1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шановний скаржник,
Щиро дякуємо, що подали заяву. Нам прикро почути про вашу проблему та ми розуміємо ваші занепокоєння. На жаль, повідомляємо, що ваша скарга не була задоволена з наступних причин:
Ми не розглядаємо скарги, якщо проблема виникла більше року тому, оскільки більшість казино навіть не зберігають дату гравця так довго. Обов’язково наступного разу надішліть скаргу в розумний термін.
Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам більше, і сподіваюся, що вашу проблему буде вирішено іншими способами.
Наперед дякуємо за розуміння.
У мене є всі стенограми тощо, чому мою скаргу відхилили?
Dear complainant,
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long. Please be sure to submit your complaint within a reasonable time frame next time.
I'm sorry we couldn't be of more help and hope that your problem will be solved by other means.
Thank you in advance for your understanding.
I have every transcript etc, why was my complaint rejected?
Привіт, відповідь була дана:
« Ми не розглядаємо скарги, якщо проблема виникла більше року тому, оскільки більшість казино навіть не зберігають дату гравця так довго ».
Це причина. Вибачте, вам слід було діяти раніше.
Hello, the reson was given:
"We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long."
This is the reason. I'm sorry, you should acted earlier.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.