10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Tipbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я вирішив припинити використання Tipbet і хотів зняти залишок. минули місяці, і все ще очікується. Їхній чат ніколи не відповідає, і те саме з електронною поштою..Чи щось не так із цією компанією?
Hi, I decided to stop using tipbet and wanted to withdraw the remaining balance. its been months now and still pending. Their chat never replies and same with email..is there something wrong with this company?
Привіт, це точно неприємно. Чи можу я знати, як довго ви чекали на зняття коштів? Коли саме ви його ввели? Чи був у вас підтверджений рахунок у казино?
Однак ми бачили, що ви вже подали скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Не соромтеся оновлювати його та відповідати на запитання, які вам поставила Петронела.
Чи буде це можливо?
Hi, so it's certainly not pleasant. May I know how long you've been waiting for the withdrawal ? When exactly did you enter it ? Did you have a verified account with the casino ?
However, I saw that you've already opened a complaint and our team will try to help you. Feel free to update it and answer the questions that Petronela asked you.
Will that be possible ?
Привіт... минуло більше чи майже 2 місяці, як я подав запит на відкликання. після першої спроби я вирішив скасувати його, і кошти повернулися на рахунок. Я також отримав електронний лист про те, що зняття було скасовано. Потім я знову вилучив і кілька разів зв’язався з ними, але так і не відповів, і вилучення все ще очікує
Hi...its been more or almost 2 months now that i requested my withdrawal. after the first try i decided to cancel it and funds went back into account.I also received an email that the withdrawal was cancelled. Then i done again the withdarwal and contacted them several times but never replied and teh withdrawal is still pending
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.