ФорумКазиноЩаслива легенда та схід сонця

Щаслива легенда та схід сонця

9 міс. тому від kikudesign
|
1124 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

У мене багато проблем зі зняттям грошей із lucky legends і sunrise.

Автоматичний переклад.
kikudesign
9 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви вже подали скарги на обидва казино, і я вважаю це правильним у цьому випадку. Я розумію, що ви знімаєте кошти вже деякий час.

У випадку зі слотами «sunrise» чи схвалено ваше зняття? Я так розумію, що ви чекаєте на надходження грошей? Я не вважаю справедливим те, що казино повторює одну і ту ж відповідь протягом двох тижнів, але все ще не прогресує.

Що стосується Lucky Legends Casino, я помітив, що ви вже отримали свій перший зняття коштів і тепер ви чекаєте на 1000 доларів. Виправдання, що казино занадто зайняте, є дивним. Однак я також бачив, що у вас раніше була скарга на це казино, яку було вирішено. Сподіваюся, що і в цій ситуації буде такий же щасливий кінець.

Наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться скарги, і я буду радий, якщо ви інформуватимете нас про ці випадки.

А поки бажаю тобі удачі.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я щойно подзвонив у Lucky Legends, і вони сказали, що агента немає, і зв’язок обірвався. Що це? я не можу в це повірити..

Як зі сходом сонця, мій вихід був схвалений. Але так і не виплатили.

Автоматичний переклад.
kikudesign
9 міс. тому

Щодо Lucky legends, то це мені здається неправильним. Я думаю, що навіть у чаті не буде відповіді, і якщо ви надішлете електронний лист, він, ймовірно, матиме той самий результат.

У контексті слотів Sunrise я припускаю, що це те саме, чи не так? Ви якимось чином спілкуєтеся з казино?

Незважаючи на це, наша команда зробить усе можливе, щоб з’ясувати, що відбувається з вашими вилученнями. Наразі ми повинні набратися терпіння та чекати, як підуть ваші справи.

Якщо вам вдасться зв’язатися з казино або отримати будь-яку нову інформацію, повідомте нам про це!

Схрещуємо пальці 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я впорався..і все, що вони сказали, що вони прискорять моє вилучення.. Але вони сказали, що не можуть назвати точну дату. Це означає нескінченне чекання мене. Вони всі брехуни. Мені б хотілося, щоб була профспілка чи щось таке, щоб керувати цими шахраями та захищати гравців

Їх треба закрити, тому що вони не платять або затримують платіж без причини. Я хотів, щоб я міг повідомити про це всім у світі.

Автоматичний переклад.
kikudesign
9 міс. тому

Я абсолютно розумію ваше розчарування. Чесно кажучи, я б також розлютився, і мені також дуже цікаво дізнатися, чи досягнете ви успіху в цій ситуації.

Звичайно, як я вже згадував раніше, наша команда зробить усе можливе, щоб з’ясувати, чому ваші вилучення коштів затримуються.

Що стосується вашого випадку, я думаю, що принаймні інші гравці побачать, що ці казино не були справедливими через ваші скарги .

Наразі ми просто повинні почекати та подивитися, як розвиватимуться події. Сподіваюся, все складеться добре. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я прикріпив останній чат зі сходом сонця.

Автоматичний переклад.
kikudesign
9 міс. тому

Це виглядає багатообіцяюче, але я не хочу цього наводити. Я сподіваюся, що цього разу вони повідомлять вам, що відбувається з вашим відкликанням, як вам сказали в чаті.

Обов’язково тримайте нас в курсі, якщо казино виконало свої обіцянки.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.