ФорумКазиноSpinaro Casino - загальне обговорення

Spinaro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від Roberta
|
2772 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт всім! Я зробив запит на зняття через Skrill у цьому казино в неділю, 12 травня, о 16:00. Мій запит ніколи не приймали, я кілька разів звертався в службу підтримки, і вони завжди казали, що я повинен почекати, тому що це нормально, щоб це займало до 72 годин. Дуже мало чекати 3 робочих дні на замовлення, воно було СКАСУВАНО, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів у 20-й раз із проханням надати обґрунтування, і вони лише сказали мені, що на даний момент цей спосіб виведення неактивний і що я повинен запитати виведення через банк Трансфер.

Ніколи в жодному іншому казино запит на зняття грошей не займав стільки часу, мене вимагали багато документів для підтвердження мого облікового запису, навіть незвичайних документів, у мене було багато проблем з підтвердженням облікового запису, а потім це було завершено і Я зміг надіслати запит на зняття моїх грошей через Skrill, і після 3 днів очікування його було скасовано. Я вважаю, що для казино ганебно грати в такі ігри зі своїми клієнтами.

Я шукаю допомоги, тому що поки що я все ще не маю своїх грошей, або тому, що у мене відсутні документи, або тому, що методи виведення коштів не працюють.

Автоматичний переклад.
margaridacostarc
5 міс. тому

Привіт. Мені шкода про ситуацію в цьому казино. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Не зовсім розумію, тому що ви сказали, що бракує деяких документів.

Чи справді казино пояснило, чому Skrill недоступний?🤔 Будь ласка, повідомте нам про будь-які оновлення щодо вашого виведення коштів, щоб ми могли допомогти вам у разі потреби. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я подав запит на зняття 205 євро тут і кілька днів, і все ще чекаю....мій обліковий запис підтверджено....вони не відповідають на електронні листи.....Тримайтеся подалі....

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Кілька днів тому я попросив зняти 205 євро... все ще чекаю... мій рахунок підтверджено.... я надіслав їм електронний лист, але вони навіть не відповідають..... можливо, я втратив свої гроші ..... Чи є у когось такі ж проблеми з Spinaro Casino?

Автоматичний переклад.
jimspy
1 тиждень тому

привіт!

Я вважаю, що вам слід спробувати спокійніше. Ви бачили Індекс безпеки казино 👈? Він досить високий, тому що це казино вважається одним з найбезпечніших. Таким чином, незважаючи на те, що чекати на виграш більше, ніж це необхідно, мені неприємно, я б не хвилювався так рано.

Натомість спробуйте зробити щось інше, щоб запобігти подальшій азартній грі, щоб не втратити гроші. Нагадайте казино про вашу ситуацію; скажімо раз на день. Бажано через чат. Якщо говорити про це, ви знаєте, чи продовжують вони знімати гроші у вихідні? Враховуючи, що це велике казино, вони могли б.

У будь-якому випадку, в якій статистиці ваше зняття зараз - воно очікує?


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Так, він має статус очікування.... я чекаю....але вони не відповідають на електронні листи....у чаті мені сказали, що вони незабаром розглянуть моє відкликання.....

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Проблема не зникає....у чаті я все одно відповідаю, що моє зняття є пріоритетним.....але грошей на моєму банківському рахунку немає.....

Автоматичний переклад.
jimspy
1 тиждень тому

Зачекайте секунду. Якщо ваше зняття має статус очікування, не очікуйте виплат, будь ласка.

Крім того, якщо казино скаже, що вони збираються розглянути ваш запит дуже скоро, я впевнений, ви помітите це, коли його статус зміниться. Ви розумієте, що я маю на увазі? У будь-якому випадку, ви питали про зняття грошей у вихідні? Можливо, у вас помилкові очікування, і вони не обробляють зняття коштів у вихідні. Тому я запропонував запитати у них.

Так чи інакше, наберіться терпіння, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я буду чекати .... якщо будуть новини, я зв'яжуся знову

Автоматичний переклад.
jimspy
1 тиждень тому

Ми будемо тут, щоб почитати новини.

Зараз, після вихідних, може бути якийсь рух. правильно?

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Жодних новин, жодного руху досі

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я надіслав їм електронний лист і отримав звичайну відповідь, що вони рекламують мою тему у своєму фінансовому відділі.....

Автоматичний переклад.
jimspy
1 тиждень тому

Отже, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи статус у вашому обліковому записі залишається таким самим?

Сподіваюся, незабаром вони розберуться з цим, тож нашій групі зі скарг не потрібно буде втручатися. Ви знаєте, ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Це було 7 днів із статусом очікування....сьогодні вони скасовують моє зняття, не пояснюючи, чому....я надсилаю їм електронний лист із запитом про причини скасування....я чекаю відповіді

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене є новини .....вони відповідають мені, вони сказали мені, що документ був недостатньо видимий....тому я знову надіслав його їм, і вони запевнили мене, що наступних днів виведення буде завершено

Автоматичний переклад.
jimspy
6 дн. тому

Це трапляється досить часто, чесно кажучи, що гравці надсилають документи не найкращої якості або навіть у неправильному форматі, і через це казино не може продовжити платіж. Вони не можуть завершити процес перевірки таким чином, і цілком зрозуміло, що вони не надішлють платіж до цього.🤷‍♀️

Тож я радий, що принаймні ситуацію пояснили, і тепер ви знаєте, що робити і чого чекати.

Будь ласка, повідомте нам, як справи та чи все гаразд, протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

На жаль, моє відкликання все ще має статус очікування, і зараз минув 4-й день після останнього електронного листа, який підтверджує, що мій обліковий запис повністю підтверджено......

Автоматичний переклад.
jimspy
18 год. тому

Це дуже погано, я думав, що буде легше, коли ви пройдете перевірку. Якщо ви чекаєте більше 14 днів на весь процес, я б подумав про те, щоб подати скаргу. Спілкування, особливо в таких ситуаціях, важливе, і якщо у вас нічого немає, а казино навіть нічого вам не скаже, тоді я, ймовірно, пройшов би запропонований процес.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Дякую за вашу допомогу.... я надіслав їм електронний лист у п'ятницю, і вони сказали мені, що вони повідомлять свій відділ.... сьогодні я переповів їм проблему через чат і отримав ту саму відповідь з точно такими ж словами, як в електронному листі, який вони мені надіслали....я чекаю один два дні .....якщо нічого не станеться, я попрошу вашої допомоги та допомоги.....у будь-якому випадку я повідомлю вам.... дякую ти знову


Автоматичний переклад.
jimspy
16 год. тому

Я вважаю, що це розумний підхід, я, напевно, не хотів би чути одне й те саме знову і знову. Тож давайте почекаємо та побачимо, чи щось зміниться, а якщо ні, я буду тут.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого