Я не рекомендую це. Я грав близько 2 місяців, а зараз чекаю вилучення 14 днів, і все ще нічого. Можливо, найближчим часом я змінив би свою думку. Оскільки загалом ігри чудові, а також для ставок на спорт, у вас є багато ігор.
I dont reccomend it. I played about 2 months and now waiting for withdraw 14 days and still nothing. Maybe in the near future i would change my opinion. Because overall the games are great and also for sports betting u hava a lot of games.
Я також подав скаргу зі скріншотом... Звичайно, я повідомив їм точний час і номер партії, компанію тощо, і навіть написав їм про те, як просувається партія.
Я не роблю цього за 20 євро, але я вважаю, що якщо казино турбує мене таким чином за 20 євро, то ми говоримо про ненадійне казино, на яке гравець повинен уникати ставок.
Крім того, їх підтримка жахлива, і вони дають однакові стандартні відповіді.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
З додатком, так, але це було тоді, коли вони всі просили мене підтвердити, а деякі, як-от Amunra або 7signs, не прийняли мої банківські документи, і я втратив кілька тисяч євро. Будьте обережні.
With the app, yes, but it was when they all asked me for verification, and some like Amunra or 7signs did not accept my bank documents and I lost several thousand euros. Be careful.
Con la app si, pero es cuando todos me pidieron verificación, y algunos como Amunra o 7signs no me aceptaron los documentos del banco y perdí varios miles de euros. Tener cuidado
Завантажте програму та заряджайте через неї. Вони будуть злитися, але це не ваша проблема.
Download the app and charge through there. They will be angry, but it's not your problem.
Bajate la app y cobra por ahí. Se enfadarán, pero no es tu problema
який додаток? Наразі я керував усіма зняттями через банківський переказ.
What app? So far, I have managed all withdrawals via bank transfer.
Que app? Hasta ahora todos los retiros los he gestionado vía transferencia bancaria
І скільки часу займає обробка зняття коштів у угодах FunID?
And how long does it take to process withdrawals to FunID trades?
Y cuánto tardan en procesar los retiros a trades de FunID?
Залежно від їхнього настрою, їхній сервіс жахливий... Сподіваюся, вони вам швидко заплатять.
Depending on their mood, their service is terrible...I hope they pay you quickly.
Ανάλογα την διάθεση τους είναι χάλια η εξυπηρέτηση τους...μακάρι να σε πληρώσουν γρήγορα
Вони щойно внесли депозит. Чекала 10 днів. Я більше не збираюся там грати. Сума, яку я отримав, була невеликою, 339. Але я ніколи не вкладаю багато грошей, не перевіривши їх виведення, тому вкладаю від 50 до 70 євро.
Я бажаю вам усім удачі та сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Я радий, що тобі повернули гроші! Я сподіваюся, що нам усім так само пощастить, і так, ми точно більше не будемо тут грати. здоров'я!
I'm glad you got your money back! I hope we all have the same luck and yes, we will definitely not be playing here again. Cheers!
Me alegro de que hayas recibido tu dinero! Espero que todos tengamos la misma suerte y si, definitivamente no vamos a volver a jugar aquí. Un saludo!
У 90% випадків я отримував банківський переказ протягом кількох годин. Від казино до програми це миттєво
90% of the time I had the bank transfer within a few hours. From the casino to the app it is immediate
90% de las veces en unas horas tenía la transferencia bancaria. Del casino a la app es inmediata
Привіт, я почекаю ще тиждень, а потім подам скаргу. Ні, не робили, так, у мене є активний бонус на перший депозит і я ставлю всю суму, тому бонус був завершений, як зазначено в правилах. Ні, ні, я хочу перевірити себе, але спінанга сказав, що мені ще не потрібно перевіряти себе. Я також надсилаю gmail із усією своєю інформацією для процесу перевірки.
Дякуємо за допомогу,
Рок
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Гаразд, я думаю, що все буде добре, якщо бонус виконано, а верифікація ще не відбулася. Ми почекаємо і побачимо, як воно піде, і якщо нічого не зміниться і це буде та сама пісня, обов’язково зв’яжіться зі мною.
Okay, so I guess everything will be okay if the bonus has been fulfilled and the verification hasn't had to take place yet. We'll wait and see how it goes and if nothing changes and it's the same song, be sure to get back to me.
Я також подав скаргу зі скріншотом... Звичайно, я повідомив їм точний час і номер партії, компанію тощо, і навіть написав їм про те, як просувається партія.
Я не роблю цього за 20 євро, але я вважаю, що якщо казино турбує мене таким чином за 20 євро, то ми говоримо про ненадійне казино, на яке гравець повинен уникати ставок.
Крім того, їх підтримка жахлива, і вони дають однакові стандартні відповіді.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
Я розумію суть вашого випадку, і це не має значення, навіть якщо це 20 євро. Звичайно, як ми бачимо, казино, ймовірно, повільніше виплачує гравцям, тому було б непогано, якби це прискорилося в майбутньому, тому що не так багато гравців, мабуть, гратимуть у такому стилі, маючи такий досвід.
Тож на даний момент нам доведеться почекати, щоб побачити, як це розвивається, чи казино зв’яжеться з вами та надасть вам оновлення.
I understand the point in your case and it doesn't matter at all even if it's €20. Of course, as we can see, the casino is probably slower to pay out players, so it would be nice if it would speed up in the future, because not many players will probably play in this style when they have this experience.
So for the moment we will have to wait to see how it progresses or if the casino will contact you and give you an update.
Вони щойно внесли депозит. Чекала 10 днів. Я більше не збираюся там грати. Сума, яку я отримав, була невеликою, 339. Але я ніколи не вкладаю багато грошей, не перевіривши їх виведення, тому вкладаю від 50 до 70 євро.
Я бажаю вам усім удачі та сподіваюся, що ви скоро отримаєте свої гроші.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Тож ви принаймні повідомили хороші новини та, я думаю, трохи заспокоїли інших гравців. Я не здивуюся, якщо ви більше не захочете тут грати, якщо вам доведеться довго чекати майже два тижні.
Тож удачі, куди б ви не пішли.😉☘️
So at least you delivered some good news and I think some reassurance to other players. I'm not surprised if you don't want to play here anymore if it's long for you to wait almost two weeks.
So good luck wherever you go.😉☘️
Дякую за все. Якщо проблема не вирішиться, я напишу вам ще раз, щоб домовитися, як ви можете мені допомогти.
Thank you for everything. If the problem is not resolved, I will write to you again to agree on how you can help me.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.