ФорумКазиноSpin Million Casino - загальне обговорення

Spin Million Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від carlocabras86
|
7137 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
xzxgra
2 р. тому

Слухай, я звернувся за порадою до свого зятя, який працює в Guardia di Finanza, він сказав, щоб я заспокоїв душу, тому що гроші повернути неможливо. Грайте лише на сайтах, авторизованих із сертифікатом ADM

Автоматичний переклад.
2 р. тому

З того дня завжди та сама історія.

Повідомляємо, що ми отримали ваші документи. Однак вони не пройшли наш процес перевірки, оскільки термін їх дії минув.


Завантажте наведені нижче документи самостійно в розділ «Мій обліковий запис»> «Документи», щоб завершити процес перевірки облікового запису та негайно обробити незавершене зняття коштів.


• Паспорт або водійське посвідчення – мають бути видні всі 4 кути документа, ваше ім’я, фото, дата народження та термін дії.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що ж, у цьому випадку, якщо ви не можете вирішити проблему з казино, я б сказав, що настав час подати скаргу.

Не соромтеся робити це тут:

https://casino.guru/complaints/create

Надайте будь-яке пов’язане спілкування, яке можете. Але майте на увазі, що це казино не має ліцензії та має дуже погану репутацію, тому я не можу обіцяти вам гарного кінця.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carlocabras86
2 р. тому

Привіт,

коли казино не зареєстровано жодним органом ліцензування - як це, воно буквально недоторканне. Це сумно, але правда.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей сайт жахливий не один раз, а двічі. Я виграв дуже велику суму, вони зробили майже неможливим перевести кошти Щоразу, коли вони просили мене більше та інше, що було неможливо, це було дурницею ЗБЕРІГАЙТЕ СВОЇ ГРОШІ, НЕ ВИТРАЧУЙТЕ НА ЦИЙ САЙТ.

Автоматичний переклад.
adq180207
1 рік тому

О ні, ще один гравець із поганим досвідом 🙁.

Будь ласка, повідомте, який документ ви вважаєте найбільш проблематичним і коли було зазначено під час перевірки? Ми можемо спробувати вам допомогти, якщо казино прислухається до вашої майбутньої скарги.

Дізнайтесь більше про те, як працює процес подання скарги – тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

О ні, ще один гравець із поганим досвідом 🙁.

Будь ласка, повідомте, який документ ви вважаєте найбільш проблематичним і коли було зазначено під час перевірки? Ми можемо спробувати вам допомогти, якщо казино прислухається до вашої майбутньої скарги.

Дізнайтесь більше про те, як працює процес подання скарги – тут .


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подивлюся, чи вони у мене ще є, але це був жарт, я не знаю, чому я дозволив їм двічі зробити це зі мною, думаю, я навчуся першим

Автоматичний переклад.
adq180207
1 рік тому

На жаль, згідно з нашим досвідом, величезною кількістю невирішених скарг і негативних відгуків гравців, ви вирішили грати в жахливому казино. Я впевнений, що ви цього не знали раніше, але я можу порадити вам перевірити кожне казино, принаймні, перш ніж почати там грати. Це точно може допомогти вам уникнути подібних неприємностей у майбутньому 😕

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого