ГоловнаФорумКазиноскільки часу потрібно, щоб постачальник слотів підтвердив виграш?

скільки часу потрібно, щоб постачальник слотів підтвердив виграш?

1 рік тому від taysh
|
2 055 переглядів 6 відповідей |
|
1 рік тому

Я виграв близько 25 000 новозеландських доларів у казино Mirax. Я зробив велику ставку, тому це було лише близько 450X. Коли прийшов час відмовлятися від гри, вони сказали, що попросили постачальника слотів підтвердити виграш (тобто жодних проблем із програмним забезпеченням). Перед цією перемогою я пройшов повну верифікацію (KYC). Минуло 5 днів, а моє зняття все ще очікує на розгляд. Скільки часу має тривати цей процес?

Автоматичний переклад.
taysh
1 рік тому

Привіт, чесно кажучи, я не знаю, скільки часу може тривати цей процес. Чи пробували ви запитати в казино про тривалість цієї ситуації, що очікує виведення коштів? Ви грали з бонусом чи без нього, якщо можна запитати?

У будь-якому випадку, якщо ви не отримуєте жодної нової інформації від казино і ваша ситуація триває більше 14 днів, я б однозначно пропонував вам подати скаргу.

Чи можете ви повідомити нам, як просувається ваша справа?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро

Дякую за Вашу відповідь. Я отримав перше зняття в розмірі $6000,00 через п’ять днів після запиту. Мої інші вилучення було виконано приблизно через 4 години (до максимуму на той тиждень). Відповідь була про «дозвол» мені відкликати інших — хоча це їхні обмеження, — що мене хвилює. Але – заплатили. Я нервую протягом наступного тижня — цікаво, чи будуть затримки, але наразі, незважаючи на те, що час значно виходить за рамки реклами, вони заплатили. Тож це для них плюс. Я повідомлю вам, якщо у мене виникнуть проблеми з виплатою наступного тижня.

Автоматичний переклад.
taysh
1 рік тому

Я розумію вашу ситуацію. Якщо вони поки що дотримали свого слова, я думаю, що вам поки що не варто хвилюватися і вам потрібно поки що думати позитивно.

До цієї ситуації я б додав, що якщо виграш підтверджено постачальником ігор, то казино не знає, коли він буде, і тому гравець не має жодного шансу навіть припустити. Деякі казино мають приблизний час, зазначений в Положеннях та Умовах для таких розслідувань, який, звичайно, не завжди виконується.

Це було доповнення до вашої попередньої публікації, тому я сподіваюся, що зрештою все вийде добре.

Наразі ми чекатимемо подальших подій та вашої нової інформації.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи зверталися ви до їхньої служби підтримки?

Автоматичний переклад.
Gullywin
1 рік тому

Так, Гуллівін, дякую. Вони виплатили два лоти (оскільки мають тижневий ліміт). Зараз вони затримують третій платіж (з чотирьох), вимагаючи додаткової верифікації, хоча я верифікований. Чесно кажучи, все це схоже на тактику зволікання. Я не дуже рекомендую їх через це.

Автоматичний переклад.
taysh
1 рік тому

Я думаю, що в цьому випадку може бути позитивним те, що 2 вже були виплачені, і тому я думаю, що може бути ймовірність того, що інші два також будуть виплачені.

Що стосується додаткової перевірки, казино може попросити додаткову перевірку, якщо це необхідно. У цьому випадку я б точно спробував співпрацювати, щоб зробити процес якомога швидшим і таким чином швидше отримати виплату.

Однак я думаю, що виходячи з того, що ви пишете, це казино буде для вас забороненою зоною. Якщо ви дійдете до інших двох вилучень, не соромтеся повідомити нам про це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого