ФорумКазиноВибір в казино nordiscasino

Вибір в казино nordiscasino

1 рік тому від rezekfrantisekk
|
1491 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, в казино неможливо вивести гроші. Не виходьте на зв'язок, не пишу. Всі документи відправив більше тижня тому. Чотири дні тому джентльмен написав мені на whatsAp, що він буде працювати, але нічого. Ви можете мені допомогти? Дякую, я не можу подати заявку. Він не хоче приймати мою електронну пошту

Автоматичний переклад.
rezekfrantisekk
1 рік тому

Казино нордіс

Автоматичний переклад.
rezekfrantisekk
1 рік тому

Хороший день,

Я розумію, що це неприємно, і я, ймовірно, не зроблю вас дуже щасливими, але у випадку, коли мається на увазі перевірка облікового запису, ми даємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та здійснення платежу.

Якщо ви подасте скаргу, ми почекаємо ці 14 днів, перш ніж залучитися, тому я вважаю, що було б розумно почекати трохи довше.

Чи можете ви додати, яку заявку не можна подати? Для роз’яснення не соромтеся опублікувати знімок екрана повідомлення про помилку, якщо воно відображається.

Дякую.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого