1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slotozal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Місяць грав на цьому ресурсі. За цей період це казино зарекомендувало себе негативно. RTP є підробкою, слоти часто крутять у бік казино. Немає API для виведення коштів, виведення здійснюється вручну (вручну) мінімум 3 дні! Якщо ваш запит на зняття не було схвалено, служба підтримки ніколи не відповість, чому. Вимагають купу документів для ідентифікації, щоб зняти кошти. Вони роблять все, щоб кошти залишалися в системі, а гравець продовжував грати, вивести кошти дійсно важко.
Як людина, яка живе в іншій країні, мені подобається грати в казино, орієнтоване на моє етнічне походження. Ця платформа зарекомендувала себе негативно.
Без вилучення API
Немає підтримки (відповідь мінімум 24 години)
Підроблений RTP
Без ліцензії
Мало провайдерів
Кілька слотів
Багато фейкових ігор
Немає оновлень
Ліміт зняття 15000 доларів США
Підтримка спілкується через перекладача
Жахливий живий бот підтримки, перенаправлення на службу підтримки не працює належним чином
Вейджер бонусів при поповненні x45-100 від суми поповнення
Спам-лист від інших казино
Спам смс на номер телефону
Спам-смс з інших платформ
Можливий продаж персональних даних для спаму та шахрайства, шахрайства
Витік персональних даних
Played on this resource for a month. During this period, this casino has proven itself negatively. RTP is fake, slots are often twisted towards to casino. No api for withdraw funds, the withdraw l is carried out manually(handed) for a minimum of 3 days! If your withdrawal request was not approved, support will never answer why. They demand a bunch of documents for identification in order to withdraw funds. They do everything for the funds remain in the system and the player continues to play, it’s really hard to withdraw funds.
As a person living in another country, I like to play in a casino that is focused on my ethnic background. This platform has proven itself negatively.
No withdraw api
No support( answer minimum 24h)
Fake RTP
No license
Few providers
Few slots
A lot of fake games
No updates
15000 USD withdrawal limit
Support communicates through a translator
Terrible live support bot, redirect to support doesn't work properly
Wagering bonuses upon replenishment x45-100 of the replenishment amount
Spam emails from other casinos
Spam sms for phone number
Spam sms from other platforms
Possible sale of personal data for spam and fraud, scam
Leaked personal data
Привіт,
Крім усього того, що ви згадали, як саме ви знаєте, що казино, можливо, продає особисті дані, і чи можете ви довести витік? Якщо так, зверніть увагу на цей контакт:
Було б добре сказати, що ви повинні грати лише в казино, ліцензованих у вашій країні - перегляньте список тут .
Ви помітили, що це казино взагалі не має ліцензії? 🙁
Дякую за відгук, сподіваюся, наступного разу ви проведете час краще.
Hello,
aside from all the things you mentioned, how exactly do you know that the casino possibly sells personal data, and can you prove the leak? If so, kindly mind this contact:
Would be good to say, that you should only play in casinos licensed in your country - check the list here.
Have you noticed, that this casino is not licensed at all? 🙁
Thank you for your review, I hope that next time you'll have a better time.
Привіт!
Про витік персональних даних: тел. Я зареєстрував обліковий запис на певний номер, який не пов'язаний з іншими сервісами. Незабаром я отримав багато реклами від сторонніх казино та спам-реклами. Вони пишуть з різних номерів і, на жаль, всіх спамерів неможливо заблокувати, їхня база номерів відправників постійно оновлюється. Як я можу це довести? Надсилати вам свої спам-повідомлення з невідомих номерів?
Я думаю, що мої слова не потребують доказів, тому що схема описана максимально докладно, і єдиний спосіб впоратися з цим - використовувати фальшивий номер для фальшивого казино. Цей відгук був написаний тому, що я не міг оцінити це казино, весь час вискакувала напис, що я вказав недостатню кількість мінусів, тому я вказав їх тут.
Багато любові,
4thewin.
Hello!
About leaked personal data: phone number. I registered an account for a specific number that is not related to other services. Soon I received and stool receiving a lot of advertisements from third-party casinos and spam advertisements. They write from various numbers and, unfortunately, all spammers cannot be blocked, their database of sender numbers is constantly updated. How can I prove it? Send you their spam messages from unknown numbers?
I think my words do not need proof because the scheme is described in as much detail as possible and the only way to deal with this is to use a fake number for a fake casino. This review was written because I could not rate this casino, an inscription popped up all the time that I did not indicate a sufficient number of minuses, so I indicated them here.
Much love,
4thewin.
Привіт,
Тепер я краще розумію і мушу визнати, що чув це раніше, хоча не зовсім впевнений, які саме казино.
Поштові скриньки багатьох гравців щодня потрапляють у спам, те саме стосується повідомлень від невідомих відправників. Нічого з цього не можна уникнути, скасувати підписку чи заблокувати. Це серйозна проблема, особливо для вразливих гравців.
Я бачу головну проблему в досить поширеній практиці, яка застосовується навіть за межами азартних ігор в Інтернеті: «Чи згодні ви на те, щоб ваші дані вказувалися в рекламних цілях?» "Щоб підтвердити обліковий запис, будь ласка, надайте нам свою згоду з..."
Звучить знайомо? 🤯
Але давайте повернемося до світу онлайн-казино. Іноді все, що вам потрібно зробити, це клацнути або торкнутися тимчасової реклами чи миттєвого повідомлення, що пропонує спеціальний бонус, і ви потрапили в пастку. 🙁
Я вважаю, що рано чи пізно ви опинитесь в електронному листі з пропозиціями від кожного казино в цій групі.
Хоча це не особливо витік особистої інформації. Казино просто іноді діляться цими деталями з усією групою, казино під одним керівництвом і так далі.
Що стосується реклами від сторонніх компаній, я б сказав, що це щось інше.
Боюся, я не знаю жодного ідеально робочого рішення.
Якщо ви натрапите на будь-які корисні поради, будь ласка, приходьте та поділіться.
Hello,
Now I better understand and must admit that I heard that before, not entirely sure about which casinos, though.
Many players have their mailboxes spammed daily, same goes for messages from unknown senders. None of those can be avoided, unsubscribe, or blocked. This is a serious problem, especially for vulnerable players.
I see the main problem in a quite common practice applied even outside online gambling, "Do you agree your details be listed for promotional purposes?" "To confirm the account please give us your agreement with..."
Does it sound familiar? 🤯
But let's get back to the world of online casinos, sometimes all you have to do is click/tap on a sort of temporary advert or flash message offering a special bonus, and you are trapped. 🙁
Sooner or later you'll find yourself swimming in email offers from every casino in that group, I guess.
Not particularly a leak of personal information though. Casinos just sometimes share those details with the whole group, casinos under the same management, and so on.
When it comes to advertisements from third-party companies, that's something different, I'd say.
I'm not aware of any perfectly working solution, I'm afraid.
If you come across any useful tips, please come and share.
Дякуємо за зауваження та коментарі. Особисто я використовую фальшиві номери, щоб пізніше уникнути проблем із спамом. Моя тема на форумі носить виключно інформаційний характер. Якщо витік телефону на інші сайти не вважати витоком персональних даних, то це погано. У наш вік технологій досить знати номер телефону, щоб викликати незручності у абонента.
Як щодо угоди про надсилання мені різних типів рекламного вмісту? Так, я приймаю це, як і всі інші користувачі, але ця угода не передбачає передачу моїх даних на інші сайти.
Thanks for your remarks and comments. Personally, I use fake numbers to avoid spam problems later. My topic on the forum is for informational purposes only. If you do not consider the leaked phone number to other sites as a leak of personal data, then this is bad. In this age of technology, it is enough to know a phone number to cause inconvenience to the subscriber.
What about an agreement to send me various types of promotional content? Yes, I accept it like all other users, but this agreement does not imply the transfer of my data to other sites.
Привіт,
Я розумію ваше занепокоєння, тому я спробував пояснити, що багато гравців отримують рекламні електронні листи або навіть дзвінки, оскільки, погоджуючись із цим лише в одному казино групи, зазвичай є частина, яка говорить, що ваша угода поширюється на решту «казино в одній групі або під одним власником.
На жаль, сьогодні це стандарт.
Я думаю, ви можете звернутися до влади з цією проблемою, повідомте нам, будь ласка, як це було.
У будь-якому випадку, вам коли-небудь дзвонив інший інтернет-провайдер/страхова компанія з цікавою пропозицією? А тепер уявіть, що це навіть зовсім інша компанія, і все одно вони отримали ваш номер. Це витік, на жаль, нормальний 🙁.
Дякуємо за відповідь і підказку!
Hello,
I understand your concern, so I tried to explain that many players are receiving promotional emails messages, or even calls because by agreeing with that in just one casino of the group, there is usually a part saying that your agreement is extended to the rest of the "casinos within the same group, or under the same owner.
Sadly, that's a standard nowadays.
I guess you can turn to the authority with this issue, let us know how it went, please.
Anyway, have you ever been called by a different internet provider/insurance company with a juicy offer? Now imagine that this is even a completely different company, and still, they got your number. That's a leak, sadly normal 🙁.
Thank you for your response and the tip!
Привіт!
Так, на жаль, «звичайні» витоки, на жаль, трапляються дуже часто.
Але, на щастя, все ще є хороші казино та платформи, які не діють таким чином. Навіть якщо надсилають акційні пропозиції, завжди є можливість від них відмовитися.
А захиститися від «звичайних» витоків можна лише зареєструвавшись на спеціально встановлену пошту та телефон.
З повагою, дякую за відповідь.
Hello!
Yes, that sadly "normal" leaks, unfortunately, occurs very often.
But fortunately, there are still good casinos and platforms, that do not act in this way. Even if they send promotional offers, there is always the possibility to refuse it.
And you can protect yourself from "normal" leaks only by registering for a specially established mail and phone.
Best regards, thanks for your response.
Привіт,
Чи можете ви назвати кілька казино, які відрізняються від рекламних акцій?
Погоджуся з вами та хочу додати, що оскільки неправдива реклама (тобто надзвичайно перебільшена) дозволена сьогодні навіть на телебаченні, я вважаю, що в іншому місці навряд чи може бути краще.
Будьте здорові та відвідайте нас, якщо у вас є якісь цікаві теми.
Hello,
can you maybe name some casinos you found to be different in a matter of promotions?
Have to agree with you, and like to add that since false advertisements (meaning extremely exaggerated) are allowed even on TV these days, I guess can be hardly better elsewhere.
Stay well and visit us if you have any interesting topics in mind.
Чудовий вибір і виняткове обслуговування клієнтів! Щоразу, коли у мене виникали якісь проблеми, вони швидко мені допомагали, і до мене завжди ставилися з повагою.
Excellent choices and the customer service is exceptional! Each time I had any concerns they were quick to assist me and I was always treated with respect.
Чи можу я запитати, про яке казино ви маєте на увазі?
Я знаю, що ви написали в цю тему, але просто щоб переконатися, що не було помилки, тому що, дивлячись на індекс безпеки цього казино та попередження, яке ми там маємо, я не впевнений, що ви знаєте.
Просто дайте нам знати, будь ласка.
May I ask which casino you are referring to, please?
I know that you wrote to this thread, but just to make sure that there was no mistake, because as I look at the safety index of this casino and the warning we have there, I am not sure you know.
Just let us know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.