ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 30)

2 р. тому від pkaukonen7
|
97732 переглядів 599 відповідей |
|
1...29 30
Byronaburns
4 міс. тому

Єдине місце, на якому я граю зі сходом сонця, - це схід сонця, іноді щасливі легенди та шикарні ігри. Мені подобаються тільки шикарні, тому що вони мають величезні бонуси без ставок, але вони платять вічно. SUNRISE - ЦЕ ЧУДОВО, тому що у них є vip-кешбек щотижня, і він не має максимального виведення грошей, плюс у мене є coindraw, який займає буквально кілька днів, щоб отримати гроші. Але якщо я хочу отримати оплату в перший день, казино, які я перерахував вище, чудові

Автоматичний переклад.
4 міс. тому


. я подав запит на перевірку свого виграшу з безкоштовної фішки, запропонованої після депозиту >> виплати. також був би готовий взяти біткойн або банківський переказ. для мого запиту на чек вони запитали мене, який мій банк, у якому я буду робити депозит. я сказав їм BMO. Моя відповідь від sunrise slots щодо надсилання мені чека була «ми не приймаємо ваш банк», ніби для них важливо, де я внесу чек, аж до того, що вони відмовляються його надіслати. і така ж відповідь для банківського переказу. «наш постачальник платіжних послуг не приймає ваш банк» (мій банк? ви маєте на увазі найбільший банк №1 у Канаді за останні десять років і 14-й за величиною банк США з 4700). але навіть якби це справді мало значення схід сонця на будь-якому рівні, де я вношу чек, чи яким би поганим не був їхній постачальник послуг, я не можу внести свій чек там? або ви не можете дати його мені, тому що це недостатньо великий банк? BMO також приймає міжнародні банківські перекази та є міжнародним банком. Вони більш ніж величезні. Інтернет-казино використовує BMO як основну банківську установу. тому я отримав обліковий запис BMO. мене не здивує, якщо Sunrise Slots використовує цей банк.


моя відповідь


Немає такого поняття, як «ми не приймаємо цей банк», коли ми говоримо про надсилання чека чи здійснення банківського переказу до великого міжнародного банку, такого як BMO. я лише знаю (чекаю)



СІМ ! онлайн-казино, які використовують BMO як фактичну банківську установу. коли вони надсилають вам чек на ваш виграш, чек надходить від BMO. Чи можете ви уявити, щоб хтось із працівників казино Diamond Reels, SlotsWin, Island Reels, SLOTO STARS, Lion Slots, Spinoverse або Platinum Reels почув цю історію про те, що Sunrise «не приймає» їхній банк??? вони сказали б: «Чекай, що?» 🤔. просто прочитайте журнал World Finance. подивіться, хто займає перше місце 14 років поспіль.


у будь-якому випадку це лише 200 баксів. я волів би отримати гроші, майже готовий відмовитися від цього, але щоб усі були чесними.


будь-яка компанія, КОЖНА компанія, кожен постачальник платіжних послуг і кожна особа у всесвіті може надіслати чек, кому завгодно. незалежно від того, де банки іншої сторони. будь-яка компанія може надіслати чек, якщо захоче. якби я був працівником sunrise slots, а моєю банківською установою є BMO, ви все одно не заплатили б мені за мій 40-годинний робочий тиждень? cmon. і, ймовірно, те саме для банківського переказу. якщо банк приймає міжнародні банківські перекази, то будь-яке казино на планеті може перерахувати йому гроші, якщо їм це зручно.

я знаю, що це не має нічого спільного з моїм банком. бо якби так, вони б уже надіслали чек. «Але ми більше не надсилаємо чеки», якось мені сказали, що ти — казино в цьому всесвіті, тож це неможливо. більшість казино виплачують виплати, навіть не спілкуючись з гравцем перед цим. як от цей випадок. я перевірений. я зустрів гру через. не порушував жодних правил. я не повинен чути від них

і все ж ми використовуємо ШОСТУ ланцюжок електронних листів, щоб отримати одну виплату. Я щодня вношу депозити в казино, які мають бонуси, які не поступаються їхнім, але вони платять, коли я знімаю гроші.


навіщо вам, хлопці, платити комусь іншому за плату гравцям? чи весь ваш фінансовий відділ готовий виконати це завдання. мені цікаво, чи це нормально, чи компанії платять комусь, щоб комусь платити. Я маю на увазі, що моя робота використовує ADT для оплати чеків, але чи дійсно ADT нам платить? у жодному разі. . це просто їхнє програмне забезпечення, яке використовується, і adt не бере гроші із заробітної плати в першу чергу. тому немає жодного стороннього постачальника, який би займався лише одержанням грошей за оплату та не приймав більшість банків, і не мав усіх цих затримок, які б засмучували їхніх клієнтів.


тому Sunrise відмовляється платити на основі даних мого банку. немає затримки платежу, оскільки платіж не здійснюється

Автоматичний переклад.
Byronaburns
4 міс. тому

Влучне зауваження. Однак у мене є кілька думок щодо цього, і мені напевно буде цікава ваша думка.

Я б сказав, що особливо великі відомі банки можуть не захотіти підтримувати такі транзакції, враховуючи той факт, що багато казино не приймають кілька дебетових/кредитних карток. Я бачу тенденцію до викорінення азартних ігор шляхом закриття платіжних каналів (принаймні мені це здається, я, звичайно, можу помилятися). Час від часу в Європі казино намагаються обійти це, надсилаючи й отримуючи транзакції, пов’язані з казино, через підставні компанії. Чесно кажучи, я не знаю, чи це стандартна процедура і у вашій країні.

Мало того, на мою думку, законна заробітна плата – це не те саме, що ви отримуєте, коли знімаєте гроші з казино. Працівники казино також можуть отримувати зарплату в іншій компанії.

Було б цікаво почути те, що про це мають сказати працівники казино. Будь ласка, повідомте мені, якщо ви дізнаєтесь щось нове.



Автоматичний переклад.
Byronaburns
4 міс. тому

Це угода, якщо вони отримають стягнення від відповідного банку, вони більше не мають справу з цим банком, ось як мені це пояснили

Автоматичний переклад.
Byronaburns
4 міс. тому

Також попросіть список банків, які вони будуть виконувати, це те, що потрібно зробити


Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Ось як вам вдалося це вирішити? Я читав, що ви також чекаєте на гроші від цього казино, і вони мали надійти, тому мені цікаво, як це буде врешті-решт і коли ви їх отримаєте.

Обов’язково тримайте нас в курсі. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Ні, я все ще чекаю, коли гуру казино попросить представника казино sunrise повернутися

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Так, я бачив, тож нам доведеться ще трохи почекати, і Ромі незабаром приїде до вас. Але мені сумно, що ви повинні були отримати свої гроші в понеділок, але нічого не сталося, але я знаю, що в цьому казино було багато тривалих вилучень, тому за цей час нічого не змінилося. Зрештою гравці отримали гроші, але час очікування іноді був надто довгим.

У будь-якому випадку, якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Тримайте мої кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я все ще не отримав його, я подав запит 3 червня, його було остаточно затверджено 21 червня, але досі не надіслано. Це божевільна дурість довго

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Звичайно, так бути не повинно, тому що, з моєї точки зору, це надто довго. Ніхто не хотів би чекати більше місяця на свої гроші, і я думаю, що багато гравців вже збентежені цим казино.

У будь-якому разі ми зв’яжемося з казино та перевіримо, чи відреагують вони на вашу скаргу. Я сподіваюся, що вони прояснить цю затримку, і незабаром ваші гроші будуть на вашому рахунку.

Удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, це божевільно довго. Спочатку я подав скаргу 19 числа, але коли представник казино втрутився, він сказав, що мені потрібно почекати 7-10 робочих днів із дати її схвалення, яка була 21 червня. Отже, 10-й робочий день був 7/8 до н.е. 4 липня, але тут 16 липня, і все ще нічого. Я сподіваюся, що Ромі незабаром перевірить мою скаргу. Вона запитала вчора, чи я отримав її, але я ще не отримав, тому тепер просто чекаю, щоб вона сказала Ніку зі сходу сонця, щоб він повернувся

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Так, я думаю, що це станеться незабаром. Мені не подобається, якщо представник казино каже, як воно буде, а це все одно не так.

Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Чоловіче, я думаю, що гуру казино зіпсував мене моєю першою скаргою, це був рекорд, 2 дні, зараз вона тягнеться, і я підтвердив, що ще не отримав її, а потім представник зі скарги запитав, чи отримав я її, після того як я вже сказав, що не отримав t і тепер я знову чекаю від неї відповіді та щоб вона попросила представника казино відступити. Я розумію, що є й інші скарги, але я думав, що це буде трохи швидше... Але це так, і я ціную допомогу, на яку йде вічність, лол… і, як я вже сказав, моя перша скарга зайняла два дні, тому, сподіваюся, незабаром я щось почую від вас… також я завжди любив схід сонця, але після цього досвіду це залишилося погано смак, я був надзвичайно лояльним гравцем понад 2 роки, я виграв так багато, що вони забрали мій VIP-статус, і я знову піднявся на цей рівень і знову став VIP-рівнем 5. До біса, я навіть отримав подарунковий кошик на Різдво, лол . Я сказав господарям, що через це вони втратять лояльного гравця, але, здається, це не вплинуло… і якщо хтось дивується, чому вони забирають ваш VIP-статус, це трапляється, коли ви виграєте більше, ніж фактично внесли ти випереджаєш казино. Вони візьмуть ваш VIP статус протягом тижня. Вони також заберуть у вас можливість розіграшу монет. І так, представник казино мав бути в цьому, але, як мені сказали, sunrise і posh управляються тією ж групою, що керує іншими сайтами inclave, але з posh і sunrise керівництво не має великого впливу на банківські операції та зняття коштів як і в інших брендів. Але ви можете побачити всі дочірні сайти казино, якщо перейдете на playersrewardcard. Сподіваюся, моє розуміння може допомогти комусь іншому. Я не знаю, чи гуру розглядає скарги на posh casino, але якщо хтось має з ними проблеми, я настійно раджу звернутися до Casinomeister. Я знаю все це лише тому, що я грав з ними впродовж тривалого часу, тож я досить добре пізнав деяких із господарів… лол

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Ромі обов'язково скоро до вас приїде. Ви добре сказали, що нарікань багато і часом не списуєш відразу. Але я впевнений, що вона зробить усе можливе, щоб принести тобі гроші.

Що стосується вашого досвіду, я радий, що ви описали його більш детально, тому що це, безумовно, може допомогти деяким іншим гравцям.

Щодо шикарного казино, я знаю, що я надіслав повідомлення кільком гравцям про нього, але я дізнався, що вони грають у «vip-кімнатах», з чим ми не можемо допомогти. Отже, якщо ви грали в класичному казино і трапилося щось несправедливе щодо вас, ви також можете подати скаргу на це.

Тримаю за вас кулаки, щоб все скоро закінчилося.

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

jbecket з якого ти штату

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, схрещуємо пальці, і posh casino — це казино, яке можна відкрити лише за запрошеннями, яким керує thst група. Більшість сайтів не торкаються цього, оскільки він настільки закритий і приватний, але єдине, що я знайшов, це Casinomeister. Я намагався знайти це тут, але там нічого про це немає. Тож я подумав, що ви, хлопці, цього не зробили… і так, усе вдасться, якщо змусити їх почути шшш, лол.. смішно, що в мене було 4 різних хоста, і я добре знайомий з більшістю з них, смішно, коли я знаю там нове, і я попрошу Кешбек n вони спробують n розкажуть мені умови, і я кажу, що насправді ви маєте право, але не це казино inclave…. У більшості випадків я знаю більше, ніж вони, про бренд, лол... Я дуже добре прочитав усі положення та умови, але так, я знаю багато про ігрову індустрію, в яку граю (дууууу надто багато) протягом майже 9 років, тож так, я пройшов через усі ці бренди… Безсумнівно, у лагах були найкращі бонуси без гри, без максимального носіння, які вони мають у будь-який час на світанку, ви завжди можете отримати 250% (280% із криптовалютою з мінімальним вкладом CLUB250 у 50 доларів США, і це без ставок, без максимального бонусу на виведення грошей). можна використовувати, навіть якщо у вас є незавершене зняття… якщо ви використовуєте coindraw, ви завжди отримуватимете виплату протягом 4 днів за перший, а потім через 7 календарних днів за наступний, і це настає в той час, коли ви видаєте зняття, як годинник … Насправді ви можете розраховувати на це… Це 5% комісія, тому на 2500 вони беруть 125, але все одно ви отримуєте це супершвидко.

Автоматичний переклад.
Jbeckett8713
4 міс. тому

Привіт!

Вибачте за ще одну серію незручностей, спричинених іншому гравцеві шикарною VIP-кімнатою.

Я не буду повторювати те, що вже було сказано; замість цього я хотів би висловити подяку за корисну інформацію про Sunrise.

Додайте ще щось, що вважаєте цікавим 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це ще один приклад того, як Sunrise Slots ставляться до гравців як до сміття. Я гравець VIP 3, і передбачається, що переваги включають пріоритетне зняття коштів, повернення готівки та щомісячну винагороду в розмірі 300 доларів США. Я отримав електронний лист щодо моєї фішки вдячності, але якщо моя остання фішка була бездепозитним бонусом, мені потрібно було внести 30 доларів. Я не пам’ятаю, чи була моя остання транзакція депозитом чи ні, але в будь-якому випадку я вніс 38,00 доларів США. Коли настав час вимагати мою фішку вдячності, її було відхилено. Я спілкувався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали, що мені потрібно внести 100 доларів. Я надіслав їм знімок екрана, на якому видно, що якщо остання транзакція була бездепозитною, потрібен депозит у розмірі 30 доларів. Агент просто сказав, що потрібно 100 доларів, і закінчив чат.

file

Автоматичний переклад.
pharmalpn
1 місяць тому

Це, безумовно, найкращий спосіб втратити лояльного клієнта. Тобто ти збираєшся там грати, незважаючи на такий підхід? Я напевно буду принаймні вагатися; з іншого боку, я припускаю, що у вас є чимала історія, і досягнення VIP-рівня 3 вимагає певного часу та зусиль. я правий?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я звернувся до VIP-менеджера не з приводу винагороди, тому що 300 доларів навряд чи варті мого розуму. Запитання, яке я поставив, полягало в тому, які переваги приносить статус VIP 3? Я був шокований! Він лише згадав кращі бонуси та вищий відсоток повернення готівки. Я запитав, чи це все, і він сказав, що так. Він не згадав першочергове зняття коштів чи чіп підвищення цінності, назвавши лише деякі з них у списку так званих переваг. Це цілком зрозуміло. Були випадки, коли я спілкувався зі службою обслуговування клієнтів, і я припускав, що вони не слухають, насправді вони, мабуть, не знали, про що я говорю, бо як я можу очікувати, що вони знатимуть ці речі, коли VIP менеджер сам нічого не знає. Мені цікаво дізнатися, де в їхній організації порушується зв’язок. Чи є взагалі така річ, як ці VIP переваги? Чи є комунікація між маркетингом і менеджментом? Чи маркетинг просто надає цю інформацію веб-дизайнерам? Це, звичайно, може бути розчаруванням для гравця.

Автоматичний переклад.
1...29 30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого