Я чекав на оплату з 8 листопада, і спочатку вони сказали, що мені потрібно почекати від 7 до 10 днів, після цього вони сказали, що у біткойнах виникли затримки, і мені слід налаштувати другий метод виведення коштів. Я вже робив це кілька разів разів, і вони, здається, не отримують інформації.
Вони постійно кажуть, що збираються це пришвидшити.
Зараз у мене 14 робочих днів, і кінця не видно
I have been waiting since November the 8th to get paid and at first they said I need to Wait 7 to 10 days after that they have been saying bitcoin has experienced delays and I should Set up a second withdrawal method I've already done that several times and they don't seem to get the information.
They keep saying they're going to expedite it.
I am now on 14 business days with no end in sight
Привіт,
Вибачте, але це казино працює досить повільно – перевірте тему тут .
Понад 2 місяці, щоб отримати виграш. Не соромтеся подати скаргу, хоча я не впевнений, що це допоможе, оскільки наразі є 16 відкритих справ, переважно щодо затримки платежів. 🙁
Ваш дзвінок, я б сказав.
Hi there,
I'm sorry to say that but this casino is pretty slow - check the thread here.
Over 2 months to get the winnings. Feel free to submit a complaint though I'm not convinced it will help much since there are currently 16 open cases mostly about delayed payments. 🙁
Your call, I'd say.
27.10 надіслав запит на виплату
затверджено 31.10 сказав 7 - 10 днів
зараз 28 листопада
Я зв’язувався з ними щотижня, щоб мені сказали, що мені потрібно почекати
і скоро мені заплатять
спасибі за розуміння
у нас була велика кількість запитів, і це спричинило невелику затримку...
я попросив мого VIP-господаря зателефонувати, але він ніколи не дзвонить, і на довершення всього вони завжди запитують, чи хочу я зробити ще один депозит :{
о, хлопче, я ніколи більше там не гратиму
on 10/27 requested payout
approved on 10/31 told 7 - 10 days
its now 11/28
i have contacted them every week to be told i have to wait
and i will be paid soon
thank you for understanding
we had a high volume of requests and ithas caused a small delay ...
i asked for my VIP host to call but he never does and to top it off they always ask if i want to make another deposit :{
oh boy - i wont be ever playing there again
Привіт, я щойно перемістив ваш допис сюди в цю тему, яка стосується саме вашої теми, і, як ви бачите, читаючи старі дописи, усі друзі стикаються з однаковими проблемами із затримкою. Це казино дуже повільне, але позитивним є те, що гравці отримують свої виграші після перевірки. Я бачу, що ви вже подали скаргу👍 і що Крістіна вам відповіла. Будь ласка, слідкуйте за нею зараз, я сподіваюся, що вона зможе вам допомогти. ✨
Hello, I've just moved your post here to this thread which is exactly about your topic and as you can see when reading older posts, all mates facing the same troubles with delay. This casino is very slow, but positive thing is, that players are receiving their winnings after the verification. I can see you have already submitted a complaint👍 and that Kristina replied to you. Please, follow her now, I hope she will be able to help you. ✨
Щоб було зрозуміліше, Крістіна є членом нашої групи розгляду скарг. Вона відповіла jbissot760
через скаргу, яку можна переглянути тут .
Чи краще зараз? 🙂
Just to make it more clear, Kristina is a member of our Complaint Team. She replied to jbissot760
via the complaint, which can be seen here.
Is it better now? 🙂
Я виграв гроші в їхніх турнірах. Якими б повільними вони не були, чи отримаю я гроші?
Або мене відстрочать на невизначений термін?
Спасибі,
Марта
I have won money in their tournaments, However slow they might be will I get paid?
Or will they put me off indefinitely?
Thanks,
Martha
Я не можу вам нічого обіцяти, я не працівник казино.
Казино має переглянути вашу історію ігор, підтвердити ваш обліковий запис і перевірити, чи дотримуєтесь ви всіх правил. Тільки якщо все гаразд, ви повинні отримати свій виграш.
I can't promise you anything, I'm not the casino's employee.
The casino must go through your gaming history, verify your account and check whether you complied with all rules. If everything is ok only then you should get your winnings.
Вам заплатять, друже, але це займе деякий час. Їхня система виплат надзвичайно повільна, тому дайте їм пару місяців. Ви не заперечуєте, я запитую, скільки буде виплата
You will be paid my friend but it will take some time. They payout system is extremely slow so give them couple months. You don't mind I am asking how much is the payout
На жаль, Jbowen справді має такий досвід роботи з цим казино. Прочитайте його старі дописи в цій темі, тоді ви побачите. 😔
Sadly, Jbowen truly has this kind of experience with this casino. Read his older posts in this thread then you'll see. 😔
Казино Sunrise - це шахрайство!!!! Не грай тут!!! Ви були попереджені... Я зараз на 43-й день після повного схвалення на 1123 долари, але мені досі не виплачено. Якщо вам тут заплатили, вам дуже пощастило, і вам слід негайно припинити. Зараз вони мають проблеми з виплатами, але відмовляються повідомляти клієнтам. Таким чином, хоча нікому не було виплачено протягом 43 днів, вони продовжують брати депозити від клієнтів, які насправді вважають, що час виплат становить 14 днів. Це не. Sunrise є шахрайством брати ці гроші в людей, які вважають, що час виплати становить 14 днів, тоді як Sunrise добре знає, що їхній поточний час виплати становить 3 місяці. Тримайтеся подалі, це шахрайське казино, можливо, вам платили в минулому, але зараз це точно покінчено.
Sunrise Casino is a Scam!!!! Do Not Play Here!!! You have been warned….. I’m now on my 43rd day after full approval for $1123 and still have not been paid. If you have been paid here, you’re very lucky and should stop immediately. They are currently having payout issues but refuse to tell customers. So even though no one has been paid in 43 days, they continue to take deposits from customers who actually believe the payout time is 14 days. It is not. It’s Fraud for Sunrise to take this money from people that believe a payout time is 14 days while Sunrise knows full and well their current payout time is said to be 3 months. Stay far away, it’s a Scam Casino, maybe you have been paid in the past but it’s definitely over now.
Привіт, ZoolBear,
вибачте, але якщо ви перевірите всю цю тему, то йдеться про жахливий час очікування, починаючи з 1 місяця...
Мені здається, що все погіршується. Наразі є 17 відкритих скарг на цю скаргу, і найпоширеніша проблема: Вилучення гравця затримується
На жаль, не всі раніше подані скарги були розглянуті 🙁
Не соромтеся подати власну скаргу, я сподіваюся, що вона буде вирішена.
Якщо я можу додати особисту пораду, завжди перевіряйте, як казино розглядає скарги, щоб переконатися, що в разі виникнення проблеми є достатній шанс, що вона буде вирішена. Ще один хороший спосіб - перевірити огляд казино та відгуки користувачів .
Hey ZoolBear,
sorry to say that, but if you check this whole thread, it is about the outrageous waiting time starting from 1 month...
To me, it seems, that things are getting worst. There are currently 17 open complaints against this one and the most frequent issue is: The player's withdrawal is delayed
Sadly, not all previously submitted complaints were solved 🙁
Feel free to submit your own complaint, I hope it will be resolved.
If I may add personal advice, always check how the casino deals with complaints to make sure that in case of an issue, there is a fair chance it will be solved. Another good way is to check the casino review and user reviews.
Я виграв понад 19400 євро, і мене затримують, мій рахунок заблоковано, і вони ухиляються від виплати вже 19 днів. Перевірка неможлива!!!! Я зроблю все можливе, щоб жоден інший гравець казино neon54 не постраждав. !!!!!!!!Тримайтеся подалі від цього казино!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Вибачте, але ви отримаєте свої гроші, навіть якщо це займе 3 або 4 місяці, я знаю, що це несправедливо, але що ми можемо з цим зробити??
Sorry to hear but you will get your money even if it take 3 or 4 months I know is not fair but what can we do about it ??
Я виграв понад 19400 євро, і мене затримують, мій рахунок заблоковано, і вони ухиляються від виплати вже 19 днів. Перевірка неможлива!!!! Я зроблю все можливе, щоб жоден інший гравець казино neon54 не постраждав. !!!!!!!!Тримайтеся подалі від цього казино!!!!!!!!!!!!
I won over 19400 euros and I'm being held up, my account has been blocked and they've been avoiding the payout for 19 days now. Verification is not possible !!!! I will do everything I can to ensure that no other player at neon54 casino is harmed. !!!!!!!!Stay away from this casino!!!!!!!!!!!!
Ich habe über 19400 Euro gewonnen und man hält mich hin , mein Konto ist gesperrt worden und man drückt sich vor der Auszahlung seit nun 19 Tagen. Eine Verifizierung ist nicht möglich !!!! Ich werde dagegen mit allen mir zur Verfügung stehenden Mitteln vorgehen dass kein weiterer Spieler im casino neon54 geschädigt wird. !!!!!!!Finger weg von diesem Casino!!!!!!!!!!!
Вау 19400, ти впевнений 😊 ти точно цього не зрозумієш.. Я можу порадити дзвонити їм щотижня, поки вони не набриднуть тобою. Думаю, я опублікую, як ти безкоштовно дзвониш їм із програми в будь-якій частині світу. Удачі
Wow 19400 you sure 😊 you properly not going to get that.. what I can advice to do is call them every week till them get sick of you I think I post how you call them from a app for free any part of the world. Good luck
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.