Привіт, нас декілька. Я все ще чекаю 3 зняття з 14 січня. Я кілька разів зв’язувався з живим чатом, завжди з однаковою автоматичною відповіддю, і вони навіть не відповідають на мої електронні листи.
У мене відкрита скарга, але вона не просувається.
Hi, there are several of us. I am still waiting for 3 withdrawals since January 14th. I have contacted the live chat several times, always with the same automatic response and they don't even answer my emails.
I have a complaint open but it is not making any progress.
Hola, somos varios. Yo sigo esperando 3 retiros desde el 14 de enero. He contactado varias veces al live chat, siempre con la misma respuesta automática y ni siquiera me contestan a los emails..
Tengo abierta una queja pero tampoco avanza.
О, не чудово. Можливо, весь цей сайт шахрайство. Те саме не відповідає на пошту, а чат такий смішний, завжди однакова відповідь. Тож ми можемо забути про повернення наших грошей🥹🥲 або що ви тут думаєте.
Oh not great. Maybe this site is all scam. Same here don’t answer to mail and the live chat is so funny, always same response. So we can forget about getting our money back🥹🥲 or what is your opinion here.
Я в такій же ситуації. Я вважаю дуже сумнівним те, що це казино та інші афілійовані казино Rabidi мають такий високий рейтинг на цьому сайті.
I am in the same situation. I find it highly questionable that this casino and other affiliated casinos through Rabidi has such a high rating on this site.
Так, це правильно. Але це теж на іншому сайті. Рейтинг Spinanga високий, тому я був упевнений, що це законний і безпечний сайт для гри. Але тепер я думаю, що це шахрайство. Можливо, деякі люди можуть розповісти про те, як вони повернули гроші з цього сайту, якщо такі є😏
Yea, that is correct. But that is also on the other site. The rating about Spinanga are high, so i was sure that is legit and safe site to play. But now i think that is a scam. Maybe some people can share about how they got the money back from this site, if there is any😏
Неймовірно, що компанія з доходом у 100 000 000 доларів США не має грошей, щоб платити своїм клієнтам. Компанія, яка щомісяця відкриває від трьох до п’яти нових сайтів казино. Чесно кажучи, у мене були проблеми з ними в минулому, і вони не зацікавлені в змінах. Прикро, ганебно!!!
It's incredible that a company with revenues of $100,000,000 doesn't have the money to pay its customers. A company that opens three to five new casino sites every month. Frankly, I've had problems with them in the past and they have no interest in changing. Regrettable, shameful!!!
É incrível que uma empresa que tem rendimentos de 100.000.000 não tenha dinheiro para pagar os clientes. Uma empresa que todo mês abre uma três a cinco sites de cassinos novos. Sinceramente, já tive problemas com eles no passado e eles não tem o menor interesse em mudar. Lamentável, vergonhoso!!!
Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві. Я б сказав, що якщо у вас немає причини, чому казино вам не заплатило, і ви нічого не знаєте про них, то я б подумав про те, щоб подати скаргу після цього часу.
То вони тобі щось сказали? Ви грали з бонусом чи ні? Вас верифікувало казино?
Hi, we give casinos 14 days to pay the player. I would say that if you don't have a reason why the casino hasn't paid you and you don't know anything from them, then I would think about filing a complaint after that time.
So did they tell you anything? Did you play with any bonus or not? Have you been verified by the casino?
Доброго вечора, у казино spinanga я грав у блекджек...перед тим, як я грав, мій баланс був 39,91...я поставив 11€ о 15:49:27
Раніше лот, який я мав: 38,91 євро
Ставлю 11 євро
Я виграв, але мій рахунок залишився на рівні 28,91 євро.
Я зв’язувався з казино як електронною поштою, так і через чат. У чаті вони кажуть мені зв’язатися з ними електронною поштою, але вони не відповідають на мій електронний лист!
Інший раз вони відповідають мені в чаті, що це займає все більше часу, і направляють мене до служби підтримки електронною поштою.
Це не за 20 євро, але ця тактика показує ненадійне казино. Тримайтеся подалі від цього казино.
Це казино, рейтинг якого повинен був бути нижче 6,0.
Коли вони так поводяться за 20 євро, ви просто не ставите свої гроші в цьому казино, це створить вам проблеми.
Я повинен додати, що деякі з представників у моєму чаті визнали, що це була помилка, і це буде виправлено...але гроші так і не повернули...Я постійно отримую ту саму відповідь: «потрібно більше часу»... Ха-ха-ха 26 днів, щоб вони перевірили 20-секундне відео та відшкодували суму в 20 євро....
Казино відстій, далеко.
Good evening, at spinanga casino I played blackjack ...before I played my balance was 39.91...I bet 11€ at 15:49:27
Before the lot I had: €38.91
I bet 11€
I won but my account remained at 28.91 euros.
I have contacted the casino both via email and chat. In chat they tell me to contact them by email and they don't answer my email!
Other times they reply to me in chat that it takes more and more time and refer me to email support.
It's not for 20€ but this tactic shows an unreliable casino. Stay away from this casino.
It is a casino whose rating should have been below 6.0.
When they behave like this for 20€ you simply don't bet your money at this casino it will cause you problems.
I should add that some of the representatives in my chat admitted that it was a mistake and it would be fixed...but the money was never refunded...I keep getting the same answer "it takes more time"... Hahahaha 26 days for them to review a 20 second video and refund an amount of €20....
The casino sucks, far away.
Καλησπέρα, στο spinanga casino έπαιξα blackjack ...πριν παίξω το υπόλοιπο μου ήταν 39,91...ποντάρω 11€ ωρα 15:49:27
Πρινν την παρτίδα είχα : 38,91€
Πόνταρα 11€
Κέρδισα αλλά ο λογαριασμός μου παρέμεινε με 28,91 ευρώ.
Έχω επικοινωνήσει με το καζίνο και μέσω email και μέσω chat. Στο chat μου λένε να επικοινωνήσω με email και στο email δεν μου απαντουν!
Σε άλλες φορές μου απαντούν στο chat πως χρειάζεται περισσότερος χρόνος και περισσότερος χρόνος και με παραπέμπουν στο email- υποστήριξη.
Δεν είναι για τα 20€ όμως η τακτική αυτή δείχνει ένα αναξιόπιστο καζίνο. Μακριά από αυτό το καζίνο.
Είναι ένα καζίνο που η βαθμολογία του έπρεπε να είναι κάτω από 6.0.
Όταν συμπεριφέρονται έτσι για 20€ απλά δεν ποντάρεις τα χρήματα σου σε αυτό το καζίνο θα σου δημιουργήσει προβλήματα.
Να προσθέσω πως κάποιοι από τους εκπροσώπους στο chat μου παραδέχτηκαν πως είναι λάθος και θα διορθωθεί...όμως τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ...παίρνω συνέχεια την ίδια απάντηση " χρειάζεται περισσότερος χρόνος"... Χαχχαχα 26 ημέρες για να ελέγξουν ένα βίντεο 20 δευτερολέπτων και να επιστρέψουν ένα ποσό των 20€....
Είναι χάλια το καζίνο μακριά
Привіт! Я хотів порекомендувати вам подати скаргу , але я бачу, що ви вже встигли її подати, тож давайте подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти. У вас також є історія гри, де ваша ставка відображається як виграна чи ні? Я б точно записав це, щоб бути впевненим. Я думаю, що таку помилку, якби її визнало саме казино, не довелося б так довго тягнути, і, мабуть, її легко відстежити, якщо знати точний час.
Звичайно, як я вже сказав, ми будемо тут і готові допомогти вам, і, сподіваюся, ми зможемо досягти успішного кінця.
Тим часом, якщо щось зміниться і казино зв’яжеться з вами, обов’язково повідомте нам про це.
Hello, I wanted to recommend you a complaint, but I see that you have already managed to file it, so let's see if our team can help you. Do you also have a game history where it shows your bet as won or not? I would definitely make a record of it just to be sure. I think that such a mistake, if admitted by the casino itself, wouldn't have to be dragged out for so long, and it's probably quite easy to keep track of if you know the exact time.
Of course, as I said, we will be here and ready to assist you and hopefully we can achieve a successful end.
In the meantime, if something changes and the casino contacts you, be sure to let us know.
Привіт усім, хтось із вас має інформацію про платежі? Вчора вони сказали мені в чаті, що сталося через технічну помилку третьої сторони, а сьогодні через великий обсяг платежів. Ніякої допомоги з їхнього боку. 22 дні чекаю на отримання моїх грошей і підраховую..
Hi all, does any of you have some update on payments? Yesterday they were telling me on the live chat that was due to a technical error with a third-party provided, today that is due to high volume of payments.. zero help from their side. 22 days waiting to receive my money and counting..
Привіт, я почекаю ще тиждень, а потім подам скаргу. Ні, не робили, так, у мене є активний бонус на перший депозит і я ставлю всю суму, тому бонус був завершений, як зазначено в правилах. Ні, ні, я хочу перевірити себе, але спінанга сказав, що мені ще не потрібно перевіряти себе. Я також надсилаю gmail із усією своєю інформацією для процесу перевірки.
Дякуємо за допомогу,
Рок
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Привіт, я зв’язався з живим чатом, вони дали мені цю відповідь сьогодні ввечері о 16:16.
Hey, im in touch with live chat a they gave me this answer tonight at 16.16 time.
Ці люди попросять вас підтвердити всі рухи на вашій картці за останні 3 місяці. Я перевірений, і вони мене просили. Коли ви зробите третє чи четверте вилучення коштів, вас змусять або не продовжуватимуть платити.
These people will ask you to verify all the movements on your card for the last 3 months. I am verified and they asked me for them. When you make your third or fourth withdrawal, they will force you or they will not continue paying.
Está gente te va a pedir para verificar te todos los movimientos de tu tarjeta de los últimos 3 meses. Estoy verificado y me los pidieron. Cuando realices tu tercer o cuarto retiro te obligarán o no seguirán pagando
Сьогодні я відписався від усіх казино в цій групі, вони шахрайські.
Today I unsubscribed from all the casinos in this group, they are a scam.
A día de hoy me di de baja de todos los casinos de este grupo, son una estafa.
О, але у вас є процес відмови від цього сайту? Так, але навіщо використовувати кредитну картку, якщо я використовував криптовалюту для внесення своїх активів.
Oh, but you got any withdraw from this site process? Yea, but why credit card if i was using crypto to deposit my assets.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.