1 місяць тому
Тут ви можете обговорити The Online Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене є одні гроші на вашому рахунку. Я б спробував це. Я досі їх не отримав. Мені потрібно випросити ще багато грошей з мого рахунку. І їх негайно повернути на мій рахунок
I I have one money on your account.I would try it.I still haven't received it.I need to talk lots of more money out of my account.And it back into my account straight away
Мені дуже шкода, але я нічого не зрозумів із вашого допису.🤷♀️
Не могли б ви описати, у чому полягає проблема, і чи могли б ми чимось допомогти?
I am really sorry, but I couldn't understand anything from your post.🤷♀️
Could you describe what the issue is, please, and if we could be of any help?
Спершу скажіть нам, яке казино ви маєте на увазі. Інакше ми не зможемо допомогти.
Чи пробували ви звертатися до служби підтримки цього казино з цього приводу?
Надайте більше інформації про проблему, і ми спробуємо її вирішити разом.
Please tell us first which casino you are referring to. Otherwise we won't be able to help.
Have you tried to contact the support of this casino regarding this?
Provide some more information about the issue, and we will try to solve it out together.
Це онлайн-казино, вони сказали, що вони намагалися вивести кошти на мій банківський рахунок, але не змогли, але там сказано, що він був повернений на мій рахунок в моєму онлайн-казино, але там також не відображається, щоб я міг зняти інший спосіб.
It is The online casino they have said they have tried to withdraw to my bank account and wasn’t able to but it says it was deposited back to my account on my the online casino but isn’t showing there either for me to withdraw a different way .
У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда спробує допомогти вам розібратися.
що ти кажеш
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і добре опишіть проблему, щоб команда, яка розглядає скарги, могла зрозуміти та спробувати її вирішити.
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.
In this case I would suggest you file a complaint here and our team will try to help you sort it out.
What do you say?
Please follow this link and describe the issue well, so the complaint team can understand and try to fix it.
Please keep us informed about any updates.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.