за ваші коментарі, я не можу зрозуміти, що мій екран став смішним, і коли він повернувся, гроші зникли, і коли я подивився, вони змінили суму, і що вони говорять про кнопку максимального значення, вона прямо з іншого боку ліворуч, також я зробив скріншот того, як це виглядає, коли ви змінюєте кріплення, вони думають, що я сліпий і дурний, я виграв приблизно 3 рази минулого тижня, і я думаю, що це був мотив.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Привіт scoy911,
тому це також міг бути якийсь збій. Важко здогадатися. Я б не наважився припускати, що це могла бути якась помста, тому що ви вже виграли.
Тепер казино має перевірити цей ігровий сеанс у належного постачальника ігор і зробити певні висновки. Зазвичай це займає кілька тижнів і здається нормальним, що цю проблему буде розглядати спеціальна особа зі сторони казино. Просто намагайтеся бути на зв’язку з казино та час від часу нагадуйте про це.
Не соромтеся подати скаргу , якщо вважаєте, що вам потрібна допомога.
Я сподіваюся, що казино дізнається, що сталося, і розбереться.
Hi scoy911,
so it could have been some kind of glitch as well. It's hard to guess. I would not dare to speculate that this could have been some kind of revenge because you've already won.
The casino should now check this gaming session with the proper game provider and come up with some conclusions. This usually takes a few weeks and seems ok that this issue will be held by a special person from the casino's side. Just try to be in touch with the casino and remind yourself from time to time.
Feel free to submit a complaint, if you feel you need a helping hand.
I hope the casino finds out what happened and sorts it out.
О, так, я відповів мені в п’ятницю, але сказав, що мені потрібно перейти до когось іншого, я чекав цілий вік, а потім нічого на вихідних. Крім того, я поставив неправильне ім’я користувача, це Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
MrQ відповів мені на TA. Мені цікаво, чому вони не хочуть прийти сюди, вони сказали, що вони не можуть змінити суму, яку може змінити лише клієнт, тому вони також сказали, що їх немає на вихідних, але вони відповіли мені сьогодні вранці, сьогодні неділя, але коли це сталося, я не отримав відповідь до ранку понеділка.
Мене так розлютила відповідь, я сказав, що якщо ви не можете зробити це зі свого боку, то вам слід дізнатися, що сталося, оскільки мій екран став смішним, а коли він повернувся, моїх грошей уже не було.
Я збираюся завантажити те, що вони сказали, і, боюся, я дуже розлютився і сказав їм, що я про них думаю.
вони також сказали, що ставлять мій обліковий запис на обмеження, іншими словами mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Це типово для Mq, яку вони рекламують на радіо, кажучи, що справа не в виграші, а в захваті від гри ha😭 люди грають, щоб виграти або принаймні з надією виграти. Вони виглядають як велика гральна компанія Чарлі, але ваша історія лише доводить, що їм наплювати на клієнта та не пропонували вам жодної компенсації. Вони твердо вважають, що ви зробили великі ставки замість того, щоб визнати, що це їхня провина. Я б не дав їм жодної копійки. У їхній рекламі сказано, що приєднайтеся до Mrq і отримайте 20 безкоштовних обертань.
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
MrQ відповів мені на TA. Мені цікаво, чому вони не хочуть прийти сюди, вони сказали, що вони не можуть змінити суму, яку може змінити лише клієнт, тому вони також сказали, що їх немає на вихідних, але вони відповіли мені сьогодні вранці, сьогодні неділя, але коли це сталося, я не отримав відповідь до ранку понеділка.
Мене так розлютила відповідь, я сказав, що якщо ви не можете зробити це зі свого боку, то вам слід дізнатися, що сталося, оскільки мій екран став смішним, а коли він повернувся, моїх грошей уже не було.
Я збираюся завантажити те, що вони сказали, і, боюся, я дуже розлютився і сказав їм, що я про них думаю.
вони також сказали, що ставлять мій обліковий запис на обмеження, іншими словами mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Привіт scoy911.
Я думаю, що казино справді не може змінити вашу ставку, і я також вважаю, що це, мабуть, був якийсь збій, тому я припустив, що казино має спробувати знайти джерело проблеми та, можливо, спробувати зв’язатися з постачальником ігор.
Здається, цього не станеться.
Я розумію, що ви відчуваєте в даний момент, і погоджуюся з вашою відповіддю, на жаль, це вам не допоможе.
Цілком нормально, що казино не звертають увагу на будь-які технічні порушення, якщо ці проблеми призведуть до виграшу, але це зовсім навпаки.
Як зауважив nigeljc, простий погляд на нашу історію ігор може показати, чи є ці вищі ставки винятком чи ні. Насмілюсь сказати, що набагато краще повернути вам ці ставки та дозволити вам відчути себе клієнтом, до якого добре ставляться, який, швидше за все, зробить депозит пізніше, а не обговорювати рівень вашої «залежності» на основі чистих збитків.
Я не впевнений, що це зможе вам допомогти, але все ж не соромтеся подати скаргу .
Hello scoy911.
I think that the casino truly can't change your bet and I also believe that it must have been some kind of glitch, so I presumed that the casino should try to find the source of the problem and maybe try to contact the game provider.
It seems that this is not going to happen.
I can understand how you must feel at the moment and I agree with your answer, sadly it won't help you.
It's quite normal that casinos don't reflect on any technical irregularities in case those issues lead to a win, but this is quite an opposite matter.
As nigeljc noted, a simple look at our gaming history can show whether those higher bets are an exception or not. I dare to say that it is much better to give you back those stakes and let you feel like a well-treated customer who will most probably deposit later, rather than discuss your level of "addiction" based on net loss.
I'm not sure it will be able to help you, but still, feel free to submit a complaint.
Це типово для Mq, яку вони рекламують на радіо, кажучи, що справа не в виграші, а в захваті від гри ha😭 люди грають, щоб виграти або принаймні з надією виграти. Вони виглядають як велика гральна компанія Чарлі, але ваша історія лише доводить, що їм наплювати на клієнта та не пропонували вам жодної компенсації. Вони твердо вважають, що ви зробили великі ставки замість того, щоб визнати, що це їхня провина. Я б не дав їм жодної копійки. У їхній рекламі сказано, що приєднайтеся до Mrq і отримайте 20 безкоштовних обертань.
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
Дякую всім за ваші коментарі. Я дивився там щодня, лише якщо вони змінили думку, і лише 10 хвилин тому на моєму рахунку з’явилося 30,00 фунтів стерлінгів, я не знаю, що це за, можливо, ще 30 фунтів стерлінгів від TA, я збираюся отримати Подивіться, найгірше те, що мені сподобався сайт MrQ більше, ніж усі інші, їхнє ставлення до клієнтів жахливе, і я сказав їм, що вони можуть робити зі своїми обмеженнями.
Я просто хотів би подякувати за підтримку, яку ви мені надали, дуже важливо просто знати, що хтось слухає.
Thank you everyone for your comments, Ive been looking on there everyday just incase they had a change of heart and just 10 min ago £30.00 has appeared on my account , not sure what its for maybe another £30 from T.A. I’m gonna have a look, the worse thing is i liked MrQ site better then all the others, their attitude towards their customers is terrible and i told them what they can do with their restrictions.
id just like to say thank you for the support you have given me, it makes a lot of difference just knowing somebody’s listening.
Привіт scoy911.
Вибач, завжди прикро, коли втрачаєш те, що тобі подобається. Я хотів би вірити, що незабаром ви знайдете хороше казино з кращим обслуговуванням клієнтів і справедливим підходом. 🤞
Ми завжди тут, щоб вислухати або допомогти, якщо є спосіб, тому було б добре, якби ви час від часу відвідували нас і повідомляли нам, де ви граєте, і, що важливіше, як вам це подобається.
Можливо, ви можете переглянути наш літній конкурс , присвячений улюбленим казино, щоб отримати свіжі поради. 🙂.
Не соромтеся також змагатися!
Гарного дня.
Hello scoy911.
I'm sorry, it's always sad if you lose something you like. I'd like to believe that you will soon find a good casino with better customer care and a fair approach. 🤞
We are always here to listen or help if there is a way, so it would be nice if you could visit us from time to time and let us know where you play and more importantly how you like it.
Maybe you can browse through our summer competition focused on favorite casinos, to get some fresh tips. 🙂.
Feel free to compete as well!
Have a wonderful day.
Привіт,
це звучить набагато краще, здається, що з боку казино було докладено певних зусиль. Спочатку я думав, що кнопка максимальної ставки може бути причиною цієї проблеми, однак ми можемо лише здогадуватися.
Hello,
this sounds much better, seems like some efforts were made on the casino's side. I originally thought that the max bet button may be the cause of this problem, however, we can only guess.
Я опублікував власну тему про цих хлопців. Я не знаю, чому вони думають, що можуть утримати 800 фунтів стерлінгів, які вони мені винні, але вони знову попросили документи і тепер вони, очевидно, їх перевіряють.
Я думаю, що вони намагаються обдурити клієнтів, тому що правила UKGC коштують їм багатьох великих гравців. Я не прийму цього, я піду до кінця.
I’ve posted my own thread about these guys. I don’t know why they think they can withhold £800 they owe me but they requested documents again and now they are apparently checking them.
I think they try to rip off customers because the UKGC rules cost them a lot of big players. I won’t be accepting this, I’ll go all the way.
Я просто хочу сказати, що всю актуальну інформацію щодо вашої скарги можна знайти тут . Якщо іншим цікаво знати.
Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші!
I just want to say that all relevant info concerning your complaint can be found here. In case others are interested to know.
I hope you'll get the money soon!
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.