ФорумКазиноSunrise Slots Casino - загальне обговорення

Sunrise Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 30)

2 р. тому від pkaukonen7
|
83062 переглядів 596 відповідей |
|
1...29 30 3132
Додати публікацію
7 міс. тому

Я думаю, що всі ігри від inclave підроблені

Автоматичний переклад.
forlines78
7 міс. тому

Привіт, що привело вас до такої думки? Чому ви думаєте, що вони підроблені? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не грайте в ігрові автомати Sunrise. Вони не виплатять нічого за жодних обставин, з якими я зіткнувся після 2 років і 60 000 доларів чистих перемог. Задокументовано на відео та фотографіях, не обтяжене бонусами, ... чисто. БЕЗ ВИПЛАТ. Нарешті я припинив це, занадто пізно, так, але ВОНИ ШАХРАЇ.!!

Автоматичний переклад.
jbgcconsults
7 міс. тому

Привіт, у вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку в цьому казино? Я запитую, тому що якщо у вас виникли проблеми зі зняттям коштів і минуло багато часу, ви можете написати мені більше, і ми спробуємо вам допомогти.

Крім того, чи підтверджено ваш рахунок у цьому казино? З якою проблемою виникло казино і чому вони не виплатили вам гроші?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую, але зараз я отримав усі свої платежі. Я розумію, що для того, щоб отримати оплату, потрібен деякий час, але вони платять. Єдине, що мене бентежить і змусило мене не грати на сайтах RTG, це те, що я потрапив у клас, де мені заборонено використовувати бонуси купонів на будь-якому сайті RTG. Вони сказали, що я вношу недостатньо, щоб отримати бонуси за депозит, що було такою неправдою. Я вніс сотні, але як тільки я почав знімати, це було тоді, коли вони поставили мене в цей клас. lol Wowww.. Я навіть не виграв стільки порівняно зі тим, скільки я їм програв. Я грав за правилами, але все ж поставив у клас, де я не можу отримати бонуси за депозит. Не безкоштовний бездепозитний бонус, а депозитні бонуси. В основному я почав вигравати на їхніх депозитних бонусах без правил. lol Як я вже сказав, я зняв менше, ніж програв їм. о, колодязі. Це сайти, які поставили мене в цей клас. Слот Sunrise, planet7, raging bull, slots garden, Posh-casino і dreams casino. Мій ідентифікатор гравця на всіх цих сайтах johnphuu@yahoo.com . Якщо вони дозволять мені використовувати депозитні бонуси, я повернуся, але до того часу. Я тримаюся подалі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хтось знає, що відбувається з SUNRISE CASINO. Мені схвалили банківський переказ 22.01.2024, і я все ще чекаю щоразу, коли звертаюся до представника, вони кажуть мені, що через 7-10 робочих днів хтось мав таку проблему з цим казино?

Автоматичний переклад.
dreamoore466
6 міс. тому

Привіт, казино дало вам якусь причину, чому ви так довго чекаєте на зняття? Я думаю, що це не останнє, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів.

На жаль, це казино відоме досить тривалими вилученнями, ви бачили це теж? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

У будь-якому випадку я б подав скаргу, і ви можете це зробититут, за цим посиланням .

Наша команда спробує допомогти вам і подивитись, куди це приведе.

Ви в?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт. Я вніс вчора і отримав лише 2 бонуси за ці роки. Я вніс багато грошей на свій рахунок

Автоматичний переклад.
katrinarosemason22
6 міс. тому

Привіт!

Б’юсь об заклад, що це теж повинен почути будь-хто з казино. Що ти думаєш?

Як щодо того, щоб звернутися до персоналу казино, щоб повідомити їм, як ви ставитесь до бонусів?

Принаймні ви б знали, чого очікувати...

Автоматичний переклад.
troycornelius509
5 міс. тому

Привіт, я не знав, як ще з тобою зв’язатися, окрім як через цю публікацію. Я бачив, що у вас виникли проблеми з казино Lucky Owl, яке здавалося дуже схожим на моє щодо виведення коштів і повідомлення про технічні помилки. Моя скарга не була розглянута, оскільки вони не відповіли, але, здається, вам пощастило отримати гроші раніше. У вас є якісь пропозиції для мене? У мене також є кілька скріншотів, включаючи системну помилку, коли я збираюся зняти кошти. Я зробив виведення 1 раз, але я намагався з 23 лютого. Тепер я навіть не можу отримати допомогу в чаті.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Виграв $100,00 23.03.24 і почав виводити BTC. Моє відкликання було схвалено 4/2/24, і я звернувся до служби підтримки клієнтів, яка не допомогла. Я отримав загальне повідомлення: «ми пришвидшили ваше зняття, дайте нам більше часу», але досі немає доларів. Тепер вони ігнорують мене в чаті. Раніше мене ставили 36-м у черзі, а тепер, коли черги немає, просто не заходять і не говорять зі мною. Абсолютний шахрайський сайт. filefile

Автоматичний переклад.
blazemoody
5 міс. тому

Привіт, я знаю, що раніше це казино займало досить багато часу, щоб вивести гравця в готівку, і я бачу, що це також ваш випадок, і мало що змінилося. Отже, ваше відкликання схвалено, і як справи зараз? Гроші пішли з рахунку гравця чи ні? У вас є перевірений рахунок казино?

Крім того, я бачу, що ви подали скаргу , тому, якщо це триватиме, наша команда обов’язково спробує вам допомогти.

Якщо щось зміниться, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, здається, це постійна проблема. Через прочитані коментарі я не бажав грати там, тож про всяк випадок залишив низькі депозити. Початковий запит на виведення BTC був поданий 23 березня та схвалений 2 квітня. Я досі не отримав платіж. Після численних взаємодій зі службою підтримки в реальному часі вони почали ставити мене в кінець абсурдної черги з 35+ людей або просто не входити в чат. Мій обліковий запис перевірено. Гроші залишили мій рахунок 23 березня, коли я зробив перший запит.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, здається, це постійна проблема. Через прочитані коментарі я не бажав грати там, тож про всяк випадок залишив низькі депозити. Початковий запит на виведення BTC був поданий 23 березня та схвалений 2 квітня. Я досі не отримав платіж. Після численних взаємодій зі службою підтримки в реальному часі вони почали ставити мене в кінець абсурдної черги з 35+ людей або просто не входити в чат. Мій обліковий запис перевірено. Гроші залишили мій рахунок 23 березня, коли я зробив перший запит.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не уявляю, як це казино сортує чергу.

Звучить як ті самі затримки, які я пам’ятаю минулого року. Добре, я також пам'ятаю, що казино врешті-решт платить.

Але це займає дуже багато часу, щоб пройти, просто перегляньте старіші публікації в цій темі 🙁.

Мені боляче спостерігати, як історія повторюється знову.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав деякий час тому (2 або 3 місяці тому), і я думаю, що це хороше казино, також під час реєстрації у вас є можливість вказати країну Чилі та номер телефону, що я вважаю дуже хорошим, оскільки є дуже мало казино, які включають країни Латинської Америки.

Автоматичний переклад.
paulish
4 міс. тому

Тож ідеально, що вам подобається казино і у вас є варіанти, яких немає в більшості казино. Ви встигли там щось виграти і зняти чи ще ні? Що тобі там подобається окрім цих речей?

Якщо ви зацікавлені, ви можете залишити казиновідгук користувачів і, можливо, ви зможете допомогти іншим гравцям, які вирішать, чи хочуть вони грати тут.

Що ти думаєш ? 😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Кожен, кого я знаю, хто грає там, має ВЕЛИЧЕЗНІ проблеми з отриманням виплат тут, включаючи мене зараз. Я зробив запит на виведення коштів 5 квітня. Він залишався недоторканим до 17 квітня, коли його остаточно затвердили. Вони кажуть, що ви повинні чекати 7-10 робочих днів для того, для цього тощо. Я відвідую живий чат і надсилаю електронні листи приблизно кожні 2-3 дні. Вони сказали, що останній день терміну отримання мого платежу був позавчора, але платежу досі немає. Тож учора я зайшов до чату, і вони сказали, що передали це для швидкого платежу (швидкого??? лол). Тож сьогодні я отримав електронний лист із повідомленням, що біткойни недоступні для виплат, і тому ця затримка?? WTH? Вони кажуть учасникам запитувати банківський переказ, якщо вони не хочуть довше чекати, але все одно, щоб змінити виведення, ви починаєте процес очікування знову, І вони не відмовляються від комісії за це. Я плачу в LTC, то чому це не варіант? Тому що вони шахраї. О, і вони обдурили мене з депозиту для підтвердження. Вони мене обурюють!

Автоматичний переклад.
jcasteel74
4 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я читав, ви чекали грошей досить довго. Я знаю, що це казино повільно виплачує гроші, але чекати місяць, на мій погляд, неправильно, і, звичайно, якщо казино не дає вам жодної причини.

Тому я рекомендую подати скаргуза цим посиланням і сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам у вашій ситуації.

Це, мабуть, найрозумніше, що я можу зараз порадити.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Дякую за відповідь Я вперше публічно озвучую щось про таке, але мені набридло. Це не єдиний сайт, який зробив зі мною саме це. У мене є список. Я подам свою скаргу сьогодні ввечері або завтра. Я не думаю, що з цього щось вийде, але чим більше людей будуть публікувати свій досвід, тим краще. Я хотів, щоб я знайшов цей форум, перш ніж я почав використовувати ці сайти. У мене великий досвід роботи з онлайн-казино (приблизно 10 років), тому я знаю, коли мене обманюють.

Автоматичний переклад.
1...29 30 3132
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого