ГоловнаФорумКазиноSpinaro Casino - загальне обговорення

Spinaro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Roberta
|
4 966 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3

Привіт всім! Я зробив запит на зняття через Skrill у цьому казино в неділю, 12 травня, о 16:00. Мій запит ніколи не приймали, я кілька разів звертався в службу підтримки, і вони завжди казали, що я повинен почекати, тому що це нормально, щоб це займало до 72 годин. Дуже мало чекати 3 робочих дні на замовлення, воно було СКАСУВАНО, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів у 20-й раз із проханням надати обґрунтування, і вони лише сказали мені, що на даний момент цей спосіб виведення неактивний і що я повинен запитати виведення через банк Трансфер.

Ніколи в жодному іншому казино запит на зняття грошей не займав стільки часу, мене вимагали багато документів для підтвердження мого облікового запису, навіть незвичайних документів, у мене було багато проблем з підтвердженням облікового запису, а потім це було завершено і Я зміг надіслати запит на зняття моїх грошей через Skrill, і після 3 днів очікування його було скасовано. Я вважаю, що для казино ганебно грати в такі ігри зі своїми клієнтами.

Я шукаю допомоги, тому що поки що я все ще не маю своїх грошей, або тому, що у мене відсутні документи, або тому, що методи виведення коштів не працюють.

Автоматичний переклад.
margaridacostarc

Привіт. Мені шкода про ситуацію в цьому казино. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Не зовсім розумію, тому що ви сказали, що бракує деяких документів.

Чи справді казино пояснило, чому Skrill недоступний?🤔 Будь ласка, повідомте нам про будь-які оновлення щодо вашого виведення коштів, щоб ми могли допомогти вам у разі потреби. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.

Я подав запит на зняття 205 євро тут і кілька днів, і все ще чекаю....мій обліковий запис підтверджено....вони не відповідають на електронні листи.....Тримайтеся подалі....

Автоматичний переклад.

Кілька днів тому я попросив зняти 205 євро... все ще чекаю... мій рахунок підтверджено.... я надіслав їм електронний лист, але вони навіть не відповідають..... можливо, я втратив свої гроші ..... Чи є у когось такі ж проблеми з Spinaro Casino?

Автоматичний переклад.
jimspy

привіт!

Я вважаю, що вам слід спробувати спокійніше. Ви бачили Індекс безпеки казино 👈? Він досить високий, тому що це казино вважається одним з найбезпечніших. Таким чином, незважаючи на те, що чекати на виграш більше, ніж це необхідно, мені неприємно, я б не хвилювався так рано.

Натомість спробуйте зробити щось інше, щоб запобігти подальшій азартній грі, щоб не втратити гроші. Нагадайте казино про вашу ситуацію; скажімо раз на день. Бажано через чат. Якщо говорити про це, ви знаєте, чи продовжують вони знімати гроші у вихідні? Враховуючи, що це велике казино, вони могли б.

У будь-якому випадку, в якій статистиці ваше зняття зараз - воно очікує?


Автоматичний переклад.
Radka

Так, він має статус очікування.... я чекаю....але вони не відповідають на електронні листи....у чаті мені сказали, що вони незабаром розглянуть моє відкликання.....

Автоматичний переклад.

Проблема не зникає....у чаті я все одно відповідаю, що моє зняття є пріоритетним.....але грошей на моєму банківському рахунку немає.....

Автоматичний переклад.
jimspy

Зачекайте секунду. Якщо ваше зняття має статус очікування, не очікуйте виплат, будь ласка.

Крім того, якщо казино скаже, що вони збираються розглянути ваш запит дуже скоро, я впевнений, ви помітите це, коли його статус зміниться. Ви розумієте, що я маю на увазі? У будь-якому випадку, ви питали про зняття грошей у вихідні? Можливо, у вас помилкові очікування, і вони не обробляють зняття коштів у вихідні. Тому я запропонував запитати у них.

Так чи інакше, наберіться терпіння, будь ласка.


Автоматичний переклад.

Я буду чекати .... якщо будуть новини, я зв'яжуся знову

Автоматичний переклад.
jimspy

Ми будемо тут, щоб почитати новини.

Зараз, після вихідних, може бути якийсь рух. правильно?

Автоматичний переклад.
Romi

Жодних новин, жодного руху досі

Автоматичний переклад.

Я надіслав їм електронний лист і отримав звичайну відповідь, що вони рекламують мою тему у своєму фінансовому відділі.....

Автоматичний переклад.
jimspy

Отже, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи статус у вашому обліковому записі залишається таким самим?

Сподіваюся, незабаром вони розберуться з цим, тож нашій групі зі скарг не потрібно буде втручатися. Ви знаєте, ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося.

Автоматичний переклад.
Romi

Це було 7 днів із статусом очікування....сьогодні вони скасовують моє зняття, не пояснюючи, чому....я надсилаю їм електронний лист із запитом про причини скасування....я чекаю відповіді

Автоматичний переклад.

У мене є новини .....вони відповідають мені, вони сказали мені, що документ був недостатньо видимий....тому я знову надіслав його їм, і вони запевнили мене, що наступних днів виведення буде завершено

Автоматичний переклад.
jimspy

Це трапляється досить часто, чесно кажучи, що гравці надсилають документи не найкращої якості або навіть у неправильному форматі, і через це казино не може продовжити платіж. Вони не можуть завершити процес перевірки таким чином, і цілком зрозуміло, що вони не надішлють платіж до цього.🤷‍♀️

Тож я радий, що принаймні ситуацію пояснили, і тепер ви знаєте, що робити і чого чекати.

Будь ласка, повідомте нам, як справи та чи все гаразд, протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.

На жаль, моє відкликання все ще має статус очікування, і зараз минув 4-й день після останнього електронного листа, який підтверджує, що мій обліковий запис повністю підтверджено......

Автоматичний переклад.
jimspy

Це дуже погано, я думав, що буде легше, коли ви пройдете перевірку. Якщо ви чекаєте більше 14 днів на весь процес, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Спілкування, особливо в таких ситуаціях, важливе, і якщо у вас нічого немає, а казино навіть нічого вам не скаже, тоді я, ймовірно, пройшов би запропонований процес.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.

Дякую за вашу допомогу.... я надіслав їм електронний лист у п'ятницю, і вони сказали мені, що вони повідомлять свій відділ.... сьогодні я переповів їм проблему через чат і отримав ту саму відповідь з точно такими ж словами, як в електронному листі, який вони мені надіслали....я чекаю один два дні .....якщо нічого не станеться, я попрошу вашої допомоги та допомоги.....у будь-якому випадку я повідомлю вам.... дякую ти знову


Автоматичний переклад.
jimspy

Я вважаю, що це розумний підхід, я, напевно, не хотів би чути одне й те саме знову і знову. Тож давайте почекаємо та побачимо, чи щось зміниться, а якщо ні, я буду тут.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого