ГоловнаФорумКазиноTikiTaka Casino - загальне обговорення

TikiTaka Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Karen1234567890
|
10 726 переглядів 162 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Romi

Вони коли-небудь відповідають вам, коли ви з ними звертаєтесь? Чат у прямому ефірі швидкий, але я думаю, що ШІ не відповідає на електронні листи.

Автоматичний переклад.
Anonymized825

На жаль, як ви бачитетут , у нас зараз багато скарг на це казино, і казино не дуже реагує. Я просто сподіваюся, що ситуація скоро зміниться і вони їх усі вирішать.

Інакше їхній індекс безпеки, який і без того досить низький, тоді впаде ще нижче. 🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
Romi

Немає проблем, коли ви дивитесь на інші сайти, здається, що вони обробляють виведення, але будь-яке від 6 до 10 робочих днів. Дуже повільно, але поки це повертається, це не має значення. Моя лише низька вартість £270, £110 прибутку. Я думаю, що деякі з них набагато вище, ніж в Інтернеті.

Автоматичний переклад.
Anonymized825

Правильно, у них штучний інтелект, і відповіді завжди однакові. Герерік... Вони нічого не вирішують.


Я б двічі подумав, перш ніж грати тут. Це казино з хорошою пропозицією, але воно дуже, дуже непрозоре. Це казино виглядає шахрайським...

Автоматичний переклад.
Cule21

Погодьтеся, я не брав бонусів, тож сподіваюся, що це допоможе під час виплати. Важко сказати, чи хтось дійсно отримує виплати, оскільки деякі стверджують, що вони це зробили, але інші або скасували зняття коштів та грали до нуля, або нічого не оновлювали.

Автоматичний переклад.

Вони знову відкрили мій рахунок без мого запиту... Мені знадобилося багато часу, щоб закрити його, а тепер я бачу, що вони знову відкрили його для вас. (Як я вже сказав, вони шахраї.) Вони нічого не дотримуються і просто хочуть, щоб люди безконтрольно грали в азартні ігри... немає відповідальних ігор чи правил. Їм все підійде...

Автоматичний переклад.

Вся затримка з виведенням, можливість скасувати зняття робиться для того, щоб змусити людей скасувати і розірвати лоток.

Автоматичний переклад.
Anonymized825

Безумовно, це дуже погана практика. Це зроблено для того, щоб клієнти не отримували гроші і в кінцевому підсумку програвали все... Це казино без принципів і законів. Тут дуже небезпечно грати. Це має бути оприлюднено... але я не знаю, чи готовий Гуру Казино зробити щось проти них.



Автоматичний переклад.

Вони знову відкрили мій рахунок без мого запиту... Мені знадобилося багато часу, щоб закрити його, а тепер я бачу, що вони знову відкрили його для вас. (Як я вже сказав, вони шахраї.) Вони нічого не дотримуються і просто хочуть, щоб люди безконтрольно грали в азартні ігри... немає відповідальних ігор чи правил. Їм все підійде...

Автоматичний переклад.

Мені шкода, що вони так зробили з тобою.

Чи можу я запитати, чи випадково рахунок був закритий через проблеми з азартними іграми?

Якщо так, вони ні в якому разі не повинні знову відкрити його для вас.

Є спосіб, яким ви можете заблокувати себе на їхньому сайті, попросивши когось із ваших близьких, кому ви можете довіряти, встановити новий пароль для свого сайту та ніколи не повідомляти вам, який він був.

Можливо, ви могли б це спробувати?

Автоматичний переклад.

Вся затримка з виведенням, можливість скасувати зняття робиться для того, щоб змусити людей скасувати і розірвати лоток.

Автоматичний переклад.

Якщо ви вважаєте, що наша команда може спробувати допомогти, не соромтеся подати скаргу тут.

Сподіваюся, ми зможемо зв’язатися з казино щодо вашого виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Romi

Це допомогло б, але минуло лише 4 дні

Автоматичний переклад.
Anonymized825

Я знаю, що ви сказали, що зачекайте 14 днів, тож це буде все, і подивіться, що буде, я не сподіваюся, оскільки вони ще навіть не запитували перевірку.

Автоматичний переклад.
Anonymized825

Так, ми не можемо втрутитися раніше 14-денного терміну. Це правильно.

Тоді давайте трохи почекаємо і побачимо, як воно буде.

Однак намагайтеся не впадати в негативні думки.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, це не кінець світу, якщо це займе деякий час/не з’явиться. Завжди можна побачити, що скаже банк, якщо вони не надішлють його, сподіваючись, що вони це зроблять, або вони можуть відповісти вам, хлопці.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, його закрили, тому що я багато програвав і не контролював гру... тепер знову відкрили, і я знову програв... Не знаю, чи можна скаржитися.


Проблема в тому, що вони не відповідають на мої електронні листи, а агенти чату — це боти... які використовують штучний інтелект і пропонують лише загальні відповіді.

Автоматичний переклад.

Когось просили підтвердити? Зазвичай, як тільки ви знімаєте гроші на будь-якому веб-сайті, вони просять про це, але на цьому немає нічого дивного.

Автоматичний переклад.

Так, це не кінець світу, якщо це займе деякий час/не з’явиться. Завжди можна побачити, що скаже банк, якщо вони не надішлють його, сподіваючись, що вони це зроблять, або вони можуть відповісти вам, хлопці.

Автоматичний переклад.

Тоді почекаємо і побачимо. Ми тут, завжди.

Автоматичний переклад.

Так, його закрили, тому що я багато програвав і не контролював гру... тепер знову відкрили, і я знову програв... Не знаю, чи можна скаржитися.


Проблема в тому, що вони не відповідають на мої електронні листи, а агенти чату — це боти... які використовують штучний інтелект і пропонують лише загальні відповіді.

Автоматичний переклад.

Я це розумію, але дуже важливо дуже чітко вказати їм причину та написати, що причиною є проблеми з азартними іграми.

Якщо ви це зробили, ми можемо допомогти вам повернути ваші депозити.

Інакше, на жаль, це буде неможливо, тому що казино має бути проінформовано про проблему азартних ігор, щоб вони могли діяти відповідно.

Автоматичний переклад.

Когось просили підтвердити? Зазвичай, як тільки ви знімаєте гроші на будь-якому веб-сайті, вони просять про це, але на цьому немає нічого дивного.

Автоматичний переклад.

Не дивно, що не всі онлайн-казино вимагають перевірки.

Тож, сподіваюся, вони продовжать вилучення, все добре. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Гаразд, яка інформація вам потрібна? І як мені його тобі доставити? Мені надіслано електронні листи та скріншоти.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого