ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 31)

7 міс. тому від Miikkuli
|
52356 переглядів 611 відповідей |
|
1...30 31
Додати публікацію
Elisabet11
2 тиж. тому

привіт Це справді приємно чути. Сподіваюся, незабаром у вас будуть гроші.

Будь ласка, не забудьте повідомити нас, коли це станеться. Будемо чекати хороших новин.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мені вже зарахували! Будь-коли, хлопці, якщо ви хочете грати в цій компанії! Знайте, що потрібно рівно 14 днів, щоб побачити вознесіння.

Автоматичний переклад.
Elisabet11
2 тиж. тому

Хороші новини: казино здебільшого виплачує гравцям, але вони знають, що це займає рівно стільки, скільки ви кажете, тому їм доведеться бути терплячими. Я радий, що все вийшло добре.

Ви думаєте, що ви знову будете тут грати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано DairaArmijo видалено адміністратором Romi
Причина: Реклама
Jaro
2 тиж. тому

Я так не думаю🤣

Автоматичний переклад.
Elisabet11
1 тиждень тому

Я звичайно розумію це рішення. Я часто задаю це питання гравцям, тому що знаю, що деякі люди не проти почекати два тижні, поки казино заплатить. Звичайно, більшість гравців скажуть, що двох тижнів достатньо, тому мене теж не здивував такий підхід.

Гадаю, вам буде краще в іншому місці. 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

і це абсурд, і я чекаю свого виведення в цьому казино три дні, але гроші не надійшли, вони ще перевіряються. злодії я подам скаргу

Автоматичний переклад.
maskioui739
1 тиждень тому

Ой, мені прикро згадувати це; просто ми надаємо казино досить небагато часу на виплати. Я пропоную вам підготуватися до невеликого шоку - це 14 повних днів.

У будь-якому випадку, чи означає це, що запит на зняття коштів ще не прийнято? З інших ваших слів, здається, що ви могли легко відмовитися від цього казино в минулому, тому, можливо, вам просто потрібно набратися терпіння. Ви все-таки намагалися звернутися до служби підтримки казино?

Варто спробувати.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Виведення завершено!

Дуже дякую!


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зробив ще один запит на зняття коштів, який було зараховано на 3 робочі години раніше, ніж я очікував!

Сьогодні також було включено те, що я робив протягом 12 днів

Автоматичний переклад.
ATHINA21
1 тиждень тому

Я радий, що ви отримали гроші, хоча чекали трохи довше.

Я повідомлю про це нашій групі зі скарг, щоб ваша справа не була відхилена.

Ви продовжите там грати зараз? 🤔

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ну что привет снова!!! не прошло и года... пишу снова об этой помойке.. вывод сделан был 08.09. сегодня отменили вывод и все. без разговоров. ни депозит отдали ничего.. на счету 0. круто. Никакие верификации ничего не просили...file

Змінено автором 4 дн. тому
ATHINA21
4 дн. тому

Афіни, здається, я на сайті тієї ж компанії, не через необхідність, але у мене 8,5 тис. rtbet, я вивів 1,5 і все ще нічого не чекаю на 5-й день, мабуть, я отримаю 1500 за 14 днів 😂😂

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ну что привет снова!!! не прошло и года... пишу снова об этой помойке.. вывод сделан был 08.09. сегодня отменили вывод и все. без разговоров. ни депозит отдали ничего.. на счету 0. круто. Никакие верификации ничего не просили...file

3 дн. тому

Вибачте за незручності.

Чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою, щоб дізнатися більше про ситуацію?

Наша команда не зможе втрутитися так рано, тож сподіваємося, що незабаром ви отримаєте пояснення. Обов’язково повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Афіни, здається, я на сайті тієї ж компанії, не через необхідність, але у мене 8,5 тис. rtbet, я вивів 1,5 і все ще нічого не чекаю на 5-й день, мабуть, я отримаю 1500 за 14 днів 😂😂

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

привіт Будь ласка, ви мали на увазі це казино ?

Якщо можливо, спробуйте зберегти розмову в офіційній темі казино , будь ласка.🙏 Ми не хотіли б плутати казино. Інші користувачі можуть подумати, що проблема пов’язана зі Spinanga.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

на емайл они не отвечают, а в чате сами видите что пишут... ничего!

Romi
3 дн. тому

Ні, я не буду продовжувати, я вже закрив свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Apostolos
3 дн. тому

Так, я знаю, що та сама компанія має багато казино, і вони все роблять однаково

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

на емайл они не отвечают, а в чате сами видите что пишут... ничего!

3 дн. тому

Іноді живий чат не повідомляється про проблеми зі зняттям коштів у казино, тому я зовсім не здивований такою відповіддю. Головне – над цим реально працювати, як кажуть, що зробить фінансове управління.

Сподіваюся, незабаром ми матимемо деякі оновлення.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Ні, я не буду продовжувати, я вже закрив свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

я розумію Краще рухатися далі, правда?

Автоматичний переклад.
1...30 31
Перейти на сторінкуіз 31 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.