2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Нечесний, аматорський, посередній веб-сайт, найгірша служба підтримки у світі!
Службова служба нічого не знає! Вони не знають про базове та мінімальне функціонування веб-сайту, на якому вони працюють
Вони не мають доступу ні до чого. Вони нічого не перевіряють. Вони не перенаправляють замовлення клієнта в правильний сектор. Ігноруйте користувача. Вони просто відповідають на ті самі речі, як роботи, відповіді, які не мають нічого спільного з тим, що говорить клієнт
На мій обліковий запис явно встановлено певне обмеження прибутків. На деяких ринках і іграх я можу поставити лише 0,30 0,20 0,15, а на інших, залежно від коефіцієнта, я можу поставити близько 1,00
Абсурд! Інші клієнти зазвичай можуть поставити кілька тисяч, навіть 10 000
Я звертаюся в службу підтримки з цього приводу, щоб попросити їх зняти це обмеження на мої виграші, щоб я міг ставити однаково високі ставки на всіх клієнтів, а некомпетентні, безвідповідальні, нечесні спонсори відповідають, що в моєму обліковому записі немає проблем, що все є нормально, спробувати інші ігри, в інший час, і, очевидно, я це вже зробив, я спробував це, я намагався грати на сайті місяцями, але там немає ні гри, ні ринку, ні варіантів ставок, де можна грати більше 1.00
Звичайно, зрозуміло, що це обмеження на моєму рахунку. Некомпетентні працівники служби підтримки не мають найменшої кількості розуму, щоб надіслати справу до технічної області, яка фактично має доступ, щоб змінити її та вирішити проблему. Вони з чату просто не мають доступу ні до чого, вони не спостерігають нічого поганого з обліковим записом (з обмеженим і невеликим доступом, який у них є, додається до відсутності інтелекту) і вони відповідають, що немає проблем з обліковим записом, шукати інші ринки для гри
Якби не було проблем, як то кажуть, я міг би нормально грати, як усі клієнти. Якщо я зв’язався зі службою підтримки, повідомляючи, що я не можу грати більше, ніж 1.00, очевидно, що це відбувається
Я пропоную власний пароль, щоб вони могли отримати доступ до мого облікового запису та на практиці побачити на власні очі, про що я говорю. Я пропоную те саме адміністратору Casino Guru, щоб вони також бачили, про що я говорю
Підтримка VBet найгірша у світі! Люди служби підтримки в чаті та електронною поштою, на імена ІЗАБЕЛА, МІЛА, ЕЛЛА, РОНАЛЬДО, ВЕЛЛІНГТОН, МІРАНДА ТА РІЧАРД, посередні, не мають мінімального та базового інтелекту, нечесні, безвідповідальні, некомпетентні. Це справжня концепція непотрібних людей, які не можуть працювати в службі підтримки клієнтів. Вони помиляються і вважають, що мають рацію у своїй відповіді. Ви можете довести те, що ви говорите, що вони неправі, а вони все одно наполягають на своїй правоті
Це як ти намагаєшся щось пояснити 5-річній дитині. Щось очевидне. Наприклад: ти намагаєшся пояснити, що «1 + 1 — це не 3», а вони раз за разом, як роботи, відповідають, що «кит — не риба». Просто це. Ти кажеш одне, а вони відповідають інше, що не має нічого спільного з тим, що ти сказав. І найгірше: вони повторюють це, ніби це пов’язано з тим, що ви сказали. Ви наполягаєте, що говорите не про кита, тисячу разів благаєте, щоб вони передали вас супервайзеру, комусь із широким доступом до системи, комусь, хто справді зрозуміє, що ви говорите, і вони просто отримують такі ж відповіді, як і всі інші. це нормально
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Dishonest, amateur, mediocre website, the worst support in the world!
Support attendants know nothing! They are unaware of the basic and minimal functioning of the website where they work
They don't have access to anything. They don't check anything. They do not forward the customer's order to the correct sector. Ignore the user. They just answer the same things, like robots, answers that have nothing to do with what the customer says
My account is clearly under some sort of cap on earnings. In some markets and games, I can only bet 0.30 0.20 0.15, and in others, depending on the odd, I can bet close to 1.00
Absurd! Other customers can usually bet several thousand, even 10,000
I contact support about this, to ask them to remove this restriction on my winnings, so that I can bet equally high stakes on all customers, and the incompetent, irresponsible, dishonest supporters respond that there is no problem on my account, that everything is normal, to try other games, at other times, and obviously I've already done that, I've tried that, I've been trying to play on the site for months and there's no game, no market, no betting option, where you can play more than 1.00
Of course, it's clear that it's a limit on my account. The incompetent support attendants do not have the least amount of intelligence possible to send the case to the technical area that actually has access to modify it and resolve the issue. They from the chat simply do not have access to anything, they do not observe anything wrong with the account (with the limited and small access they have, added to the lack of intelligence) and they answer that there is no problem with the account, to look for other markets to play
If there was no problem as they say, I would be able to play normally like all customers. If I am in contact with support informing that I am not able to play more than 1.00, it is obvious that this is happening
I offer my own password for them to access my account and see with their own eyes what I'm talking about, in practice. I offer the same to the Casino Guru admin here so they also see what I'm talking about
VBet support is the worst in the world! Chat support and email support people, named ISABELA, MILA, ELLA, RONALDO, WELLINGTON, MIRANDA AND RICHARD, are mediocre, do not have the minimum and basic intelligence, dishonest, irresponsible, incompetent. They are the true concept of useless people and without capacity to work in a customer support service. They are wrong and believe they are right in what they answer. You can prove what you say they're wrong, and they still insist they're right
It's like you're trying to explain something to a 5 year old. Something obvious. For example: you try to explain that "1 + 1 is not 3", and they repeatedly answer like robots that "whale is not a fish". Simply this. You say one thing and they answer something else that has nothing to do with what you said. And the worst: they repeat this, as if it were related to what you said. You insist you're not talking about a whale, beg a thousand times for them to pass you on to a supervisor, someone with extensive access to the system, someone who would actually understand what you're saying, and they just keep getting the same answers as everyone else. it's normal
VBET LATAM (BETCONSTRUCT): Site desonesto, amador, medíocre, o pior suporte do mundo!
Atendentes do suporte não sabem nada! Desconhecem o funcionamento básico e mínimo sobre o próprio site onde trabalham
Não possuem acesso a nada. Não verificam nada. Não encaminham o pedido do cliente para o setor correto. Ignoram o usuário. Só respondem as mesmas coisas, como robôs, respostas que não tem nenhuma relação com o que o cliente fala
Minha conta está claramente com algum tipo de limite nos ganhos. Em alguns mercados e jogos, consigo apostar apenas 0,30 0,20 0,15, e em outros, dependendo da odd, consigo apostar próximo de 1,00
Um absurdo! Outros clientes conseguem normalmente apostar vários milhares, até mesmo 10,000
Eu entro em contato com o suporte para falar sobre isso, para pedir que removam essa restrição nos meus ganhos, para que eu possa apostar valores altos igualmente todos os clientes, e os incompetentes, irresponsáveis e desonestos atendentes do suporte respondem que não há nenhum problema na minha conta, que tudo está normal, para tentar outros jogos, em outros horários, sendo que obviamente eu já fiz isso, já tentei isso, há meses tento jogar no site e não há nenhum jogo, nenhum mercado, nenhuma opção de aposta, onde consiga jogar mais que 1,00
Obviamente, está claro que é um limite em minha conta. Os incompetentes atendentes do suporte não tem o mínimo de inteligência possível para enviar o caso para a área técnica que realmente tem acesso a modificar isso e resolver a questão. Eles do chat simplesmente não possuem acesso a nada, não observam nada de errado na conta (com o acesso limitado e pequeno que eles têm, somado a falta de inteligência) e respondem que não há problema na conta, pra procurar outros mercados para jogar
Se não houvesse problema nenhuma como eles dizem, eu estaria conseguindo jogar normalmente como todos os clientes. Se eu estou em contato com o suporte informando que não estou conseguindo jogar mais que 1,00, é óbvio que isto está ocorrendo
Eu ofereço minha própria senha para eles mesmos acessarem minha conta e verem com os próprios olhos o que estou falando, na prática. Eu ofereço o mesmo para o admin do Casino Guru aqui, para que também vejam o que estou falando
O suporte do VBet é o pior do mundo! Pessoas do suporte por chat e suporte por email, com nomes ISABELA, MILA, ELLA, RONALDO, WELLINGTON, MIRANDA E RICHARD, são medíocres, não possuem o mínimo e o básico de inteligência, desonestos, irresponsáveis, incompetentes. São o verdadeiro conceito de pessoas inúteis e sem capacidade de trabalhar num serviço de suporte ao cliente. Estão errados e acreditam estarem certos no que respondem. Você consegue provar o que você diz e que eles estão errados, e eles ainda insistem que eles estão certos
É como se você estivesse tentando explicar algo para uma criança de 5 anos de idade. Algo óbvio. Por exemplo: você tentar explicar que "1 + 1 não é 3", e eles responderem repetidamente como robôs que "baleia não é um peixe". Simplesmente isto. Você falar uma coisa e eles responderem outra que não tem nenhuma relação com o que você disse. E o pior: eles repetem isto, como se tivesse sim relação com o que você disse. Você insiste que não está falando de baleia, implora mil vezes para que eles te repassem pra um supervisor, alguém com acesso amplo ao sistema, alguém que de fato entenderia o que você está dizendo, e eles simplesmente continuam a responder as mesmas respostas que tudo está normal
Привіт,
це ще одна «дивовижна» проблема, і мені здається, що замість того, щоб пропонувати казино свій пароль, вам слід записати відео.
Запишіть, як ви граєте в кілька ігор і що ставки обмежені, це повинно допомогти службі підтримки краще зрозуміти. Або, принаймні, я на це сподіваюся.
Що ти думаєш про це?
Згідно з нашою інформацією, це казино недоступне для гравців з Бразилії . Чи можу я знати, яку країну проживання ви використали для реєстрації?
Hello there,
this is another "amazing" issue and to me, it seems that rather than proposing the casino your password, you should record a video instead.
Record how you play several games, and that the bets are limited, that should help the support understand better. Or at least I hope so.
What do you think about that?
According to our infrmation, this casino is not available for players from Brazil, may I know which country of residence you used for registration, please?
Другий день не можу зробити висновок, я надала всі виписки. Це просто знущання!!!!
I can’t draw a conclusion for the second day, I provided all the extracts. It’s just a mockery!!!!
Не могу сделать вывод вторые сутки,предоставил все выписки .просто издевательство!!!!
Гей, я бачу, що у тебе проблеми в казино. Це перевірка чи щось інше? Ви сказали, що днями не отримали відповіді. Будь ласка, розкажіть мені більше про те, що відбувається, щоб я знав, як вам допомогти. У деяких випадках ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу, і це пов’язано зі зняттям коштів і підтвердженням рахунку, тому я запитую.
Буду чекати відповіді.
Hey, I see you're having problems at the casino. Is it verification or something else ? You say you didn't get a reply the other day, please tell me more about what's going on so I know how to help you. In some cases we give casinos 14 days to resolve the process and this is related to withdrawals and account verification, so that's why I'm asking.
I will wait for the answer.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.