1 рік тому
Тут ви можете обговорити RushBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, доброго дня друзі. Сьогодні я хотів би повідомити людям, що Rushbet не виплачує виграні призи. Я грав у блекджек і зірвав ідеальну пару. Приз виявився 16 000 песо, але не встиг я закінчити гру, як виникла «технічна помилка». Я намагався перезавантажити гру, але вона мені більше не дозволяє.
Я вже 2 місяці повідомляю про проблему і завжди кажуть, що це через те, що провайдер міжнародний. Найгірше те, що зараз я звертаюся в службу підтримки, а мені вже навіть не відповідають.
Мабуть, це гроші, яких я більше ніколи не побачу. Мета цього в основному полягає в тому, щоб попередити, щоб це не сталося з іншими людьми. Правда, rushbet не виплачує призів, вони лише стають мудаками з грошима.
Якщо хтось знає, що я можу зробити, я буду дуже вдячний, якщо ви допоможете мені вирішити цю проблему.
Hello good afternoon friends. Today I would like to let people know that Rushbet does not pay out the prizes one wins. I was playing blackjack and I hit a perfect pair. The prize turned out to be 16,000 pesos, but before I could finish the game, "technical error" appeared. I tried to reload the game but it won't let me anymore.
I have been reporting the problem for 2 months now and they always tell me that it is because the provider is international. The worst of all is that now I contact support and they don't even answer me anymore.
I guess it's money I'll never see again. The purpose of this is basically to warn so that this does not happen to other people. The truth rushbet does not pay the prizes, they only become assholes with the money.
If anyone knows what I can do, I would greatly appreciate it if you could guide me to solve this problem.
Hola buenas tardes amigos. El día de hoy quisiera hacer saber a la gente que Rushbet no paga los premios que uno gana. Estaba jugando blackjack y me gane un par perfecto. El premio resultó ser 16 mil pesos pero antes de poder terminar la partida me aparece " error tecnico". Intente recargar el juego pero ya no me dejo.
Eh estado reportando el problema ya por 2 meses y siempre me dicen que por que el proveedor es internacional. Lo peor de todo es que ahora contacto a soporte y ya ni me contestan.
Supongo que es dinero que nunca volveré a ver. El propósito de esto es básicamente para avisar y que esto no le suceda a otras personas. La verdad rushbet no paga los premios solo se hacen pendejos con el dinero.
Si alguien sabe que puedo hacer les agradecería mucho me orientaran para poder resolver este problema.
Привіт!
Ви б вставили офіційне пояснення від казино? Тобто я б не сприймав інформацію про те, що провайдер міжнародний, як рішення.
Це не має сенсу, з моєї точки зору.
Hello there!
Would you paste in the official explanation given by the casino? I mean, I would not take the information that the provider is international for a solution.
It makes no sense, from my point of view.
🏹🍀 Вінсент 🍀🏹 (Rushbet.mx)
11 червня 2023 р. 19:34 GMT-5
Привіт Омаре. Сподіваюся, ти чудово проведеш ніч! 🌕
Приємно чути від вас, ми дуже раді, що ви нам пишете. Переглядаючи ваш запит, наш провайдер підтверджує, що справа все ще розслідується, і через великий потік запитів це зайняло трохи більше часу, ніж зазвичай, оскільки, як ми зазначали раніше, вони міжнародні. 🙏
Ми дуже цінуємо терпіння, яке ви проявили у справі, і робимо все можливе, щоб ваша справа була розслідувана та вирішена в найкоротший термін.
Так мені сказали.
🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)
June 11, 2023 19:34 GMT-5
Hello Omar. I hope you are having a great night! 🌕
It's good to hear from you, we are very happy that you write to us. Reviewing your request, our provider confirms that the case is still under investigation and that due to a large flow of requests it has taken a little longer than usual, since as we have mentioned before, they are international. 🙏
We greatly appreciate the patience you have had with the case so far and we are doing everything possible so that your case is investigated and resolved in the shortest possible time.
That's what they told me.
🏹🍀 Vincent 🍀🏹 (Rushbet.mx)
11 jun 2023 19:34 GMT-5
Hola, Omar. ¡Espero que estés teniendo una excelente noche! 🌕
Qué bueno saber de ti, nos alegra mucho que nos escribas. Revisando tu solicitud, nos confirma nuestro proveedor que el caso sigue en investigación y que debido a un gran flujo de solicitudes ha tardado un poco más de lo habitual, ya que como te hemos mencionado anteriormente, son internacionales. 🙏
Agradecemos mucho la paciencia que has tenido hasta el momento con el caso y estamos haciendo lo posible para que tu caso se investigue y se solucione en el menor tiempo posible.
Esa es lo que me respondieron.
Ага! Дякую, тепер це має сенс.
Тож це не означає, що розслідування закрито – як ви припустили. Просто це займає більше часу, але все ще в русі. Я пропоную всім дочекатися остаточної заяви провайдера. Без цього немає шансів рухатися вперед, чесно кажучи.
Наберіться терпіння, будь ласка.
Aha! Thank you, it makes sense now.
So it does not mean the investigation has closed - as you suggested. It just takes longer, but it is still in motion. I suggest we all wait for the final provider's statement. No chance to move forward without it, to be honest.
Try to be patient, please.
Щось подібне трапилося зі мною вчора, за винятком того, що в моєму випадку консультант вирішив заблокувати мій обліковий запис, що «розслідування триває та/або вимагає більше часу» — це типовий спосіб сказати, що це розслідування не матиме успіху, ні. Він має бути безстроковим 🙄.
Something similar happened to me yesterday except that in my case the advisor decided to block my account, that "the investigation is ongoing and/or taking more time" is the typical way of saying that said investigation is not going to prosper, no. It has to be of indefinite duration 🙄.
A mí me pasó algo similar ayer solo que en mi caso el asesor decidió bloquear mi cuenta, eso de que "la investigación está en curso y/o tomando más tiempo" es la típica forma de decir que dicha investigación no va a prosperar, no tiene por que ser de tiempo indefinido 🙄.
Привіт. Чи можу я просто дати вам підказку? Спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», коли ви хочете відреагувати на певний пост або користувача, щоб ми знали, що/кого ви маєте на увазі.🙏😉
Я б сказав, що насправді це не дивно, що казино можуть блокувати обліковий запис щоразу, коли «розслідується». Найголовніше, на мій погляд, інформувати про це своїх гравців, коли б це не сталося. Ваш випадок також пов’язаний із цим конкретним казино?🤔
Hello there. May I just give you a tip here, please? Try to use the "reply" button whenever you would like to react to a specific post, or user, so that way we know, what/who are you referring to.🙏😉
I would say, it not unusual, really, that casinos may block an account whenever is "under investigation". The most important is, in my opinion, to inform their players about it, whenever it may happen. Is your case related to this particular casino, as well?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.