ГоловнаФорумКазиноSpinaro Casino - загальне обговорення

Spinaro Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Roberta
|
3 724 переглядів 41 відповідей |
|
1 23
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinaro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я подав скаргу щодо цього казино щодо мого зняття. Я надіслав усі необхідні документи, але все ще не можу зняти кошти, і сьогодні минуло 11 днів.

Нік розглядав це, але не отримав відповіді від нього.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Привіт, я помітив, що ви подали скаргу , і Нік відповів на неї. Якщо справа не просунулася вперед, наша команда спробує допомогти вам і вжити заходів.

Однак чи підтверджено ваш обліковий запис і ви просто чекаєте на зняття коштів чи яка ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель,

Вони сказали, що мій квиток було розкрито 31 жовтня, і відтоді нічого не чули. file

Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

На скріншоті, який ви надіслали, не вказано, що перевірка пройшла успішно, а те, що оновлені вами документи буде передано до відповідного відділу. Чи можете ви підтвердити, чи перевірка пройшла успішно, чи вона все ще знаходиться на етапі перевірки? Тому що я думаю, що ви повинні пройти через цей процес, перш ніж ви зможете відмовитися.

Однак я вважаю, що прикро, якщо казино більше тижня не відповідає, чи все так, як має бути. Ви також зверталися до служби підтримки або електронною поштою щодо вашої ситуації?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок,

Я був у чаті кілька разів і надіслав свою останню банківську виписку, яка збігається з депозитом від Gigadat, і мою банківську виписку з моїм іменем та адресою в мій банк, і агент у чаті сказав, що це було обрізано, і я сказав, що вам не потрібно щоб дізнатися, скільки я маю на банківських рахунках, тому він сказав, що напише повідомлення групі перевірки, і це було 3 дні тому.

Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Тобто з тих пір нічого не змінилося і ви не отримали жодної відповіді підтверджено ваш документ чи ні? Я думаю, що казино може принаймні сказати вам, чи це доречно, чи вам доведеться завантажити його знову, оскільки це затягує все без потреби.

Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти. Якщо у вас є оновлення, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після того електронного листа я нічого не чув, і вони надсилають мені безкоштовні обертання та 30 доларів за vip, але я видалив їх, оскільки це стосується умов... Я все ще грав на перший депозит, який зробив, а тепер на суму у моєму обліковому записі 900,00....Я не відчуваю хорошої атмосфери від цього нового казино...здається, вони не дуже дбають про гравця, і я також згадав, що для нового казино хороші відгуки важливі, коли хтось намагається нове казино.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Незважаючи на те, що я погоджуюся з Джаро, коли він каже, що така відсутність зв’язку не має місця, особливо коли гравець має проблеми з процесом перевірки, я коротко переглянув вашу скаргу і знайшов це

«Я користуюся онлайн-банкінгом, тому я не отримую жовтень до початку листопада, але я зробив знімок екрана мого переказу зі свого банківського рахунку зі своїм ім’ям»

Що ж, банківська виписка – це щось окреме від історії транзакцій, наданої на знімках екрана, і іноді рекомендується звернутися до банку, попросивши незвичайну банківську виписку.

Але, як було сказано, це те, що казино має пояснити гравцеві без зайвої затримки. 🤔

Таким чином, я сподіваюся, що ми будемо корисні для вас через скаргу 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Я також надіслав нову виписку з банківського рахунку, і вона така сама, як паперова копія.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Roberta Приховано Radka
Причина: особисті банківські реквізити
Roberta
1 рік тому

Будь ласка, не розголошуйте такі документи публічно. Це не безпечно. 🙏

Чи отримали ви відповідь від казино щодо нової версії?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Мій обліковий запис підтверджено в суботу...дякую за допомогу.

Дякуємо за нагадування про надання особистої інформації.

Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Відмінна новина! Я радий це чути. 🙌

Що щодо відкликання? Це теж нормально?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Згідно з електронним листом Gigadat, сума депозиту має надійти сьогодні... вони дуже повільні в процесі перевірки, і я знаю, що надіслав усе необхідне... Я вже мало граю, але час від часу пробую новий казино, і це казино, здається, не дуже дбає про гравця.



Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Тож було б чудово, якби ви також отримали зняття майже одразу після перевірки. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться?

Що стосується перевірки, я бачив, що вона нарешті була успішно завершена, але це зайняло деякий час. Я думаю, що на основі такого досвіду гравець завжди може вирішити, робити депозит в казино чи ні. І коли ви говорите, що це казино, здається, не піклується про гравців, я думаю, це говорить мені, що ви не хочете робити наступних кроків тут.

Але я сподіваюся, що ви знайдете казино, яке підходить саме вам, і у вас не виникнуть подібні проблеми. Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Минулої суботи було перевірено мій рахунок, і я отримав гроші вчора пізно ввечері.

Дякуємо за листування.


Автоматичний переклад.
Roberta
1 рік тому

Ну, це чудова новина. 🎉☘️😊

Я радий, що зрештою тобі вдалося все розібрати, і все вийшло добре.

Але мені цікаво, чи казино все одно підійде вам і ви будете тут грати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, вони повністю ігнорують запити на самовиключення.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Гей, я думаю, що кожне казино має сприймати це серйозно. Ви просили виключити вас із казино? Чи вказано в Загальних положеннях та умовах, як ви повинні це зробити, чи ви десь перевіряли? У чому проблема, коли ви говорите, що казино це ігнорує?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого