1 рік тому
Тут ви можете обговорити Spinaro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Даніель,
Я подав скаргу щодо цього казино щодо мого зняття. Я надіслав усі необхідні документи, але все ще не можу зняти кошти, і сьогодні минуло 11 днів.
Нік розглядав це, але не отримав відповіді від нього.
Дякую тобі.
Hi Daniel,
I did submit a complaint about this casino regarding my withdrawal..I sent all required documents in but still unable to withdraw and its been 11 days today .
Nick was looking into this but not heard back from him.
Thankyou.
Привіт, я помітив, що ви подали скаргу , і Нік відповів на неї. Якщо справа не просунулася вперед, наша команда спробує допомогти вам і вжити заходів.
Однак чи підтверджено ваш обліковий запис і ви просто чекаєте на зняття коштів чи яка ваша ситуація?
Hi, I noticed that you have opened a complaint and Nick has replied to it. If things haven't moved forward, our team will try to help you and take action.
However, has your account been verified and are you just waiting for a withdrawal or what is your situation?
На скріншоті, який ви надіслали, не вказано, що перевірка пройшла успішно, а те, що оновлені вами документи буде передано до відповідного відділу. Чи можете ви підтвердити, чи перевірка пройшла успішно, чи вона все ще знаходиться на етапі перевірки? Тому що я думаю, що ви повинні пройти через цей процес, перш ніж ви зможете відмовитися.
Однак я вважаю, що прикро, якщо казино більше тижня не відповідає, чи все так, як має бути. Ви також зверталися до служби підтримки або електронною поштою щодо вашої ситуації?
The screenshot you sent does not say that the verification was successful but that the documents you have updated will be moved to the relevant department. So can you confirm if the verification has been successful or is it still in the verification stage ? Because I think you have to go through this process first before you can withdraw.
However, I think it's a shame if the casino doesn't respond for over a week about whether everything is as it should be. Have you also tried support or email about your situation ?
Добрий ранок,
Я був у чаті кілька разів і надіслав свою останню банківську виписку, яка збігається з депозитом від Gigadat, і мою банківську виписку з моїм іменем та адресою в мій банк, і агент у чаті сказав, що це було обрізано, і я сказав, що вам не потрібно щоб дізнатися, скільки я маю на банківських рахунках, тому він сказав, що напише повідомлення групі перевірки, і це було 3 дні тому.
Good morning,
I have been on chat a few times and sent my latest bank statement that matches the deposit from Gigadat and my bank statement with my name and address with my bank and the agent on the chat said it was cropped and I said you don't need to know how much I have in my bank wasaccounts so he said he would message the verification team and that was 3 days ago.
Тобто з тих пір нічого не змінилося і ви не отримали жодної відповіді підтверджено ваш документ чи ні? Я думаю, що казино може принаймні сказати вам, чи це доречно, чи вам доведеться завантажити його знову, оскільки це затягує все без потреби.
Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти. Якщо у вас є оновлення, повідомте нам, будь ласка?
So nothing has changed since then and you haven't received any answer whether your document has been confirmed or not ? I think the casino could at least tell you if it's appropriate or if you'll have to upload it again, because it's prolonging everything unnecessarily.
However, since you have a complaint, our team will try to help you. If you have an update would you please let us know ?
Після того електронного листа я нічого не чув, і вони надсилають мені безкоштовні обертання та 30 доларів за vip, але я видалив їх, оскільки це стосується умов... Я все ще грав на перший депозит, який зробив, а тепер на суму у моєму обліковому записі 900,00....Я не відчуваю хорошої атмосфери від цього нового казино...здається, вони не дуже дбають про гравця, і я також згадав, що для нового казино хороші відгуки важливі, коли хтось намагається нове казино.
I have not heard anything since that email and they send me free spins and a 30$ for vip but I deleted them because it comes with terms and conditions...I've still been playing on the first deposit I made and now the amount in my account is 900.00....I don't get a good vibe from this new casino...they don't seem to really care about the player and I also mentioned for a new casino good reviews matter when someone is trying a new casino.
Незважаючи на те, що я погоджуюся з Джаро, коли він каже, що така відсутність зв’язку не має місця, особливо коли гравець має проблеми з процесом перевірки, я коротко переглянув вашу скаргу і знайшов це
«Я користуюся онлайн-банкінгом, тому я не отримую жовтень до початку листопада, але я зробив знімок екрана мого переказу зі свого банківського рахунку зі своїм ім’ям»
Що ж, банківська виписка – це щось окреме від історії транзакцій, наданої на знімках екрана, і іноді рекомендується звернутися до банку, попросивши незвичайну банківську виписку.
Але, як було сказано, це те, що казино має пояснити гравцеві без зайвої затримки. 🤔
Таким чином, я сподіваюся, що ми будемо корисні для вас через скаргу 🙏
Even though I agree with Jaro when he says such a lack of communication is not in place, especially when the player is struggling with the verification process, I browsed your complaint briefly and found this
"I do online banking so we I don't get October's till the beginning of November but I took a screen shot of my transfer from my bank account with my name on it"
Well, the banking statement is something separate from the transaction history provided per screenshots, and sometimes it is advised to reach out to the bank, asking for the out-of-usual bank statement.
But as being said, this is something the casino should explain to the player without an unnecessary delay. 🤔
Thus, I hope we will be of any use to you through the complaint 🙏
Будь ласка, не розголошуйте такі документи публічно. Це не безпечно. 🙏
Чи отримали ви відповідь від казино щодо нової версії?
Please, do not share such documents publicly. It is not safe. 🙏
Have you received a response from the casino regarding this new version?
Привіт Радка,
Мій обліковий запис підтверджено в суботу...дякую за допомогу.
Дякуємо за нагадування про надання особистої інформації.
Hi Radka,
My account was verified on Saturday...thanks for your assistance.
Thanks for the reminder about sharing private info.
Відмінна новина! Я радий це чути. 🙌
Що щодо відкликання? Це теж нормально?
Great news! I'm glad to hear that. 🙌
What about withdrawal? Is that okay too?
Згідно з електронним листом Gigadat, сума депозиту має надійти сьогодні... вони дуже повільні в процесі перевірки, і я знаю, що надіслав усе необхідне... Я вже мало граю, але час від часу пробую новий казино, і це казино, здається, не дуже дбає про гравця.
According to the Gigadat email the deposit amount should be here today...they are very slow on the verification process and I know I sent in everything required...I don't play much anymore but every now and again I try a new casino and this casino doesn't seem to really care about the player.
Тож було б чудово, якби ви також отримали зняття майже одразу після перевірки. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться?
Що стосується перевірки, я бачив, що вона нарешті була успішно завершена, але це зайняло деякий час. Я думаю, що на основі такого досвіду гравець завжди може вирішити, робити депозит в казино чи ні. І коли ви говорите, що це казино, здається, не піклується про гравців, я думаю, це говорить мені, що ви не хочете робити наступних кроків тут.
Але я сподіваюся, що ви знайдете казино, яке підходить саме вам, і у вас не виникнуть подібні проблеми. Бажаю тобі всього найкращого. 🙂
So it would be great if you also got a withdrawal almost immediately after verification. Could you let us know when that happens ?
As far as the verification is concerned, I saw that it was finally completed successfully but it took some time. I think that based on such experience a player can always decide whether to deposit in the casino or not. And when you say that this casino doesn't seem to care about the players, I guess that tells me that you don't want to take the next steps here.
But I hope you find a casino that is suitable for you and you don't run into any similar problems. I wish you the best of luck. 🙂
Минулої суботи було перевірено мій рахунок, і я отримав гроші вчора пізно ввечері.
Дякуємо за листування.
My account was verified last Saturday and I received the money late last night.
Thankyou for your correspondence.
Ну, це чудова новина. 🎉☘️😊
Я радий, що зрештою тобі вдалося все розібрати, і все вийшло добре.
Але мені цікаво, чи казино все одно підійде вам і ви будете тут грати?
Well, that's excellent news. 🎉☘️😊
I'm glad you managed to sort it all out in the end and it turned out well.
But I wonder if the casino will still be good for you and you will play here ?
Гей, я думаю, що кожне казино має сприймати це серйозно. Ви просили виключити вас із казино? Чи вказано в Загальних положеннях та умовах, як ви повинні це зробити, чи ви десь перевіряли? У чому проблема, коли ви говорите, що казино це ігнорує?
Hey, I think every casino should take this seriously. Did you ask to be excluded from the casino ? Does it say in the Terms and Conditions how you have to do it or did you check somewhere ? What is the problem when you say the casino is ignoring it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.