Привіт! Я бачу, що ви вже подали скарги на обидва казино, і я вважаю це правильним у цьому випадку. Я розумію, що ви знімаєте кошти вже деякий час.
У випадку зі слотами «sunrise» чи схвалено ваше зняття? Я так розумію, що ви чекаєте на надходження грошей? Я не вважаю справедливим те, що казино повторює одну і ту ж відповідь протягом двох тижнів, але все ще не прогресує.
Що стосується Lucky Legends Casino, я помітив, що ви вже отримали свій перший зняття коштів і тепер ви чекаєте на 1000 доларів. Виправдання, що казино занадто зайняте, є дивним. Однак я також бачив, що у вас раніше була скарга на це казино, яку було вирішено. Сподіваюся, що і в цій ситуації буде такий же щасливий кінець.
Наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться скарги, і я буду радий, якщо ви інформуватимете нас про ці випадки.
А поки бажаю тобі удачі.
Hi, I see you have already filed complaints against both casinos, which I think is correct in this case. I gather your withdrawals have been going on for a while.
In the case of sunrise slots, has your withdrawal been approved yet ? Do I understand that you are waiting for the money to arrive ? I don't think it's fair that the casino has been repeating the same answer for two weeks and it still hasn't progressed.
As for Lucky Legends Casino, I noticed that you have already received your first withdrawal and now you are waiting for $1000. The excuse that the casino is too busy is bizarre. However, I also saw that you had a complaint with this casino in the past, which was resolved. I hope that in this situation it will have the same happy ending.
For now, we will have to wait and see how the complaints develop and I will be glad if you keep us informed about these cases.
For now, I wish you good luck.
Я щойно подзвонив у Lucky Legends, і вони сказали, що агента немає, і зв’язок обірвався. Що це? я не можу в це повірити..
Як зі сходом сонця, мій вихід був схвалений. Але так і не виплатили.
I just called lucky legends and they said no agent is available and the line cut off. What is this? I cant believe it..
As with sunrise my withdrawal was approved. But never paid out.
Щодо Lucky legends, то це мені здається неправильним. Я думаю, що навіть у чаті не буде відповіді, і якщо ви надішлете електронний лист, він, ймовірно, матиме той самий результат.
У контексті слотів Sunrise я припускаю, що це те саме, чи не так? Ви якимось чином спілкуєтеся з казино?
Незважаючи на це, наша команда зробить усе можливе, щоб з’ясувати, що відбувається з вашими вилученнями. Наразі ми повинні набратися терпіння та чекати, як підуть ваші справи.
Якщо вам вдасться зв’язатися з казино або отримати будь-яку нову інформацію, повідомте нам про це!
Схрещуємо пальці 🤞
As for Lucky legends, that doesn't seem right to me. I guess even live chat won't reply and if you send an email it will probably have the same result.
In the context of Sunrise slots, I assume it is the same, am I right ? Do you communicate in any way with the casino ?
Regardless, our team will try to do everything possible to find out what's going on with your withdrawals. For now we have to be patient and wait where your cases will progress.
If you manage to connect with the casinos or receive any new information, please let us know !
Fingers crossed 🤞
Я впорався..і все, що вони сказали, що вони прискорять моє вилучення.. Але вони сказали, що не можуть назвати точну дату. Це означає нескінченне чекання мене. Вони всі брехуни. Мені б хотілося, щоб була профспілка чи щось таке, щоб керувати цими шахраями та захищати гравців
Їх треба закрити, тому що вони не платять або затримують платіж без причини. Я хотів, щоб я міг повідомити про це всім у світі.
I did manage..and all they said os they will expedite my withdrawal.. But they said they can't give me an exact date. It means infinite waiting for me. They are all liars. I wish there is a union or something to govern those scammers and protect players
They should be closed down because they dont pay or delayed payment without reason. I wished i can let everyone in the world know.
Я абсолютно розумію ваше розчарування. Чесно кажучи, я б також розлютився, і мені також дуже цікаво дізнатися, чи досягнете ви успіху в цій ситуації.
Звичайно, як я вже згадував раніше, наша команда зробить усе можливе, щоб з’ясувати, чому ваші вилучення коштів затримуються.
Що стосується вашого випадку, я думаю, що принаймні інші гравці побачать, що ці казино не були справедливими через ваші скарги .
Наразі ми просто повинні почекати та подивитися, як розвиватимуться події. Сподіваюся, все складеться добре. 🙂
I absolutely understand your frustration. To tell you the truth, I would also be angry and I am also really curious to see if you will be successful in this situation.
Of course, as I mentioned before, our team will try to do everything they can to find out why your withdrawals are delayed.
As far as your case is concerned, I think that at least other players will see that these casinos have not been fair through your complaints.
For now, we just have to wait and see how things move forward. I hope everything turns out well. 🙂
Це виглядає багатообіцяюче, але я не хочу цього наводити. Я сподіваюся, що цього разу вони повідомлять вам, що відбувається з вашим відкликанням, як вам сказали в чаті.
Обов’язково тримайте нас в курсі, якщо казино виконало свої обіцянки.
That looks promising but I don't want to jinx it. I hope that this time they will let you know what is going on with your withdrawal, as you were told in the live chat.
Be sure to keep us updated if the casino has kept its promises.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.