ФорумКазиноRollXo та Slotlords Dama NV

RollXo та Slotlords Dama NV

4 міс. тому від Gehtdixhnixan
|
984 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому

Раджу всім триматися подалі від казино та казино Dama NV загалом. Ця злочинна організація найгірша!


Я пишу електронні листи Slotlords вже 2 місяці, щоб вони (...) остаточно закрили мій обліковий запис. Вони не роблять цього в чаті, вони завжди направляють мене на маршрут електронної пошти. Живий чат все одно лише прикраса, я рідко відчував таку концентровану некомпетентність як в чатах Дама Н.В.

Електронна адреса, надана мені в чаті, очевидно, пов’язана з іншими казино Dama (Playfina). Я отримую відповідь електронною поштою від Playfina, коли надсилаю лист Slotlords. У живому чаті цього не розуміють – чи то прикидаються дурними, чи то вони насправді. Я припускаю останнє.


RollXo, найбільша соплі родини Дама. Я подав скаргу на це казино на іншій відомій платформі, тому будь-хто, хто цікавиться, може прочитати про проблеми, які викликає у мене це казино.


Я навіть не хочу починати з надзвичайно суворих процесів перевірки, які Dama Casinos нав’язує своїм клієнтам. Це переслідування високооплачуваних клієнтів лише для того, щоб затримати та запобігти зняттю коштів, має бути заборонено, а відповідальна Dama NV має бути покарана!

Ліцензію цієї організації Dama NV слід відкликати, оскільки те, як ця організація ставиться до клієнтів певним чином, у моїй країні називається шахрайством! А в моїй країні провайдер напевно вже давно був би за ґратами!


Шкода, що цих казино тут немає. Я б хотів дати обом казино дуже негативну оцінку.

Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
4 міс. тому

Гей, по-перше, мені дуже прикро чути, що у вас був поганий досвід роботи з цими казино.

Спочатку я б почав із RollXo. Що з тобою тут сталося? Коли ви згадали про перевірку, це має до цього якесь відношення чи ні? Не могли б ви трохи описати ситуацію?

Що стосується казино SlotsLord, якщо у вас виникли проблеми із закриттям облікового запису на такий тривалий час, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти, якщо ви не знаєте, що робити. Тим не менш, ви не отримали від них жодної відповіді на свій запит або що, здається, є проблемою для закриття вашого облікового запису?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


Процес верифікації в RollXo є повною катастрофою, як і в усіх казино Dama. Я підтвердив свій обліковий запис у RollXo кілька місяців тому, і кілька разів у чаті підтвердив, що я повністю підтверджений. Кілька днів тому мені не пощастило, і я хотів зняти 410 євро через Mifinity. У казино є всі документи та підтвердження мого рахунку Mifinity. Однак зняття було відхилено, оскільки мій останній депозит був зроблений банківським переказом.

Потім вони вимагали від мене документи про мій банк і банківські виписки, щоб я міг зняти гроші. Я це робив, і документи постійно отримували відмову, хоча всі вимоги були дотримані. Систематична затримка зняття коштів нарешті спрацювала, я був настільки розчарований, що втратив свої гроші, оскільки знав, що вони навмисно відхилять усі мої документи та не схвалять моє зняття. Зараз я подаю скаргу про це на іншій платформі, реакція казино там жалюгідна і абсолютно непрофесійна.


Зараз я закрив свій обліковий запис у Slotlords на рік через відповідальну гру. Ви можете закрити свій обліковий запис самостійно максимум на один рік. Якщо ви хочете закрити його назавжди, це неможливо, оскільки від цього казино немає відповіді електронною поштою. Після електронного запиту назавжди закрити мій рахунок я кілька разів вносив гроші в це казино. Якби вони відповіли на мій електронний лист і закрили мій рахунок, я б не продовжував вкладати гроші. Ці шахраї не вірять у відповідальну гру; вони не зупиняться ні перед чим заради грошей.


Я просто відчуваю огиду до казино Dama NV, і мені не дозволено записати, що я думаю про цю злочинну організацію.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
4 міс. тому

Що стосується верифікації RollXo, у чому була проблема з банківськими документами? Чому документи відхилили, ви дізналися?

Щодо другого казино, якщо ви не можете назавжди закрити свій обліковий запис, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

З банківськими документами проблем не було. Вони хотіли вказати моє ім’я у виписці, ім’я одержувача, суму та номер операції. У заяві було все саме так, як просили, але її все одно відхилили. Казино просто збиралося зупинити моє виведення коштів. Вони також підтвердили мені в чаті, що завантажений документ для підтвердження мого банку в порядку. У мене є скріншот цього. Коли документ було відхилено, я знову запитав у чаті, і мені сказали щось інше. Це дуже типово для цих казино. Живий чат зазвичай зовсім не корисний, і кожен говорить вам щось своє. Виникає відчуття, що ви розмовляєте з ідіотами. Казино просто мало намір не обробляти моє зняття, я в цьому впевнений.


Я поки що не буду нічого робити з казино Slotlords. Я закрив там свій обліковий запис на рік, і через рік я все одно забуду про це казино, а якщо ні, я буду радий повернутися до вас. Дякую тобі.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
4 міс. тому

Я б точно дочекався їхнього обґрунтування і хотів би побачити, чи був документ у такому форматі, як вони просили. Зрештою, все одно має бути причина, чому його відхилили.

Що стосується іншого казино, я чітко розумію. Якщо у вас немає спокуси витратити там великі суми грошей, ви можете закрити свій рахунок.

Якщо що, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як я вже сказав, казино прокоментувало це, згідно з казино, мій профіль було повністю перевірено на момент виведення коштів. Відкликання було відхилено, і мене попросили завантажити банківські документи, що я зробив і запитав у чаті, чи вони в порядку, мені це підтвердили. Незважаючи на це, документи були відхилені, вказавши причину, що мого імені та номера операції не було у виписці з банківського рахунку, але моє ім’я та номер операції були там, і я маю виписку з банківського рахунку! І ви хочете мені сказати, що повинні бути причини, чому документи були відхилені? Причин немає. Єдина причина полягала в тому, що це шахрайське казино не хотіло виплачувати гроші. Ви думаєте, якби я все це вигадав, я б відкрив скаргу на Askgamblers і завантажив туди купу доказів? Напевно ні. Сподіваюся, це шахрайське казино одного разу отримає справедливе покарання.


Про Slotlords: це також експлуататорське казино, як і кожне казино Dama. Провайдер відомий своїми надто суворими процесами перевірки та систематичними затримками виплат. Влада Антильфона – це жарт, інакше я б давно поскаржився їм, але Антильфон – це купа сміття.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
4 міс. тому

Я не думаю, що ти це вигадав, я просто намагаюся знайти причину відмови, тому що це не має сенсу з того, що ти говориш. Тож дайте мені знати, як закінчиться ваша справа, коли вона закінчиться.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Gehtdixhnixan видалено
Gehtdixhnixan
4 міс. тому

Я мав на увазі, що те, що робить казино, не має сенсу, а не те, що ви написали, тому це було просто неправильно зрозуміло. Тож перепрошую, якщо я якось неправильно це витлумачив, я думав, що це буде зрозуміло з моїх останніх і попередніх відповідей. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Абсолютно жахливе казино rollxo Я б також порадив триматися подалі

Автоматичний переклад.
serakay63
1 місяць тому

Хочете пояснити, що там такого жахливого? Я думаю, що це може зацікавити інших.

Не соромтеся сказати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого