Привіт, я щойно отримав 3 незавершені зняття. Не знаю, чи випадково це збігається з часом, коли мали відповісти на мою відкриту тут скаргу. Тобі теж заплатили?
Hi, I just received the 3 pending withdrawals. I don't know if it's a coincidence that it coincides with the time they had to respond to my complaint opened here. Have they paid you too?
Hola, justo acabo de recibir los 3 retiros pendientes. No sé si es una casualidad que coincida cuando se acababa el tiempo que tenían ellos para responder ellos a mi queja abierta aquí.. te han pagado también?
привіт Це чудова новина. Нарешті.
Можливо, ця скарга так на них вплинула, знаєте. Вони напевно хотіли б мати гарну репутацію, а розглянуті скарги допоможуть у цьому. правильно?
У будь-якому разі ви вже подали запит на зняття коштів чи ще ні?
Hey. This is great news. Finally.
It could be that the complaint had this impact on them, you know. They surely would like to have a good reputation, and resolved complaints will help with that. Right?
Anyway, have you requested another withdrawal already or not yet?
доброго ранку
Сьогодні я отримав останню виплату
Good morning
Today I received the last payout
Guten Morgen
Heute habe ich die letzte Auszahlung bekommen
Привіт, так, я вже подав 2 запити на зняття коштів, а завтра надішлю третій запит. Ми побачимо, скільки часу знадобиться для їх обробки цього разу. дякую
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
чудово Нарешті.
Минуло досить багато часу, але ви принаймні отримали свої гроші.
Як ви зараз ставитеся до казино? Ви продовжите там грати?
Great. Finally.
It's been quite a long time, but at least you got your money.
How do you feel now about the casino? Will you continue to play there?
Привіт, так, я вже подав 2 запити на зняття коштів, а завтра надішлю третій запит. Ми побачимо, скільки часу знадобиться для їх обробки цього разу. дякую
Hi, yes, I have already requested 2 withdrawals and tomorrow I will request the third one. We will see how long it takes to process them this time. Thanks!
Hola, si, ya he solicitado 2 retiros y mañana solicitaré el tercero. Veremos esta vez cuánto tiempo tardan en tramitarlos.. Gracias!
13 лютого я виграв велику суму в казино Spinanga. Мені потрібно знімати до 500 євро на день, і до 3 зняттів очікують. Тож я зробив 3 зняття по 500 євро кожен, і до цього дня жодного кроку до завершення. Чат видає кодовані повідомлення, не переживайте, все добре і т. д. і т. п. Хтось знає, чи мені колись заплатять?
On February 13th I won a large sum at the Spinanga casino. I am required to withdraw up to 500 euros per day and up to 3 withdrawals are pending. So I made 3 withdrawals of 500 euros each and to this day no steps towards completion. The chat gives coded messages, don't worry, everything is fine, etc., etc. Does anyone know if I will ever be paid?
στις 13 φλεβαρη κερδισα ενα μεγαλο ποσο στο καζινο spinanga.υποχρεωρικα πρεπει να βγαζω μεχρι 500 ευρω τη μερα και μεχρι 3 αναληψεις να εκρεμουν .εκανα λοιπον 3 αναληψεις των 500 ευρω η καθε μια και μεχρι και σημερα κανενα βημα προς την ολοκληρωση.το τσατ δινει κωδικοποιημενα μυνηματα μην αγχωνεσται ολα καλα κλπ κλπ.ξερει κανεις αν προκειται να πληρωυω ποτε?
Привіт, у цьому випадку я рекомендую вам подати скаргу, яку ви можете подати на нашому сайті –натисніть тут .
Якщо ви переглянете цю тему, ви побачите, що гравці були або знаходяться в такій самій ситуації, і казино займає досить багато часу, щоб виплатити гравцеві, але врешті вони зазвичай виплачують їм, якщо вони нічого не порушили.
Я не знаю, що ще порадити, тому що я бачу, що казино просто дає вам основні відповіді, які не дуже інформативні.
Отже, ти підеш на це?
Hey, in this case I would recommend you to start a complaint which you can file on our site- click here.
If you go through this thread you will find that players have been or are in the same situation and it takes the casino quite a long time to pay out the player but in the end they usually pay them out as long as they have not broken anything.
I don't know what else to recommend because I see that the casino just gives you the basic answers which are not very informative.
So, you gonna go for it?
Я зробив запит на зняття коштів із spinanga з 6/3/24, це не так багато грошей, і він ще не виконаний, хоча 3 робочі дні, за словами компанії, минули
I have made a withdrawal request from spinanga since 6/3/24 not much money and it has not been completed yet even though the 3 business days that the company says have passed
Έχω κάνει αίτηση ανάληψης από spinanga από 6/3 /24 όχι πολλά χρήματα και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα παρόλο που έχουν περάσει οι 3 εργάσιμες που λένε ως εταιρεία
На жаль, якщо ви прочитаєте цю тему, до якої я перемістив вашу публікацію, ви побачите, що це казино відоме затримками з виплатами, тож я сподіваюся, що це незабаром з’явиться.
Вам потрібно було проходити верифікацію, чи вже повідомили, що це не потрібно?
Це ваше перше зняття, так?
Unfortunately, if you read through this thread I have moved your post to, you will see that this casino is known for delays in payment, so I hope that it will arrive soon.
Was there any need for you to pass the verification, or did they inform you already that it is not necessary?
Is this your first withdrawal, right?
Ні, я це робив раніше, я встиг там пограти.
No, I've done it before, I had time to play there.
Όχι έχω ξανακάνει παλιότερα ειχα καιρό να παίξω εκει
І ми говоримо про невелику суму, вони продовжують говорити мені, що це буде завершено дуже скоро, і я не бачу грошей, чи знаєте ви, чи можу я ще щось зробити, щоб натиснути на них, щоб зняття відбулося швидше, оскільки мені потрібні ці гроші?
And we're talking about a small amount, they keep telling me very soon that it will be completed and I don't see any money, do you know if there's anything else I can do to pressure them to make the withdrawal happen faster as I need this money?
Και μιλάμε για μικρό ποσό μου λένε συνέχεια πολύ σύντομα ότι θα ολοκληρωθεί και δεν βλέπω χρήματα ξέρετε αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εγώ για να τους πιέσω ώστε να γίνει πιο γρήγορα η ανάληψη καθώς χρειάζομαι αυτά τα χρήματα
Вибачте за пізню відповідь.
Чи можу я запитати, як розвивається ця ситуація?
Sorry for this late reply.
May I ask how this situation is going, please?
Привіт, я намагався туди потрапити, і проблем не виникло, тож у вас усе ще є проблема? 🤔
Hi, I tried to get there and there was no problem, so you still have an issue? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.