ФорумКазиноVbet Casino - загальне обговорення

Vbet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
2692 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Нечесний, аматорський, посередній веб-сайт, найгірша служба підтримки у світі!


Службова служба нічого не знає! Вони не знають про базове та мінімальне функціонування веб-сайту, на якому вони працюють


Вони не мають доступу ні до чого. Вони нічого не перевіряють. Вони не перенаправляють замовлення клієнта в правильний сектор. Ігноруйте користувача. Вони просто відповідають на ті самі речі, як роботи, відповіді, які не мають нічого спільного з тим, що говорить клієнт


На мій обліковий запис явно встановлено певне обмеження прибутків. На деяких ринках і іграх я можу поставити лише 0,30 0,20 0,15, а на інших, залежно від коефіцієнта, я можу поставити близько 1,00


Абсурд! Інші клієнти зазвичай можуть поставити кілька тисяч, навіть 10 000


Я звертаюся в службу підтримки з цього приводу, щоб попросити їх зняти це обмеження на мої виграші, щоб я міг ставити однаково високі ставки на всіх клієнтів, а некомпетентні, безвідповідальні, нечесні спонсори відповідають, що в моєму обліковому записі немає проблем, що все є нормально, спробувати інші ігри, в інший час, і, очевидно, я це вже зробив, я спробував це, я намагався грати на сайті місяцями, але там немає ні гри, ні ринку, ні варіантів ставок, де можна грати більше 1.00


Звичайно, зрозуміло, що це обмеження на моєму рахунку. Некомпетентні працівники служби підтримки не мають найменшої кількості розуму, щоб надіслати справу до технічної області, яка фактично має доступ, щоб змінити її та вирішити проблему. Вони з чату просто не мають доступу ні до чого, вони не спостерігають нічого поганого з обліковим записом (з обмеженим і невеликим доступом, який у них є, додається до відсутності інтелекту) і вони відповідають, що немає проблем з обліковим записом, шукати інші ринки для гри


Якби не було проблем, як то кажуть, я міг би нормально грати, як усі клієнти. Якщо я зв’язався зі службою підтримки, повідомляючи, що я не можу грати більше, ніж 1.00, очевидно, що це відбувається


Я пропоную власний пароль, щоб вони могли отримати доступ до мого облікового запису та на практиці побачити на власні очі, про що я говорю. Я пропоную те саме адміністратору Casino Guru, щоб вони також бачили, про що я говорю


Підтримка VBet найгірша у світі! Люди служби підтримки в чаті та електронною поштою, на імена ІЗАБЕЛА, МІЛА, ЕЛЛА, РОНАЛЬДО, ВЕЛЛІНГТОН, МІРАНДА ТА РІЧАРД, посередні, не мають мінімального та базового інтелекту, нечесні, безвідповідальні, некомпетентні. Це справжня концепція непотрібних людей, які не можуть працювати в службі підтримки клієнтів. Вони помиляються і вважають, що мають рацію у своїй відповіді. Ви можете довести те, що ви говорите, що вони неправі, а вони все одно наполягають на своїй правоті


Це як ти намагаєшся щось пояснити 5-річній дитині. Щось очевидне. Наприклад: ти намагаєшся пояснити, що «1 + 1 — це не 3», а вони раз за разом, як роботи, відповідають, що «кит — не риба». Просто це. Ти кажеш одне, а вони відповідають інше, що не має нічого спільного з тим, що ти сказав. І найгірше: вони повторюють це, ніби це пов’язано з тим, що ви сказали. Ви наполягаєте, що говорите не про кита, тисячу разів благаєте, щоб вони передали вас супервайзеру, комусь із широким доступом до системи, комусь, хто справді зрозуміє, що ви говорите, і вони просто отримують такі ж відповіді, як і всі інші. це нормально

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fabferreira
1 рік тому

Привіт,

це ще одна «дивовижна» проблема, і мені здається, що замість того, щоб пропонувати казино свій пароль, вам слід записати відео.

Запишіть, як ви граєте в кілька ігор і що ставки обмежені, це повинно допомогти службі підтримки краще зрозуміти. Або, принаймні, я на це сподіваюся.

Що ти думаєш про це?

Згідно з нашою інформацією, це казино недоступне для гравців з Бразилії . Чи можу я знати, яку країну проживання ви використали для реєстрації?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не могу сделать вывод вторые сутки,предоставил все выписки .просто издевательство!!!!

7 міс. тому

Куда жаловаться подскажите


habibpzxpt
7 міс. тому

Гей, я бачу, що у тебе проблеми в казино. Це перевірка чи щось інше? Ви сказали, що днями не отримали відповіді. Будь ласка, розкажіть мені більше про те, що відбувається, щоб я знав, як вам допомогти. У деяких випадках ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу, і це пов’язано зі зняттям коштів і підтвердженням рахунку, тому я запитую.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого