привіт Це справді чудово.
Отже, як би ви охарактеризували всі враження від цього казино?
Якщо ви хочете написати про це в огляді, ось вам посилання .
Чи збираєтеся ви продовжувати роботу в цьому казино? Що ви вважаєте?
Hey. That's really great.
So, how would you define the whole experience at this casino?
If you'd like to write about it in the review, here's the link for you.
Are you going to continue with this casino? What do you reckon?
Привіт,
важко сказати. Зміг знайти лише кілька не дуже свіжих відгуків користувачів... Можливо, виною тому Різдво?
Якщо ви не заперечуєте, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Мені здається, що це може бути ваше перше зняття коштів у цьому конкретному казино; я близько, будь ласка?
Не соромтеся повністю описати справу.
Hello,
hard to say. I could find only a few not very recent user reviews... Perhaps the Christmas holiday is to blame?
If you don't mind, has your account been fully berified? I feel like this might be your first withdrawal at this specific casino; am I close, please?
Feel free to describe the matter completely.
Привіт, дорогий, я вперше знімаю гроші, хоча я вже зіграв багато грошей. Обліковий запис перевірено, будь ласка, допоможіть мені 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Привіт, дорогий, я вперше знімаю гроші, хоча я вже зіграв багато грошей. Обліковий запис перевірено, будь ласка, допоможіть мені 🙏
Hello dear it is the first time I withdraw money although I have already played a lot of money . The account is verified please help me 🙏
Olá querida é a primeira vez que retiro dinheiro apesar de já ter jogado muito dinheiro . A conta está verificada ajude me por favor 🙏
Привіт!
Добре, обліковий запис перевірено, але, чесно кажучи, я не можу допомогти вам подолати затримку, тому що я не працюю в казино.🙁
Ми зібрали команду спеціалістів, щоб допомогти гравцям у такій ситуації, але вони підключаються лише через 14 робочих днів. Скажіть, будь ласка, коли саме ви подали запит на відкликання?
Hi there!
Good, the account has been verified, but frankly, I can't help you overcome the delay because I do not work in the casino.🙁
We've assembled a team of specialists to help out players in such a situation, but they get involved only after 14 working days have passed. Could you kindly tell me when exactly you submitted the withdrawal request, please?
Будь ласка, дотримуйтесь правил, ознайомтеся з поширеними запитаннями або зверніться до служби підтримки. Б’юся об заклад, десь у вашому рахунку має бути щось на зразок касира.
Kindly follow the rules, consult the FAQs, or ask the support. I bet somewhere in your account must be sort of a cashier.
Вони можуть спробувати заплатити вам протягом 72 годин, але не більше 7 днів.
They may try to pay you within 72 hours, but a maximum of 7 days.
van hogy 72órán belül megpróbálják kifizetni de maximum 7napon belül.
Привіт, це ваш досвід роботи з казино? Який спосіб оплати ви використали?🙂
Hi, is this your experience with the casino? What payment method did you use?🙂
так Я грав у кількох казино цієї компанії. Вони кажуть 72 години, що вони спробують виплатити вам протягом цього часу. Ці 72 години можна зарахувати лише в робочий час фінансового відділу, який у робочі дні становить з 08:00 до 17:00. Якщо 72 години минули, варто повідомити про це в чаті, і тоді вони повідомлять про скаргу у фінансовий відділ. Я вже повідомляв про ці казино кілька разів, і майже завжди це було 4-5 робочих днів, тому я написав їм через чат після того, як минуло 72 години. Це надійна компанія, але виплата йде повільно, але ви отримаєте гроші. Так, кілька досвідів роботи з компанією SoftGenius NV
Yes. I have played with several casinos of this company. They say 72 hours, that they will try to pay you out within that time. These 72 hours can only be counted during the working hours of the financial department, which is from 08:00 to 17:00 on working days. If the 72 hours have passed, it is worth reporting it via chat and then they will report the complaint to the financial department. I have already reported these casinos several times and it was almost always 4-5 working days, so I wrote to them via chat after the 72 hours had passed. It is a reliable company, but the payout is slow, but you will get the money. Yes, several experiences with SoftGenius NV company
Igen. Ennek a cégnek több kaszinójával isjátszottam már. 72órát írnak hogy annyi idő alatt megpróbálják kifizetni. Ez a 72 óra csak a pénzügyi osztály munkaidejében számítható ami munkanapokon 08órától 17óráig van. Ha letelt a 72 óra akkor érdemes chaten jelezni és akkor jelzik a pénzügyi osztálynak a panaszt. Én már többször utaltam ki ezekről a kaszinókról és szinte mindig 4-5 munkanap volt úgy hogy a 72óra letelte után írtam nekik chaten. Megbizható cég de lassú a kifizetése viszont meglesz a pénz. Igen többszöri tapasztalat SoftGenius N.V. cég
Я чітко розумію процес, який ви описали. Для мене пару днів, а отже, якихось 5, було б не так багато, тому що я бачив казино, які можуть зайняти набагато більше часу. Але коли у вас завжди є гроші, це найважливіше.
У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? 😀
I clearly understand the process you have described. For me a couple of days and therefore some 5 would not be so much because I have seen casinos that can take much longer. But when you've always got the money, that's the most important thing.
Anyway, what payment method did you use? 😀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.