ФорумКазиноSpinaro Casino - загальне обговорення

Spinaro Casino - загальне обговорення

12 міс. тому від Roberta
|
2779 переглядів 39 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinaro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
12 міс. тому

Привіт Даніель,

Я подав скаргу щодо цього казино щодо мого зняття. Я надіслав усі необхідні документи, але все ще не можу зняти кошти, і сьогодні минуло 11 днів.

Нік розглядав це, але не отримав відповіді від нього.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Roberta
12 міс. тому

Привіт, я помітив, що ви подали скаргу , і Нік відповів на неї. Якщо справа не просунулася вперед, наша команда спробує допомогти вам і вжити заходів.

Однак чи підтверджено ваш обліковий запис і ви просто чекаєте на зняття коштів чи яка ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт Даніель,

Вони сказали, що мій квиток було розкрито 31 жовтня, і відтоді нічого не чули. file

Автоматичний переклад.
Roberta
12 міс. тому

На скріншоті, який ви надіслали, не вказано, що перевірка пройшла успішно, а те, що оновлені вами документи буде передано до відповідного відділу. Чи можете ви підтвердити, чи перевірка пройшла успішно, чи вона все ще знаходиться на етапі перевірки? Тому що я думаю, що ви повинні пройти через цей процес, перш ніж ви зможете відмовитися.

Однак я вважаю, що прикро, якщо казино більше тижня не відповідає, чи все так, як має бути. Ви також зверталися до служби підтримки або електронною поштою щодо вашої ситуації?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Добрий ранок,

Я був у чаті кілька разів і надіслав свою останню банківську виписку, яка збігається з депозитом від Gigadat, і мою банківську виписку з моїм іменем та адресою в мій банк, і агент у чаті сказав, що це було обрізано, і я сказав, що вам не потрібно щоб дізнатися, скільки я маю на банківських рахунках, тому він сказав, що напише повідомлення групі перевірки, і це було 3 дні тому.

Автоматичний переклад.
Roberta
12 міс. тому

Тобто з тих пір нічого не змінилося і ви не отримали жодної відповіді підтверджено ваш документ чи ні? Я думаю, що казино може принаймні сказати вам, чи це доречно, чи вам доведеться завантажити його знову, оскільки це затягує все без потреби.

Однак, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти. Якщо у вас є оновлення, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Після того електронного листа я нічого не чув, і вони надсилають мені безкоштовні обертання та 30 доларів за vip, але я видалив їх, оскільки це стосується умов... Я все ще грав на перший депозит, який зробив, а тепер на суму у моєму обліковому записі 900,00....Я не відчуваю хорошої атмосфери від цього нового казино...здається, вони не дуже дбають про гравця, і я також згадав, що для нового казино хороші відгуки важливі, коли хтось намагається нове казино.




Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Roberta
12 міс. тому

Незважаючи на те, що я погоджуюся з Джаро, коли він каже, що така відсутність зв’язку не має місця, особливо коли гравець має проблеми з процесом перевірки, я коротко переглянув вашу скаргу і знайшов це

«Я користуюся онлайн-банкінгом, тому я не отримую жовтень до початку листопада, але я зробив знімок екрана мого переказу зі свого банківського рахунку зі своїм ім’ям»

Що ж, банківська виписка – це щось окреме від історії транзакцій, наданої на знімках екрана, і іноді рекомендується звернутися до банку, попросивши незвичайну банківську виписку.

Але, як було сказано, це те, що казино має пояснити гравцеві без зайвої затримки. 🤔

Таким чином, я сподіваюся, що ми будемо корисні для вас через скаргу 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Привіт Радка,

Я також надіслав нову виписку з банківського рахунку, і вона така сама, як паперова копія.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Roberta Приховано Radka
Причина: особисті банківські реквізити
Roberta
11 міс. тому

Будь ласка, не розголошуйте такі документи публічно. Це не безпечно. 🙏

Чи отримали ви відповідь від казино щодо нової версії?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Привіт Радка,

Мій обліковий запис підтверджено в суботу...дякую за допомогу.

Дякуємо за нагадування про надання особистої інформації.

Автоматичний переклад.
Roberta
11 міс. тому

Відмінна новина! Я радий це чути. 🙌

Що щодо відкликання? Це теж нормально?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Згідно з електронним листом Gigadat, сума депозиту має надійти сьогодні... вони дуже повільні в процесі перевірки, і я знаю, що надіслав усе необхідне... Я вже мало граю, але час від часу пробую новий казино, і це казино, здається, не дуже дбає про гравця.



Автоматичний переклад.
Roberta
11 міс. тому

Тож було б чудово, якби ви також отримали зняття майже одразу після перевірки. Чи могли б ви повідомити нам, коли це станеться?

Що стосується перевірки, я бачив, що вона нарешті була успішно завершена, але це зайняло деякий час. Я думаю, що на основі такого досвіду гравець завжди може вирішити, робити депозит в казино чи ні. І коли ви говорите, що це казино, здається, не піклується про гравців, я думаю, це говорить мені, що ви не хочете робити наступних кроків тут.

Але я сподіваюся, що ви знайдете казино, яке підходить саме вам, і у вас не виникнуть подібні проблеми. Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Минулої суботи було перевірено мій рахунок, і я отримав гроші вчора пізно ввечері.

Дякуємо за листування.


Автоматичний переклад.
Roberta
11 міс. тому

Ну, це чудова новина. 🎉☘️😊

Я радий, що зрештою тобі вдалося все розібрати, і все вийшло добре.

Але мені цікаво, чи казино все одно підійде вам і ви будете тут грати?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Здається, вони повністю ігнорують запити на самовиключення.

Автоматичний переклад.
yoyeli
11 міс. тому

Гей, я думаю, що кожне казино має сприймати це серйозно. Ви просили виключити вас із казино? Чи вказано в Загальних положеннях та умовах, як ви повинні це зробити, чи ви десь перевіряли? У чому проблема, коли ви говорите, що казино це ігнорує?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого