ГоловнаФорумКазиноTikiTaka Casino - загальне обговорення

TikiTaka Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Karen1234567890
|
10 727 переглядів 162 відповідей |
|
1...4 5 6...9
sakissak74

Тоді, якщо нічого не вирішено, ви можетеподати скаргу тут, за цим посиланням . ⬅️

Я сподіваюся, що наша команда зможе щось зробити з цією ситуацією.

Звичайно, якщо ви хочете знати, чого очікувати від усього процесу подання скарги, просто натисніть цей посібник, і ви знайдете все, що вам потрібно – Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Також не соромтеся повідомляти мені про щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

file Це казино все ще надсилає спам, і немає можливості вийти зі списку розсилки. Я кілька разів просив закрити рахунок назавжди. Вони надсилають електронні листи з бонусом 5e або 20 безкоштовними обертаннями. Коли я намагаюся ввійти, з’являється повідомлення «ваш обліковий запис розглядається», але вони не закривають обліковий запис назавжди, а продовжують розсилати спам. Якщо вас якимось чином видалять зі списку, люди в цьому казино знову додадуть вас до списку. Зараз має бути закон на рівні ЄС для цих сміттєвих казино.

Автоматичний переклад.
mcclane2020

Чи не можна заблокувати його в налаштуваннях електронної пошти? Це має бути корисним, якщо ви не хочете нічого отримувати від них.

Крім того, коли справа доходить до закриття облікового запису, більшість казино припиняють надсилати всі рекламні акції лише тоді, коли причиною закриття облікового запису є залежність від азартних ігор. Це тому, що вони завжди хочуть заманити клієнтів назад інакше. 🤷‍♀️

Я знаю, що це не зовсім добре, особливо якщо гравець більше не хоче там грати, але це його бізнес-стратегія.

Автоматичний переклад.

Я двічі зняв 500 фунтів стерлінгів, вони двічі скасували на мені Я скористався своєю карткою, потім використав за допомогою переказу, тож тепер я чекаю, поки вони надійдуть до мого банку, але я хвилююся, що не отримаю їх. Мені доведеться чекати до вівторка та середи, і я думаю, що її можуть знову скасувати

Автоматичний переклад.
Romi

Ці сміттєві казино насправді не закривають ваш обліковий запис. Коли ви намагаєтесь увійти після того, як вони повідомляють, що ваш обліковий запис закрито, ви отримуєте текст «ваш обліковий запис розглядається», а спам електронною поштою продовжується.

Тепер я почав спрямовувати повідомлення від цих спам-казино безпосередньо до папки спаму.

Легше потрапити туди, якщо ви не відвідуєте казино, які мають цей бонус Grap, усі вони дратують вас своїм спамом.

Автоматичний переклад.

Привіт, шахрайство в казино. Мабуть, я втратив близько 6000 євро за 5 місяців. Коли я спробував зняти гроші, через деякий час гроші повернулися на рахунок, готовий до гри. Я також мав доступ до VIP-менеджера, який пропонував мені персоналізовані рекламні акції щодо депозиту, але коли я їх вимагав, вони не були надані. Управління чатом було жалюгідним. Відповіді були як у робота.


Крім усього цього, лікування мафіозне. Нещодавно мені зателефонували і представили себе як мій VIP-менеджер. Вони вибачилися і запропонували підвищення. Через кілька днів я зателефонував на номер, який зберіг, і той, хто відповів, сказав, що не знає того, про кого я запитував... Коротше кажучи, за цим гральним домом, як то кажуть, коїться щось підозріле.


Мене вкрали приблизно 500 євро в рамках рекламних акцій, які мені не підійшли, і я, ймовірно, втратив ще 2000 євро, тому що не міг зняти гроші.

Вони майже не відповідають на електронні листи, принаймні в моєму випадку.


Що стосується азартних ігор, то в моїй історії були найгірші виграшні серії. У блекджеку я маю зареєстровану та задокументовану серію, під час якої з 200 роздач компанія виграла 173 рази, а я виграв лише 27. У рулетці, граючи понад 50% розкладки на кожній кулі, я пройшов понад 15 куль, не вигравши нічого. Загалом, такі смуги досить поширені на цьому сайті, тому я б двічі подумав, перш ніж спробувати...


Це фальшиве казино, яке не має ліцензії та має за собою щось дуже темне.


Я хочу вимагати від них 1000 євро за все, що я спричинив, але мені потрібно знати, як це зробити. Вони не відповідають на електронні листи.

Автоматичний переклад.

Я двічі зняв 500 фунтів стерлінгів, вони двічі скасували на мені Я скористався своєю карткою, потім використав за допомогою переказу, тож тепер я чекаю, поки вони надійдуть до мого банку, але я хвилююся, що не отримаю їх. Мені доведеться чекати до вівторка та середи, і я думаю, що її можуть знову скасувати

Автоматичний переклад.

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається?

Автоматичний переклад.

Ці сміттєві казино насправді не закривають ваш обліковий запис. Коли ви намагаєтесь увійти після того, як вони повідомляють, що ваш обліковий запис закрито, ви отримуєте текст «ваш обліковий запис розглядається», а спам електронною поштою продовжується.

Тепер я почав спрямовувати повідомлення від цих спам-казино безпосередньо до папки спаму.

Легше потрапити туди, якщо ви не відвідуєте казино, які мають цей бонус Grap, усі вони дратують вас своїм спамом.

Автоматичний переклад.

Принаймні ви перенаправили аіли. Добре на тобі.

Це, мабуть, справді дратує.

Автоматичний переклад.

Привіт, шахрайство в казино. Мабуть, я втратив близько 6000 євро за 5 місяців. Коли я спробував зняти гроші, через деякий час гроші повернулися на рахунок, готовий до гри. Я також мав доступ до VIP-менеджера, який пропонував мені персоналізовані рекламні акції щодо депозиту, але коли я їх вимагав, вони не були надані. Управління чатом було жалюгідним. Відповіді були як у робота.


Крім усього цього, лікування мафіозне. Нещодавно мені зателефонували і представили себе як мій VIP-менеджер. Вони вибачилися і запропонували підвищення. Через кілька днів я зателефонував на номер, який зберіг, і той, хто відповів, сказав, що не знає того, про кого я запитував... Коротше кажучи, за цим гральним домом, як то кажуть, коїться щось підозріле.


Мене вкрали приблизно 500 євро в рамках рекламних акцій, які мені не підійшли, і я, ймовірно, втратив ще 2000 євро, тому що не міг зняти гроші.

Вони майже не відповідають на електронні листи, принаймні в моєму випадку.


Що стосується азартних ігор, то в моїй історії були найгірші виграшні серії. У блекджеку я маю зареєстровану та задокументовану серію, під час якої з 200 роздач компанія виграла 173 рази, а я виграв лише 27. У рулетці, граючи понад 50% розкладки на кожній кулі, я пройшов понад 15 куль, не вигравши нічого. Загалом, такі смуги досить поширені на цьому сайті, тому я б двічі подумав, перш ніж спробувати...


Це фальшиве казино, яке не має ліцензії та має за собою щось дуже темне.


Я хочу вимагати від них 1000 євро за все, що я спричинив, але мені потрібно знати, як це зробити. Вони не відповідають на електронні листи.

Автоматичний переклад.

Привіт, ваш досвід досить неприємний.

Я б почав з бонусів. Звичайно, казино не повинно надсилати їх вам, якщо вони скажуть вам, що вони не для вас. Це те, що мене точно розлютило б.

Щодо грошей, які у вас там, ви пробували їх зняти чи ні? Казино не потребувало від вас документів? Ви завантажили туди свої гроші чи просто внесли?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

У мене є задокументовані електронні листи, у яких я скаржуся, що кожного разу, коли я намагаюся щось зняти, баланс через деякий час повертається на рахунок, готовий до використання. Зрештою це призвело до того, що я втратив значну частину свого балансу.


Коли я поговорив з ними, сказавши їм, що це шахрайство і що я збираюся оприлюднити все, вони спробували підкупити мене, запропонувавши безкоштовну ставку в розмірі 500 євро. У мене є адреса електронної пошти, куди мені це сказали. Про всяк випадок, якщо це необхідно.


Я зберіг розмови тощо. Проблема полягає в тому, що коли я надсилаю електронні листи зі скаргами, вони не відповідають, а в чаті мені кажуть лише, що вони не мають повноважень подавати скарги тощо, і що я маю надсилати електронні листи. Не знаю, це дуже неприємна ситуація. Я взагалі не рекомендую нікому пробувати це казино. Це дуже гарно, з чудовими пропозиціями та акціями, але дуже корумповано та непрозоро. Нульова надійність.

Автоматичний переклад.

Отже, на моєму знятті сказано, що його завершено, і мені, мабуть, потрібно почекати 3 дні, тому я повідомлю вам, отримаю його чи ні

Автоматичний переклад.

Привіт, ваш досвід досить неприємний.

Я б почав з бонусів. Звичайно, казино не повинно надсилати їх вам, якщо вони скажуть вам, що вони не для вас. Це те, що мене точно розлютило б.

Щодо грошей, які у вас там, ви пробували їх зняти чи ні? Казино не потребувало від вас документів? Ви завантажили туди свої гроші чи просто внесли?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

filefile Ось ви бачите, як мене намагалися купити... Тому що я сказав їм, що не можу зняти гроші, що це шахрайство і що я збираюся на них повідомити.

Автоматичний переклад.
Jaro

Знову привіт Яро,


Рекламні пропозиції надіслав мені через WhatsApp хтось, видаючи себе за мого VIP-менеджера. Коли пізніше я поскаржився на них у чаті, вони сказали мені, що я не відповідаю вимогам, або що я маю поскаржитися своєму VIP-менеджеру. Я намагався зв'язатися з нею, але не було можливості. (Вона не відповідала на електронні листи чи повідомлення WhatsApp.)


Щодо грошей, які я не зміг зняти, це були гроші, які я виграв. Майте на увазі, що за цей час я зробив багато депозитів. Спочатку у мене не було проблем. Я зміг зняти просто чудово. Зрештою, у мене виникло багато проблем, і коли я спробував зняти кошти, зняття було скасовано без будь-яких пояснень. Коли я запитав у чаті, вони сказали мені, що це була помилка з боку мого банку, а потім, що проблема з файлами cookie. Потім, що це була одноразова помилка, і так далі... до тих пір, поки минали дні, і я закінчив грати в азартні ігри та програв гроші через безпорадність.


У моєму випадку я маю всі необхідні докази для подання позову. Скріншоти чатів, повідомлень WhatsApp, електронних листів тощо.


Мені просто потрібно знати, чи можна вимагати.


Крім того, я хочу, щоб це стало досвідом для майбутніх гравців.

Автоматичний переклад.
Cule21

З того, що я бачив в електронних листах, VIP-менеджер спочатку намагався допомогти вам, порекомендувавши інший спосіб оплати на вибір. Ви пробували? Він сказав, що допоможе тобі, якщо виникне проблема.

Інша річ щодо безкоштовної ставки, ймовірно, не найкраща, якщо ви хочете закрити свій рахунок. Ну, я не бачив нічого подібного до того, як ви згадали, що вони хотіли купити вас за те, що ви сказали їм, що ви їх публічно викриваєте. У будь-якому випадку, як я вже сказав, якщо ви хочете закрити свій обліковий запис, вони не повинні робити такі пропозиції, але я думаю, коли казино хоче зберегти гравця, це часто буває.

Що стосується скарги, яку ви, ймовірно, хотіли б подати, вам потрібно мати баланс, який ви намагаєтеся зняти. Якщо ні, можливо, буде важко допомогти, якщо ви програли гроші, тому щоразу, коли трапиться щось подібне, я не буду грати з грошима, а прийду сюди та спробую щось вирішити. Тож це, мабуть, найважливіше на даний момент у цій справі.

Крім того, можливо, якщо ви хочете закрити свій рахунок і вам не вдалося це зробити, ми спробуємо вам допомогти, але я не знаю, як буде з грошима, якщо у вас їх не залишиться.

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт ще раз

Добре, він сказав, що спробує інший метод і що це допоможе мені, але тоді вони не відповіли на електронні листи та в чаті, і вони не запропонували жодних рішень.


Зрештою я програв гроші, тому що не міг їх зняти й програв. (Моя помилка.)


Нічого, я знаю, що не зможу скаржитися; я винен, що потрапив у пастку. Але я хочу, щоб інші гравці пам’ятали про це, перш ніж грати в Tiki Taka. Я впевнений, що мій негативний досвід допоможе їм уникнути повторення такого ж досвіду.

Автоматичний переклад.
Cule21

Звичайно, це добре з вашого боку, що ви також думаєте про інших гравців.

І, сподіваюся, цей досвід дійсно допоможе вам дізнатися краще наступного разу. правильно? 🙂

Автоматичний переклад.
leahcarroll002

Ви зрозуміли це? Я щойно передав один для крипто, оскільки мій банк не підтримує вхідні міжнародні перекази

Автоматичний переклад.

Випадково вони надсилають мені електронні листи хорватською, живий чат — англійською. Давайте подивимося, як я отримаю невелику суму, мій банк не дозволяє вхідні міжнародні платежі, тому спробував Crypto.

Автоматичний переклад.
Anonymized825

Ви випадково використовували VPN під час гри в цьому казино?

На мою думку, це може бути причиною того, що вони надсилають вам електронні листи іншою мовою.

Дайте нам знати, як це відбувається, напевно.

Автоматичний переклад.
Romi

Немає vpn, деякі електронні листи англійською, деякі хорватською. Наразі це не проблема. Буду чекати, щоб побачити, чи я отримаю своє відкликання, дивлячись на відгуки, скарги тощо, вони надсилають його, але приблизно через 6/7 днів.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого